Pozdrowienia dla Józia z MITO.
A teraz zapytam się tak jak w parodii Władcy Pierscieni:
Co to ku'wa znaczy hajduk ??
Oglądam chyba każdy filmik PILOTA TEAMA i zastanawia mnie tylko jedno:
Co tych pilotów tak dużo robi z tyłu (w każdym jednym filmiku) ??
Rozumiem - blokowanie wielkich skrzyżowań, szybkie przejazdy i nieraz zdarzy się tak że, kilku pilotów zostaje z tyłu ... Ale filmik z przejazdu przez Łódź - al. Włókniarzy (przy zatoczce inspekcji - WAS TAM NIE MIAŁO PRAWA BYĆ) ... 3 obce składy ze śmigłami - jedna sztuka pilota z przodu (czyżby tylko on znał drogę ??) i chyba z 5 pilotów z tyłu ...
Suwałki - całe dwa pasy - jeden pilot z przodu, reszta z tyłu
...
Przypadki się zdarzają, ale jeśli to TYLKO przypadek - to kiepsko ze składaniem filmów, no i 3 przypadki pod rząd ...
No chyba że, kierowcy poprostu wam nie ufają i jedziecie na sztukę "z zezwolenia". Jest we fioletowym czterech pilotów - bierzemy jednego z MITO, trzech z PILOT TIMA i się zgadza ...
No i w pewnej firmie, do końca jej istnienia zostanie słynne zdanie jednego z członków DREAM PILOT TEAMu:
P: Jedziesz, jedziesz, jedziesz, stój WIADUKT i co teraz (z nieopisaną paniką w głosie)
K: No, musimy kręcić chyba.
P: No to kręcimy
K: W dobrą kręcę ??
P: W dobrą ...
Po chwili wielkie przerażenie: STÓJ, ZNOWU WIADUKT.
Dla niepoinformowanych chodzi o wyjazd z portu w Gdyni i podporę od wiaduktu od Estakady Kwiatkowskiego. Wychodzi się stamtąd z 45m BEZ STEROWANIA, a jak się źle nadda, wystarczy wyprostować ośki i MUUUUUSI wyjść. No chyba że, ma się dobrego pilota to można i z 15m wychodzić na sterach. "lekko" skracając śmigło