Strona 17 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1923 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 lip 2011, 19:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

widocznie nie ma o czym dyskutować.

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 24 lip 2011, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2006, 18:10
Posty: 67
GG: 3407033
Lokalizacja: PNT

Powie mi ktoś jak to wygląda na lodówkach zakazy weekendowe w Polsce? Chodzi mi o zakazy w piątki od 18 do 22, w soboty od 8 do 14 i w niedziele cały dzień. Jedni mówią że można, inni że nie można. Szukałem ustawy - znalazłem - ale nie ma tam podane jakie towary się kwalifikują do jazdy podczas zakazu.

_________________
Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel... :D


Post Wysłano: 24 lip 2011, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Powie mi ktoś jak to wygląda na lodówkach zakazy weekendowe w Polsce? Chodzi mi o zakazy w piątki od 18 do 22, w soboty od 8 do 14 i w niedziele cały dzień. Jedni mówią że można, inni że nie można. Szukałem ustawy - znalazłem - ale nie ma tam podane jakie towary się kwalifikują do jazdy podczas zakazu.
Jeżeli masz na sobie produkty łatwo psujące się, to zakaz Cię nie obowiązuje.


Post Wysłano: 24 lip 2011, 17:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
ale nie ma tam podane jakie towary się kwalifikują do jazdy podczas zakazu.
Słabo szukałeś. Mi to zajęło 5 sekund.



ARTYKUŁY SZYBKO PSUJĄCE SIĘ I ŚRODKI SPOŻYWCZE

1. Mięso i podroby jadalne.

2. Ryby i skorupiaki, mięczaki i inne bezkręgowce wodne.

3. Produkty mleczarskie, w szczególności: jogurty, kefiry, śmietana, mleko spożywcze, twarogi, sery dojrzewające, masło, lody.

4. Jaja ptasie i masy jajeczne.

5. Kwiaty cięte i doniczkowe oraz darń rolowana.

6. Warzywa i grzyby świeże i mrożone.

7. Owoce świeże i mrożone.

8. Zboża i surowce rolne służące do produkcji żywności, pasz i tłuszczów roślinnych.

9. Produkty przemysłu młynarskiego, w szczególności: mąki, kasze, grysiki i granulki zbożowe.

10. Tłuszcze i oleje pochodzenia zwierzęcego lub roślinnego.

11. Przetwory spożywcze, w szczególności z mięsa, drobiu, ryb oraz z warzyw i owoców.

12. Cukry i wyroby cukiernicze.

13. Przetwory ze zbóż, mąki, skrobi lub mleka w proszku oraz pieczywo cukiernicze.

14. Napoje bezalkoholowe.

15. Pozostałości i odpady przemysłu spożywczego, gotowe pasze dla zwierząt.

16. Buraki cukrowe.

17. Ziemniaki.

18. Drożdże piekarskie prasowane i w formie mleczka drożdżowego.

19. Podłoże uprawowe pieczarek.




http://gitd.pl/aktualnosci/item/63-piln ... wakacyjnym

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 25 lip 2011, 17:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

W pewnej dużej firmie to zakładają plombę i wypisują CMR i też ich nie dotyczy :mrgreen:


Post Wysłano: 30 lip 2011, 14:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lip 2011, 9:24
Posty: 3
GG: 0
Samochód: FIAT DUCATO 2.3
Lokalizacja: Radzymin

Koledzy która według Was naczepa chłodnia jest najlepsza do transportu warzyw i owoców (zalety)? Krone, Schmitz, Chereau, Lamberet, Schwarzmüller a może Wielton?


Post Wysłano: 30 lip 2011, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2006, 18:10
Posty: 67
GG: 3407033
Lokalizacja: PNT

Trochę dziwne pytanie. Podałeś firmy które tworzą zabudowy do naczep, a tu specyficzną rolę odgrywa raczej temperatura. Teraz pytanie, który agregat da Ci odpowiednią i będzie ją utrzymywał na kontrolowanym poziomie? Wg mnie na rynku wśród nowych naczep jest bardzo wiele i można wręcz przebierać w specyfikacjach odpowiednich do danego rodzaju transportu.

_________________
Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel... :D


Post Wysłano: 30 lip 2011, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lip 2011, 9:24
Posty: 3
GG: 0
Samochód: FIAT DUCATO 2.3
Lokalizacja: Radzymin

Agregat TK SLX300. Chodzi o to która naczepa jest godna polecenia jeżeli chodzi o jakość i serwis.


Post Wysłano: 30 lip 2011, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Jeśli chłodnia to jak dla mnie tylko Schmitz, w ostateczności Lamberet. Schmitz'ka będzie troszkę droższa, ale za to jest lżejsza no i sporym plusem jest to, że bok ma z kilku części złożony, także w razie jakichś nieprzyjemnych sytuacji nie trzeba będzie wymieniać całego boku, a tylko uszkodzoną część. Jeśli masz na myśli autoryzowane serwisy to Schmitz ma zdecydowanie większą sieć niż pozostali (zajmuje się tym firma EWT). No i co do Lamberetki to w większości przypadkach są spotykane z bębnami, a nie tarczami, no ale nie wiem czy to dla Ciebie będzie na plus, czy minus.

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Post Wysłano: 30 lip 2011, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

ale na hakówkę to tylko Lamberet. Spotkałem Schmitz hakówe której drzwi po załadowaniu nie chciały się domknąć, ale ma plus, bo lżejsza.

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 31 lip 2011, 10:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lip 2011, 9:24
Posty: 3
GG: 0
Samochód: FIAT DUCATO 2.3
Lokalizacja: Radzymin

A co myślicie o naczepach KRONE bo widziałem że tez mają boki z dzielonych paneli.


Post Wysłano: 31 lip 2011, 12:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
A co myślicie o naczepach KRONE bo widziałem że tez mają boki z dzielonych paneli.
Według mnie niczym nie różni się od Schmitza, jest tak samo dobra.


Post Wysłano: 31 lip 2011, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Cytuj:
A co myślicie o naczepach KRONE bo widziałem że tez mają boki z dzielonych paneli.
Według mnie niczym nie różni się od Schmitza, jest tak samo dobra.
... jak nie lepsza.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 31 lip 2011, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
No i co do Lamberetki to w większości przypadkach są spotykane z bębnami, a nie tarczami, no ale nie wiem czy to dla Ciebie będzie na plus, czy minus.
I tu się nie zgodzę, bo większośc jest na tarczy, tylko felgi ma jak na bębnie.


Post Wysłano: 31 lip 2011, 17:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

A to zwracam honor. Lamberetki są właśnie na dwóch rodzajach felg, więc myślałem, że hamulce właśnie od nich zależą.

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Post Wysłano: 01 sie 2011, 8:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Słyszałem taką opinię że Schmitz tylko do przewozu świeżych produktów, a do mrożonek Lamberet i Chereau. Może ktoś miał kontakt z belgijskim Vedecarem?


Post Wysłano: 01 sie 2011, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Słyszałem taką opinię że Schmitz tylko do przewozu świeżych produktów, a do mrożonek Lamberet i Chereau. Może ktoś miał kontakt z belgijskim Vedecarem?
Lamberetki i Chereau dzięki braku budowy panelowej lepiej trzymają temperaturę, tak samo jak hiszpańskie zabudowy.
Nowe hakówki od Schmitz'a też nie są lekkie, podchodzą pod 11 ton, ale jak ostatnio patrzyłem to dach i boki są naprawde solidne.

Jeszcze moja osobista opinia. Nowe agregaty TK sa naprawde przyjemne w użytkowaniu, są na pompowtryskach i na nowej pompie, ciche, zero wibracji; nawet na ciągłym nie powinny przeszkadzac innym kierowcom, spokojnie można sobie pooglądac filmy i spac z otwartym szybrem czy oknami. Są też ekonomiczne jeśli chodzi o paliwo. W firmie mamy pare sztuk SLX-300 z tymi nowszymi sterownikami i jak narazie jest ok, tylko za dużo elektroniki i co jakiś czas wyskakują błędy, w komputerze można sprawdzic praktycznie wszystkie parametry.


Post Wysłano: 25 sie 2011, 0:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2011, 23:56
Posty: 4
GG: 0

Witam! mam pytanko! gdzie mogę znaleźć dane techniczne dotyczące zużycia pliwa naczepy ciężarowej chłodnia KRONE SDR 27, dokładniej to ile procentowo zużywa się więcej paliwa przy włączonej chłodnii , o ile więcej paliwa zużywa naczepa chłodnia od zwykłej naczepy, ile włączona chłodnia spala na km a nie na mth, a i jakie paliwo tankujemy do chłodni? Pozdr. :roll:


Post Wysłano: 25 sie 2011, 0:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Witam! mam pytanko! gdzie mogę znaleźć dane techniczne dotyczące zużycia pliwa naczepy ciężarowej chłodnia KRONE SDR 27, dokładniej to ile procentowo zużywa się więcej paliwa przy włączonej chłodnii , o ile więcej paliwa zużywa naczepa chłodnia od zwykłej naczepy, ile włączona chłodnia spala na km a nie na mth, a i jakie paliwo tankujemy do chłodni? Pozdr. :roll:
Pytania zostały zadane trochę nieprecyzyjnie. Spalanie chłodni to orientacyjnie około 3.5l/h, czasem dochodzi do 3, to uzależnione jest od wielu czynników. Naczepa "zwykła" nie spala paliwa sama z siebie w ogóle. Nie da się przeliczyć spalania na kilometr, chyba, że agregat działa w trybie ciągłym, wtedy łatwo przeliczyć samemu, jeśli ciężarówka średnio pokonuje 80 km w ciągu godziny na autostradzie to można przyjąć, że na każde 100km agregat potrzebuje ok. 4.5l paliwa - choć to naprawdę uproszczone obliczenie i jest mocno poglądowe. Do agregatu tankujemy olej napędowy (ważne by nie był bio - jeszcze nie spotkałem się z naczepą, na której producent nie umieściłby naklejki z rodzajem paliwa tuż przy wlewie do zbiornika.

Co do tej różnicy w spalaniu, jeśli chodzi nie o spalanie naczepy, a samochodu ciągnącego chłodnie, a firanę czy inną "zwykłą" lub mniej zwykłą naczepę to jej nie ma. Masa na pusto różni się około 1 - 1.5t, ale nie wpływa to znacząco na spalanie zestawu. Zaś pełne zestawy z racji przepisów osiągają te same masy, a to ona ma kluczowe znaczenie (podobnie jak ukształtowanie terenu) odnośnie spalania.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 25 sie 2011, 9:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:

Pytania zostały zadane trochę nieprecyzyjnie. Spalanie chłodni to orientacyjnie około 3.5l/h, czasem dochodzi do 3,
Pamiętajmy, że jedna motogodzina to zegarowe 73 minuty.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 17 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1923 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: