W UK takie smigaja. Chociaz w wiekszosci sa to ciagnik + przyczepa 3 pietrowa , oczywiscie zalezne od wielkosci przewozonych aut bo jak jakies Range Rovery to 2 pietra "robi". Jak zrobie dobra fotke to podrzuce.
PANOWIE MAM PYTANIE
ile maxymalnie moze wystawac pojazd z lawety ? jakie sa dopuszczalne wymiary w niemczech oraz w polsce .
OCZYWISCIE MAM NA MYSLI AUTOLAWETE, KTORA MIALABY WZIASC PRZYCZEPE CAMPINGOWA
Co to jest na tej renówce z przodu na masce na ostatnim zdjęciu
Dużo autotransporterów na wyspach coś takiego posiada,i tak się zastanawiam do czego to służy
Zdaje się, że zestaw w UK może mieć 4,5m wysokości, ale taka załadowana laweta i tak wygląda jakby miała więcej. Mieści się takie coś w normie wysokościowej?
W uk autobusy mają po 5 metrów więc się mieści spokojnie. Mówili mi kierowcy którym robie lohry że do szwarzędza przyjechał brytol takim zestawem załadował bo swojemu to go wypuścić nie chcieli. Ja kiedyś lohrą jeździłem powiem tak, każdy narzeka a nikt tego nie próbował. Po jakimś czasie dochodzisz do wprawy i ładowanie tych samochodów staje sie rutyną.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Jak myślicie kto najwięcej jeździ przez Polskę właśnie z takim ładunkiem? U mnie jak jadę na Litwę, tutaj Suwałki Szypliszki Bezledy to na jedną żywcówkę przypada z 10 takich zestawów?
Przepraszam ze sie wcinam , ale temat mam pilny we wtorek muszą zamówić lawetę a nie wiem kogo podpytać , może jest tutaj ktoś kto użytkowął
Zakup lawety do sam do 3,5T , laweta 3T, 6,5 metra do transportu jednego samochodu , masa transportowanego pojazdu ok 2.3T (bus)
1. Zakup lawety z obrotnicą dwie osie z przodu 3 oś na dyszlu z obrotnicą . Najwygodniejsze ciągnięcie , najmniej obciąża samochód ciągnący ale odpada bo po załadowaniu rozładowaniu konieczność cofnięcia z zakrętem na 90stopni ok 50 metrów wąską uliczką , niepotrzebne późneij problemy
2. Laweta na 2 osiach : ciagałem do 2 T dobre rozwiązanie ale nei wiem jak będzie sie zachowywała przy zaladowanym na nią ciązkim BUSIE , szczególnie że może sie zdarzyć że samochód ciągnący nei bedzie załadowany .
3. Laweta z 3 osiami obok siebie . Wydaje mi sie najkorzystniejsze rozwiazanie . Niobciązone opony, stabilna. Pytanie tylko jak z taką sie skręca (osie stałe) czy cofając i łamiąc ja na 90 stopni nie dochodzi do łamania kół lawety trochę ich za dużo .
Prosze o info szczególnie jak jest z jazdą 3 osiową lawetą
Kolego jeśli trochę kumasz cofanie na ruchomym dyszlu, to w/g mnie jest to najlepsze rozwiązanie. Miałem kiedyś możliwość jechania z taką przyczepą. Weszły 2 samochody (kompaty)na nią. Stabilnie się jedzie, nie kołysa i jeśli dobrze pamiętam nie podnosiło jej przy wjeżdżaniu na platformę.
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 56 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę