Strona 20 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2254 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lip 2011, 17:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Jak by ktoś chciał zobaczyć od spodu nowego actrosa
http://www.baumaschinenbilder.de/forum/ ... tid=619283

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 25 lip 2011, 14:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lip 2011, 13:35
Posty: 19
GG: 0
Samochód: saab 9000cs
Lokalizacja: Warszawa

Jakby ktoś chciał poczytać o nowym Actrosie:

http://www.transporttm.pl/news/19/18/Me ... enz-Actros


Post Wysłano: 31 lip 2011, 11:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Post Wysłano: 31 lip 2011, 14:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Jadąc jakoś w tygodniu przez Niemcy na A2 mijałem się z dwoma nadal zamaskowanymi Actrosami nowej generacji.

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 31 lip 2011, 16:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Quick video walkaround of the new Actros1845 Stream/AeroSpace cab shot this morning in Spain where the International Truck of the Year Jury has been granted an early test drive. It's an impressive machine! Uploaded by Biglorryblog's Brian Weatherley
Hmm już?.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 sie 2011, 12:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Post Wysłano: 04 sie 2011, 14:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
Gdyby w MPIV kierowca wykonywał tak samo mocne i ostre ruchy kierownicą jak w MPIII, to pewnie nie byłoby zbytniej różnicy. :lol:


Post Wysłano: 04 sie 2011, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2010, 23:13
Posty: 65
GG: 0
Samochód: MIETEK MPIII 18.440
Lokalizacja: Bielsko Biała

Co do tego drugiego porównania (na nierównościach),to rzeczywiście MP3 jest za miękkie i ma się nieraz wrażenie jakby miał się za chwilę wywrócić


Post Wysłano: 04 sie 2011, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Co do tego drugiego porównania (na nierównościach),to rzeczywiście MP3 jest za miękkie i ma się nieraz wrażenie jakby miał się za chwilę wywrócić
A Mp4 idzie lewym kołem po najmniejszych garbach...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 04 sie 2011, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Nie chcę snuć kolejnej teorii bo niektórzy "guru" zaraz mnie zjadą, ale mimo to zaryzykuję. Zuważcie jedno. Podczas testu na stabilność platformy podczas nagłych wydarzeń, które zdarzają się na drodze kierowca MPIII dość energicznie kręci kołem a ten z najnowszej generacji jest opieszały?. W MPIII kierowca widać kontruje już zestaw w momencie kiedy działa na niego jeszcze siła odśrodkowa a w MPIV następuje delikatne pochylenie zestawu w momencie kiedy ten wychodzi już z opału. Wygląda to tak jakby kierowca nie do końca robił to co ma robić w tym teście. Wniosek?. Oba składy powinien prowadzić ten sam driver bo dla mnie to nie jest jednomiarowe.

DamLen dokładnie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 sie 2011, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2009, 23:24
Posty: 463
Lokalizacja: Ryki

Promując MPV będą tak jechać MPIV, jak teraz MPIII.

Troszkę lipa. :roll:


Post Wysłano: 04 sie 2011, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Promując MPV będą tak jechać MPIV, jak teraz MPIII.

Troszkę lipa. :roll:
Bo dzisiaj jest taka moda (zresztą prawie od zawsze była), że reklamując nowe mówi się, że jest lepsze od starego. Idąc przez życie wiem, że często tak nie jest.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 05 sie 2011, 9:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Promując MPV będą tak jechać MPIV, jak teraz MPIII.

Troszkę lipa. :roll:
Bo dzisiaj jest taka moda (zresztą prawie od zawsze była), że reklamując nowe mówi się, że jest lepsze od starego. Idąc przez życie wiem, że często tak nie jest.
Krajanie uważali, że to co produkują jest tak dobre, że nie trzeba ulepszać. I co teraz mamy? Mamy g**** a nie samochody. Jedyny Solaris.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 05 sie 2011, 11:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Wyjdzie na to, że ich bronie ale jeszcze raz obejrzałem filmik i prawdopodobnie nie macie racji. Wszystko inaczej wygląda na filmie a inaczej w praktyce.
Chociaż sam zauważyłem, że kierowca w MPIV (jak to mówicie) mniej się stara.
Wg mnie MPIII musiał kontrować samochód mocno szarpiąc kierownicą, bo inaczej by z tego nie wyszedł. A nowy "ominą przeszkodę" delikatnie choć (przypatrzcie się) na taką samą odległość w prawo co MPIII, nie zaczęło "miotać nim jak szatan" i nie musiał tak kierownicą szarpać.
I się zacznie teraz krytyka....

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 05 sie 2011, 11:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2007, 15:32
Posty: 129
GG: 8833137
Samochód: eRka
Lokalizacja: Wielgomłyny ERA

Tylko dlaczego ten z MPIV na garbach tak do prawej ucieka? Na środku są większe koleiny, a co za tym idzie mniej buja? :lol:


Post Wysłano: 05 sie 2011, 12:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Przyjrzyj się dokładnie. Może i ucieka do prawej ale to i tak nic nie daje.
Największe garby są po bokach, na środku są one mniejsze. Więc jak jedzie bliżej prawej to prawą stroną jedzie po większych garbach a lewą rzeczywiście po mniejszych, ale to i tak jest porównywalne do MPIII, która jedzie środkiem po średnich garbach.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 05 sie 2011, 12:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Przyjrzyj się dokładnie. Może i ucieka do prawej ale to i tak nic nie daje.
Największe garby są po bokach, na środku są one mniejsze. Więc jak jedzie bliżej prawej to prawą stroną jedzie po większych garbach a lewą rzeczywiście po mniejszych, ale to i tak jest porównywalne do MPIII, która jedzie środkiem po średnich garbach.
Nie mam dużego pojęcia o technice jazdy, ale wystarczające, żeby stwierdzić, że pleciesz takie głupoty, że aż nie chce się słuchać...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 05 sie 2011, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Gdzie wy macie po lewej stronie mniejsze garby? :lol:
I również byłbym przy twierdzeniu, że po bokach są większe niż na środku.


Post Wysłano: 11 sie 2011, 16:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

starego bujali od boku do boku 11 razy a nowego bodajze 7...


Post Wysłano: 15 sie 2011, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Pierwszy chyba cywilny nowy Actros:

Obrazek

Fotka z Facebooka

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 20 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2254 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: