Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lut 2011, 19:48

A dzięki, sprawa się wyjaśniła. Dzwoniłem na serwis wcześniej i mi potwierdzili to, co Ty napisałeś. A co się tyczy obserwacji zużycia klocków w komputerze to w menu Diagnostyka->BS->Wartości pomiarowe->MW 31; MW 32 (oś przednia, odpowiednio strona lewa, prawa) podają wartości zużycia klocków. I tak zaobserwowałem, że dla nowych klocków wartości są możliwie bliskie zeru, natomiast klocki "kończące karierę" wartości w granicach 220, 230. Wartości pomiarowe MW 33, MW 34 dotyczą osi napędowej, i powiem szczerze, mając wartości rzędu 140 - 150 prognozowana wymiana klocków na tyle wypada za ok 33000 km.


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Panowie, co to za cudo ?
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 20:55

Kiedyś na lkw-infos było zdjęcie actrosa z taką budą. Wtedy to był turkusowy tadnem, też na niemieckich blachach. Stawiam na robotę jakiejś firmy zajmującej sie takimi przeróbkami jak np. holenderski Esteppe. Dziwi mnie jedynie taka przeróbka przy stosunkowo słabym silniku. Spodziewałbym się raczej czegoś takiego w jakimś V8 a nie podstawowej wersji :>


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Kiedyś na lkw-infos było zdjęcie actrosa z taką budą. Wtedy to był turkusowy tadnem, też na niemieckich blachach. Stawiam na robotę jakiejś firmy zajmującej sie takimi przeróbkami jak np. holenderski Esteppe. Dziwi mnie jedynie taka przeróbka przy stosunkowo słabym silniku. Spodziewałbym się raczej czegoś takiego w jakimś V8 a nie podstawowej wersji :>
http://www.lkw-infos.eu/speditionen/ima ... bo)[1].jpg :)
Ten glob w actrosie od dreier'a wygląda identycznie jak ten, co dał W123..

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Ostatnio zmieniony 01 maja 2011, 19:39 przez Lukassz, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 01 maja 2011, 19:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Cytuj:
Kiedyś na lkw-infos było zdjęcie actrosa z taką budą. Wtedy to był turkusowy tadnem, też na niemieckich blachach. Stawiam na robotę jakiejś firmy zajmującej sie takimi przeróbkami jak np. holenderski Esteppe. Dziwi mnie jedynie taka przeróbka przy stosunkowo słabym silniku. Spodziewałbym się raczej czegoś takiego w jakimś V8 a nie podstawowej wersji :>
Ale, że co ma dołożenie globa do mocy silnika? Miał niską a długą, za ciasno, to dorobili. Kwita. Niedługo nie będzie można nic przy aucie zrobić bo ma się mniej jak 500 koni..


Post Wysłano: 01 maja 2011, 19:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Swoją drogą bardzo ciekawi mnie jak wygląda wnętrze w takim actrosie.. Ma ktoś jakieś zdjęcia?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 01 maja 2011, 20:17

Cytuj:
Cytuj:
Kiedyś na lkw-infos było zdjęcie actrosa z taką budą. Wtedy to był turkusowy tadnem, też na niemieckich blachach. Stawiam na robotę jakiejś firmy zajmującej sie takimi przeróbkami jak np. holenderski Esteppe. Dziwi mnie jedynie taka przeróbka przy stosunkowo słabym silniku. Spodziewałbym się raczej czegoś takiego w jakimś V8 a nie podstawowej wersji :>
Ale, że co ma dołożenie globa do mocy silnika? Miał niską a długą, za ciasno, to dorobili. Kwita. Niedługo nie będzie można nic przy aucie zrobić bo ma się mniej jak 500 koni..
Przeróbka tego typu nie jest żadną seryjną edycją i musi swoje kosztować. Raczej żaden kierowca nie idzie po prostu do jakiejś specjalistycznej firmy i mówi, że chce wyższy dach. Takie coś to raczej widzimi się szefa czy jakiegoś zasłużonego, dobrego kierowcy. Więc osobiście uważam, że oszczędzanie na silniku a potem zabawy w podwyższanie kabiny są śmieszne. Bo tak tak samo jak Scanie 730 kabiną Highline do transportu międzynarodowego (są takie). Jaki to ma sens ? Oszczędzności ? :mrgreen:

Swoją drogą, ten actros z zdjęcia W123 jest w 4x2 i ma 410 koni, ten z lkw-infos już posiada 3 osie i 460 kucy. Czyli raczej są już przynajmniej 2. Jestem ciekaw jaka firma tym się trudzi.


Post Wysłano: 01 maja 2011, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Twoje wypowiedzi nevesu są na poziomie redukcji biegów w 380 konnym Jelczu NL wchodzącym pod góreczki w okolicach Koszalina z 24 tonami na plecach. Ja jak będę chciał to sobie zamówię Szkanię 730 kuca z kabiną CP19 w krótkiej wersji i ze ściętym dachem pod lohr'ę.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 01 maja 2011, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Miał niską a długą
Miał Megaspace...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 01 maja 2011, 22:45

Cytuj:
Twoje wypowiedzi nevesu są na poziomie redukcji biegów w 380 konnym Jelczu NL wchodzącym pod góreczki w okolicach Koszalina z 24 tonami na plecach. Ja jak będę chciał to sobie zamówię Szkanię 730 kuca z kabiną CP19 w krótkiej wersji i ze ściętym dachem pod lohr'ę.
Oczywiście, nie mogę Ci tego zabronić, napisałem jedynie, że DZIWI mnie to. Było to moje luźne stwierdzenie, nie mające żadnej wartości merytorycznej, które miało jedynie ukazać moje zaciekawienie. Nie było moją intencją stwierdzenie, że ten silnik się w jakiś sposób nie radzi. Wierz mi, do tekstów o redukcjach pod górkę mając "tylko" 400 koni mi daleko :>

ale dobra, kończmy offtopic, jak coś to masz pw


Post Wysłano: 01 maja 2011, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Czyli raczej są już przynajmniej 2. Jestem ciekaw jaka firma tym się trudzi.
Zwróć uwagę na wysokość tych, nazwijmy to, dobudówek. Ta z turkusowego tandemu wydaje się być wyższą. Teoria z jedną firmą trudzącą się takimi przeróbkami może okazać się złudna.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 01 maja 2011, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

W Bremerchaven widuje MP1 z kabiną podwyższona na równo z zabudową która ma około 4m wysokości, ma wstawione okienka bo bokach kabiny nad drzwiami

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 maja 2011, 23:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Cytuj:
Cytuj:
Miał niską a długą
Miał Megaspace...
Chyba nie mówisz o tym ze zdjęcia W123. W przeciwnym razie, nie wiem co bierzesz, ale ewidentnie widać, że wszystko od blendy w górę jest dołożone. Przecież glob w MS nie jest tak pionowy.


Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 0:00 przez Atego, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 01 maja 2011, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Miał niską a długą
Miał Megaspace...
Chyba nie mówisz o tym ze zdjęcia W123. W przeciwnym razie, nie wiem co bierzesz, ale ewidentnie widać, że wszystko od blendy w górę jest dołożone. Przecież glob w MS nie jest tak pionowy.
Ale w oryginale był to MegaSpace. Zwróć uwagę, że ma 2 schowki boczne.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 01 maja 2011, 23:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

No, może i faktycznie tak było. Sory za moje niespostrzeżenie.

Zatem rzeczywiście trzeba przyznać, że dziwny jest fakt takiej przeróbki... Może glob uległ uszkodzeniu, koszta naprawy były większe jak to cudo i wyszło co wyszło :mrgreen: ?


Post Wysłano: 05 maja 2011, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 18:23
Posty: 102
GG: 9805936
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Ta kabina nazywa się Space Max. http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... ax%201.jpg

Ma 4 m wysokości.

Źródło: http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... nault.html

A więc może oni też chcieli mieć taką, a, że taka nie była jeszcze w produkcji (i chyba nadal nie jest) to sobie dobudowali pod domem? :E

_________________
MAN TGX XLX 18.440 2015 ;)

17.06.2015 - B


Post Wysłano: 05 maja 2011, 20:42

Nie, nie, nie. To nie jest żaden space max. Powstała tylko jedna sztuka tego cholerstwa, drewniana podłoga, silnik V8 600, ale to chyba nawet na sprzedaż nie było ;)


Post Wysłano: 05 maja 2011, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Nie, nie, nie. To nie jest żaden space max. Powstała tylko jedna sztuka tego cholerstwa, drewniana podłoga, silnik V8 600, ale to chyba nawet na sprzedaż nie było ;)
No nie było, to tylko prototyp, który był wystawiony na jakichś targach motoryzacyjnych.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 05 maja 2011, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Miał niską a długą
nie wiem co bierzesz
Dodam jeszcze tylko do tych schowków "wysoki" zderzak i większą atrapę przednią...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 05 maja 2011, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Dodam jeszcze tylko do tych schowków "wysoki" zderzak i większą atrapę przednią...
Jak się czepiać to się czepiać! Do tego dochodzi jeszcze dolna część drzwi która nachodzi bardziej na nadkola niż w eLkach :mrgreen:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: