Chciałbym coś więcej dowiedzieć się o tym transporcie tj. jak rozwinięty jest w Polsce, ile firm oferuje takie usługi, jakie są stawki i czym można to przewieść. Wszelkie informacje na ten temat. Fotki zestawów specjalnie przygotowanych oczywiście też poproszę.
Hehe, koledzy u nas zrąbke i trociny wozi się wszystkim na co tylko da się ją załadować , no i zależy też jak można się rozładować. Więc ładuje się także na zwykłe firanki, wywrotki itp. Są także naczepy kiprujące na bok, działające jak ta zabudowa na zdjęciu powyżej.
Hehe, koledzy u nas zrąbke i trociny wozi się wszystkim na co tylko da się ją załadować , no i zależy też jak można się rozładować. Więc ładuje się także na zwykłe firanki, wywrotki itp. Są także naczepy kiprujące na bok, działające jak ta zabudowa na zdjęciu powyżej.
Rejestracja:20 cze 2010, 14:23 Posty: 490
GG: 1
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Białystok, Polska B
Cytuj:
Są też specjalne umacniane firanki, mają one więcej klamr oraz pasków poziomych i pionowych. Jeden kolega z forum jeździ z taką naczepą.
Dokładnie, widziałem kilka razy takie, spodobała mi się ze względu na kolor, taki fajny zielony, byłem przekonany ciągle, że to zwykła firanka, ale zauważyłem na przedniej ścianie schodki oraz siłownik od wywrotu.
Dokładnie, widziałem kilka razy takie, spodobała mi się ze względu na kolor, taki fajny zielony, byłem przekonany ciągle, że to zwykła firanka, ale zauważyłem na przedniej ścianie schodki oraz siłownik od wywrotu.
A może ktoś ma zdjęcie takiej firanki z wywrotem, bo pierwszy raz o czymś takim słyszę. Wzmacniana firanka z podestem i belką do zwijania plandeki często można spotkać ale o opcji z wywrotem nie słyszałem.
Rejestracja:20 cze 2010, 14:23 Posty: 490
GG: 1
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Białystok, Polska B
Na google grafice, jest zdjęcie, jak wygląda cała, no i zdjęcie ściany, na której widać drabinkę no i stopień z balustradką, nie widać zaś siłownika więc być może, jest bez wywrotu bo w tamtej naczepie widziałem go na przedniej ścianie.
W drodze z Suraża na Białystok jechałem raz z Tatą przez miejscowość w której właśnie ładują trociny, nie pamiętam jaka to była miejscowość, ale stało kilka Actrosów z szarymi WF . na blachach BI.
Fajnie, że coś piszecie ale to nie na temat. Interesuje mnie takie zabudowy jak na tej fotce z Volvo z kiprem z boku. Jak ktoś ma specyfikację ile m3 i ton na to wchodzi i inne info to miło by było.
Fajnie, że coś piszecie ale to nie na temat. Interesuje mnie takie zabudowy jak na tej fotce z Volvo z kiprem z boku. Jak ktoś ma specyfikację ile m3 i ton na to wchodzi i inne info to miło by było.
To poszukaj sobie nazw szwedzkich/norweskich producentów takich zabudów i będziesz miał to info.
To ma plusy, bo można czasami wozić zrębki,trociny a jak nie ma roboty z trociną można wozić inne ładunki np. na paletach
W Irlandii i pewnie nie tylko w Irlandii często wygląda to tak że na takiej firance wiezie się zręby to fabryki płyt wiórowych a jako ładunek powrotny ładuje się gotowe płyty
To ma plusy, bo można czasami wozić zrębki,trociny a jak nie ma roboty z trociną można wozić inne ładunki np. na paletach
W Irlandii i pewnie nie tylko w Irlandii często wygląda to tak że na takiej firance wiezie się zręby to fabryki płyt wiórowych a jako ładunek powrotny ładuje się gotowe płyty
Z tego co mi wiadomo to w Polsce też tak jest, na hakowcach
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 52 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę