Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lut 2011, 23:48
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Post Wysłano: 24 lut 2011, 0:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lip 2008, 14:14
Posty: 223
GG: 10803142
Samochód: FH500
Lokalizacja: Pułtusk

szkoda ze fotomontaż :roll:

_________________
Wywrotkowe Volvo


Post Wysłano: 24 lut 2011, 10:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
szkoda ze fotomontaż :roll:
Wg mnie jest to bardzo możliwa wizja bo Volvo wprowadzając odświeżoną gamę obecnego chińczyka być może chciało nam pokazać w jakim kierunku pójdzie stylizacja nowego modelu stąd zaczerpnięty dolny i górny grill oraz światełka :). Gdyby finalne auto było choć trochę podobne to wyglądałoby bardzo dobrze.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 24 lut 2011, 15:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Dziwnie duża kabina jak na volvo.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 24 lut 2011, 16:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lip 2008, 14:14
Posty: 223
GG: 10803142
Samochód: FH500
Lokalizacja: Pułtusk

To chyba dobrze...

_________________
Wywrotkowe Volvo


Post Wysłano: 04 mar 2011, 13:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Post Wysłano: 04 mar 2011, 15:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

kubamich1 gdzie znalazłeś te foto? . Wg. mnie po tej fotce, która przedstawia kabinę niską, sypialną L2H1 można obalić mit o płaskiej podłodze w nowym FH. Wątpię, żeby Volvo wprowadzając nowy model zrobiło 3 warianty kabiny z płaską podłogą.


edit------------
nowe fotki nowego FH tym razem z prawej strony
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Widać, że nowe FH otrzyma dodatkowy schowek pomiędzy nadkolem a schowkiem za drzwiami kierowcy.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 mar 2011, 18:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Ta fotka jest z ruskiego forum Gruzawiki .

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Post Wysłano: 28 mar 2011, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 20:34
Posty: 152

schowek jak w starym MANie czy Mercedesie :)
poza tym dla mnie jakoś dziwnie przypomina Renault...

_________________
SERDECZNIE ZAPRASZAM


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 12:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Zmazałem na necie fotkę, która prezentuje fragment auta w sporym powiększeniu. Co nieco widać.
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 17:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Info zasłyszane od diljera reno: mówi że wraz z wprowadzeniem przez volvo silników spełniających euro 6, ma pojawić się taka sama kabina dla volvo i reno :shock: Jedyne co ma je różnić to ponać znaczek.


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Cytuj:
Jedyne co ma je różnić to ponać znaczek.
Chodzi Ci o modele Premium/FM, czy Magnum/FH, bo w tym drugim wypadku jakoś trudno sobie wyobrazić wspólną kabinę dla flagowych modeli obu marek i mam nadzieje, że to jedynie plotka :(

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 17:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Coś w tym jest, bo gdzieś wyczytałem, że dwa modele będą dzielić nową kabinę. Wydaje mi się, że chodzi tu o modele FL/Midlum aczkolwiek trafiłem na info mówiące o wspólnej kabinie dla Premium/FM. Czytałem też, że nowe FH będzie bazą do powstania nowego Volvo VN790.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Volvo FL już jakiś czas ma kabinę z mniejszych modeli Renault, więc to nie nowość :wink:

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 20:04

W pierwszym poście na 1 stronie jest o tym informacja.


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Gościu ewidentnie cały czas przedstawiał dane o Magnumce, więc i jego info o kabinach dotyczyło magnumki. Też jest mi cięzko to sobie wyobrazić, no ale zobaczymy czy tylko paplał żeby zachęcić do zakupu tańszego francuza z renomą szweda, czy miał rację.


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 22:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Volvo FL już jakiś czas ma kabinę z mniejszych modeli Renault, więc to nie nowość :wink:
Wiem o tym i pisząc swoją wypowiedź miałem i mam nadzieję, że tak zostanie. FM/Premium FH/Magnum będą miały niezależne konstrukcje kabiny.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Cytuj:
mam nadzieję, że tak zostanie. FM/Premium FH/Magnum będą miały niezależne konstrukcje kabiny.
Podzielam twoje zdanie w tej kwestii, choć pewnie z troche innych powodów :wink:

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 17 kwie 2011, 19:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Po ostatniej trasie do Siedlec odnoszę wrażenie, że nowe FH będzie miało identyczną konstrukcję kabiny co nowe Magnum. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie porównując zdjęcia przedstawione w tym temacie z tym co widziałem na żywca.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 18 kwie 2011, 8:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Po ostatniej trasie do Siedlec odnoszę wrażenie, że nowe FH będzie miało identyczną konstrukcję kabiny co nowe Magnum. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie porównując zdjęcia przedstawione w tym temacie z tym co widziałem na żywca.
Nie do końca się z tym zgadzam. Nowe FH będzie miało charakterystyczną dla chińczyka bryłę (przód auta, wytłoczenia na drzwiach itp) oraz taki "disajnerski" glob przypominający serię F. Czy będzie w tym aucie płaska podłoga?. Wątpię w to bo skoro tak miałoby być to po co Volvo na robić niską kabinę L2H1 skoro i tam pewnie znalazłaby się płaska powierzchnia pod nogami?. Chyba, że to co przedstawił kubamich1 to nowe FM, ale ta teza też raczej odpada bo widać, że auta mają tą samą wysokość a jak wiemy model FM od FH odróżnia niżej osadzona kabina. Co Volvo mogłoby przejąć z Magnum? To na pewno wielkie schowki nad szybą czołową. Tylne schowki też mogłyby zostać, jedynie można byłoby je troszkę zmniejszyć. Wg. mnie Volvo rozwinie patent z regulowanym zagłówkiem i pewnie pojawią się nowe schowki pod leżanką jak ma to miejsce w liftowym FH. Oglądając foty next generation of FH dochodzę do wniosku, że nowa kabina będzie zapewniała dużo więcej miejsca niż obecne, dobrze nam znane. Pytanie tylko czy Volvo pozostanie przy 3 typach kabin a więc niskiej sypialnej L2H1, podwyższonej sypialnej Globetrotter L2H2 i podwyższonej o 15cm sypialnej Globetrotter L2H3. Wydaje mi się, że prezentowana kabina to druga wersja czyli L2H2 a czemu pisałem o tym kilka postów wyżej. Cały czas mam wrażenie, że Volvo nas czymś zaskoczy i po głowie chodzi myśl mówiąca "powtórka z rozrywki". Wg. mnie Volvo w dniu premiery zaprezentuje dwa warianty kabiny czyli niską sypialną i podwyższoną sypialną a dopiero po jakimś czasie dojdzie XL. Takie zdarzenie miało miejsce 2 lata po 1994 kiedy zaprezentowano właśnie Globa XL. Niestety w necie jest jak na lekarstwo fotek nowego FH więc moja teza to tylko wymysł wyobraźni.

ps. dzięki Bogu w finałowej wersji znikną pasy z górnego grilla bo te obecne to tylko atrapa spinająca maskowanie:
http://trailer.se/bildarkiv/01/s_4d00f5856064b.jpg

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: