Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lut 2011, 15:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2011, 14:02
Posty: 3
GG: 0

Witam wszystkich
Założyłem ten temat ponieważ chciałbym Was spytać, poznać Wasze opinie na temat stosowania części regenerowanych przy naprawach. Czy myślicie , że montowanie części regenerowanych to duże ryzyko i warto kupić zamiennik czy może są tylko pewne części które włożylibyście regenerowane a reszta MUSI być z fabryki ????? Jeśli nie raz coś regenerowaliście to czy możecie kogoś polecić, powiedzieć też które firmy omijać z daleka żeby nie było tylko gorzej.

Pozdrawiam
MADMAN


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego wszystko możesz zregenerowac ale właśnie musisz uważac na to kto ci to robi bo są ,,paproki,,. tak jak firma tig-rak z krakowa. niektóre zawory możesz sobie sam naprawic kupując zestaw naprawczy.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Trzeba tez rozwazyc kwestie czasu pracy przy wymianie takiego komponentu.Jak mozna to wymienic samemu to jak najbardziej...podrobki i regenerowane ile wlezie,ale tam gdzie wymiana jest kosztowna to lepiej nie ryzykowac .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2009, 18:38
Posty: 163
GG: 0
Samochód: MB CL600 :)
Lokalizacja: EPA

Ja jakoś nie mam zaufania do zamienników ( po walce z wysprzęglikiem w Magnumce kupowali zamienniki tzn. przerobiłem 3 zamienniki na początku to chodziło samochód zrobił trochę kilometrów i znów u nas na warsztacie, za 4 razem kupili orginał Wabco i działa do do tej pory )

_________________
Poszerzanie felg PRV!
http://www.motocentrum-lodz.pl
Nasza "mała" Perełka Krazik 255B:
viewtopic.php?f=5&t=29984&st=0&sk=t&sd=a


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Kolego,do regenerowanej części nikt ci nie wstawi zestawu naprawczego oryginału.Kupując zamiennik,to co by nie mówić,jest to nowa część na którą przysługuje gwarancja.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Dobry przykład siadł alternator, pach nowy jakiś tam zamiennik, 13 miesięcy i zamiennik do kosza poleciał, dlatego moje zdanie alternator czy rozrusznik to do naprawy daje na oryginalnych częściach bo to później działa. Zawory istotne tylko nowe i to OEM ( wabco) , inne graty to zamiennik bardzo dobry przynajmniej jest to robić za rok :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2011, 14:02
Posty: 3
GG: 0

Rozumiem, pytam ponieważ między mną a kolegą wynikła dyskusja na ten temat on pracuje w firmie transportowej , ja pracowałem. Mój kumpel nie ma dobrych doświadczeń z "partaczami" dlatego obstaje przy tym że regenerowane do niczego się nie nadają, zaś ja współpracowałem z firmą TENDER.PL mogę z czystym sumieniem polecić chłopaki nigdy nie wcisneli mi "lipy" i wszystko grało jak trzeba, słyszałem też dużo opini u innych firm i polecali i chwalili. Także do czego dąże według mnie warto "ryzykować" z regenerowanymi (tylko dobrze zregenerowanymi) raz że jest taniej a to bardzo ważne, dwa że jakość poruwnywalna. Najlepiej - myślę zacząć współpracę od pierdół jeżeli będzie wszystko ok to dawać do regeneracji grubsze rzeczy.
Jeszcze raz polecam firmę TENDER.PL i pytam czy macie jakieś z nią doświadczenia? Dobre- Złe?????

Pozdrawiam
MADMAN


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lip 2007, 19:58
Posty: 23

W EuroCargo przerobiłem 3 regenerowane sprężarki. W końcu kupiłem nową oryginalną (lub regenerowaną fabrycznie - jak kto woli) i na razie działa bez zarzutu.
Rozruszniki i alternatory regeneruję sam - wszak to żadna filozofia.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2010, 17:37
Posty: 7
GG: 0

Cytuj:
Kolego,do regenerowanej części nikt ci nie wstawi zestawu naprawczego oryginału.Kupując zamiennik,to co by nie mówić,jest to nowa część na którą przysługuje gwarancja.

I tu się kolego mylisz pracuje w firmie zajmującej się regeneracją zaworów pneumatycznych i większość pracy wykonuje na oryginalnych zestawach naprawczych dodatkowo sporo części mamy swoich opatentowanych bo np. wabco nie przyłożyło się do oryginału. Przyznam się że niektóre części kupujemy tureckie np. wtyczka do osuszacza powietrza z grzałką która kosztuje nas 8zł a oryginał którego mało kto chce kupić około 120zł jakość porównywalna a koszty znaczące. Tak wiec ważne żeby mechanik miał duże doświadczenie i wiedział co można kupić tańszego a co nie.
Przyznam też że sporo firm robiących pneumatykę nie ma wiedzy o tym co robi i nawet nie sprawdza swoich zaworów po regeneracji mało to zmienia nastawy fabryczne co robi się już nie bezpieczne.


Ps na każdy zrobiony zawór dajemy gwarancje
a co do zamienników to jest loteria albo pośmigasz tydzień albo długo mozna sie na nie skusić pod warunkiem że jeździmy po kraju i nie mamy napiętych terminów

Pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
Witam wszystkich
Założyłem ten temat ponieważ chciałbym Was spytać, poznać Wasze opinie na temat stosowania części regenerowanych przy naprawach. Czy myślicie , że montowanie części regenerowanych to duże ryzyko i warto kupić zamiennik czy może są tylko pewne części które włożylibyście regenerowane a reszta MUSI być z fabryki ????? Jeśli nie raz coś regenerowaliście to czy możecie kogoś polecić, powiedzieć też które firmy omijać z daleka żeby nie było tylko gorzej.

Pozdrawiam
MADMAN
Wszystko zalezy od tego gdzie te samochody jezdza i jaka jest terminowosc ladunkow ?
Jezeli to jest kraj, czy tez plac budowy to masz duze pole do popisu. Jezeli natomiast to jest zachod to szybko moga Cie wyleczyc z partyzantki i "oszczednosci". Zaoszczedzisz w Polsce kilka stowek PLN, a pozniej Cie sciagna za kilka tysiecy EURO z autostrady. Zawsze trzeba ocenic ryzyko gdy sie zaczyna na czyms oszczedzac.
Cytuj:
I tu się kolego mylisz pracuje w firmie zajmującej się regeneracją zaworów pneumatycznych i większość pracy wykonuje na oryginalnych zestawach naprawczych dodatkowo sporo części mamy swoich opatentowanych bo np. wabco nie przyłożyło się do oryginału.
Mimo iz Wabco produkuje zestawy naprawcze do swoich podzespolow to zadzwon do nich i zapytaj czy zalecaja regeneracje :lol:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Cały problem polega na tym,że nie piszemy sami reklamajci powołując się na ustawę
http://www.wiih.gorzow.pl/index.php?opt ... a&Itemid=7.
Składamy reklamację na piśmie i czekamy 14dni kalendarzowych na ustosunkowanie sie do naszych żądań.Mija 14 dni,niema odpowiedzi,reklamacja uznana.Wielu macha ręką,bo kupił tańszy zamiennik i nie warto sobie głowy zawracać.Kupując zamiennik,bynajmniej w tych sklepach co ja kupuje,to nigdzie na fakturze nie jest napisane,że to jest zamiennik,a zamiennik jest gorszy od oryginału.Nawet jeśli byłoby to napisane,to znaczy,że sprzedawca miał świadomość wydając nam towar,że w chwili wydania był on niepełnowartościowy.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Ostatnio rozmawiałem ze znajomym,który reklamowam rozrusznik do Reno.Oddał rozrusznik do sklepu i czekał chyba z m-ąc.Po miesiącu zapytał w sklepie co z tym rozrusznikiem.Sprzedawca mu odpowiedział,że rozrusznik został wysłany do... Francji :lol:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

ogólnie to nie jestem za wstawianiem słabych zamienników, lub części regenerowanych do auta od którego zależy mój byt i reputacja firmy, co innego osobówka która służy do wożenia dupy:D


w osobowym mam regenerowaną maglownicę ma już z 80tys i chodzi bez problemu:)
Teraz wymieniałem sprzęgło i dwumase, dwumase chciałem regenerować, ale doszedłem do wniosku, że i tak tego auta szybko nie sprzedam i dostał nową orginalną...

To czy zamiennik czy regenerowane czy nowe to głównie zależy od portfela, ale chyba już nikomu nie trzeba udowadniać wyższość orginału nad zamiennikiem...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Chińczycy zaczynają dochodzić do wniosku,że na samej produkcji niema takiego zysku jak na marce.Sprzedając tą samą rzecz z firmowym logo zarabia się kilkakrotnie więcej.Zepsuje sie zamiennik,tłumaczenie,bo zamiennik,zepsuje sie oryginał,tlumaczenie,że też z Chin.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2010, 17:06
Posty: 7
GG: 0

Ale to wszystko zależy gdzie i co jest regenerowane. Są firmy które sprzedają używane części do swoich samochodów/maszyn po naprawie fabrycznej(refurbished) i dają na to gwarancję jak na nową część i to działa. Natomiast jest także od groma badziewiarzy którzy "regenerują" wszystko co im w ręce wpadnie a później walą głupa kiedy regenerowany element rozpieprza się w chwilę po montażu. Dlatego trzeba dochodzić swojego prawa(gwarancji, rękojmi) - wtedy badziewiarze zostaną dosyć brutalnie zweryfikowani - na rynku zostaną firmy które naprawiają porządnie(ale przy okazji pewnie i drożej). Swoją drogą coraz częściej okazuje się, że lepiej dobrze zregenerować orginalną fabryczną część niż kupować nowy chiński zmiennik. W ten sposób oduczyłem się kupować "zamienniki" alternatorów czy na przykład rozruszników. Porządnie naprawiony orginał działał zawsze dłużej.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2010, 20:51
Posty: 21
GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Ja już miałem taki przypadek że orginał na service wyszedł mnie taniej niż zamiennik.a dokładnie chodzi o pompę wody Volvo do silnika D13A.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: