Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 sie 2011, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Oczywiście że jest sens patrzenia na rok produkcji - w takim razie, jak wytłumaczyć fakt taki, że niektóre TGA z np. 2002 roku mają normę Euro 2 ( byłem świadkiem w serwisie MAN'a w Wolicy, jak ustalali normę czystości spalin )?
Zresztą, jak wspomniałem, najlepiej wziąć numer VIN i zadzwonić/przejechać się do serwisu - tam powiedzą, z jaką normą dany pojazd wyszedł na rynek.
Czy się opłaca podnosić normę? W pewnym serwisie powiedzieli za podniesienie normy w TGA prawie 14 tyś zł :shock:

eRKaZet, czytaj dokładniej - napisałem że od 2006 weszła norma Euro 4/5. Był wystawiony na jednym z portali ogłoszeń MAN TGA z 02.2006, który miał już Euro 4 ( potwierdzone certyfikatem ) - więc od połowy 2006 rok to nierealne, prędzej Euro 5 :)


Post Wysłano: 22 sie 2011, 23:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

kolego w którym serwisie powiedzili za przerobienie 14 tys. Cena wydaje się dość atrakcyjną...


Post Wysłano: 24 sie 2011, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lip 2011, 21:28
Posty: 43
GG: 45466607
Lokalizacja: Sosnowiec

Ojciec pytał się szefa jak jest naprawdę z tym man'em i szef powiedział że jest oryginalnie euro4 w nim bez przeróbek więc nie koniecznie od 2006 było Euro4 :]


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: