Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 paź 2011, 0:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Cześć,
Od jakiegoś czasu nurtuje mnie pewna sprawa, otóż czy jest praca na zestawy o kubaturze 120m3?
http://moto.allegro.pl/volvo-fh12-460-x ... 48885.html
Konkretnie chodzi mi o coś takiego jak w załączonym linku. Z jednej strony mamy zestaw mega, ale tylko jeśli mamy zestaw przejazdowy, jeśli nie to jak spedytorzy się na to zapratrują że będziemy musieli się rozpinać w czasie załadunku? Jeśli już mamy pracę to czy stawki są takie same jak w przypadku Ciągnik+ Naczepa?
Moje osobiste zdanie na temat takich zestawów jest dużo bardziej korzystne, to choćby dlatego że jeśli mamy 2 miejsca za i rozładunku to możemy to podzielić na solówke + przyczepę, Z drugiej mamy zestaw od dużej kubaturze, a z 3 te auta wyglądaj jedwabiście :D Proszę o odpowiedzi kogoś kto miał doczynienia z transportem tym rodzajem samochodów, i kto się orientuje jakie są stawki oraz ile jest roboty na te auta :) a nie kogoś kto słyszał od wujka stryjka Zdzicha :)


Post Wysłano: 11 paź 2011, 6:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

mam taki pojazd.
jak dla mnie to sama wygoda.
dla spedycji również.
teraz jeżdżę tylko po kraju i dziennie nie robię dużo bo 250 -330 km.
stawka taka sobie 4,50 zł za każdy.
co do ilosci roboty jeżdżę na stałej robocie codziennie więc stawka taka sobie ale tak to jest ze stałymi robotami coś za coś.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 11 paź 2011, 10:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A jak ksztaltuja sie koszty utrzymania takiego zestawu? wkoncu w przyczepie mamy 8 opon a nie 6 i to w malym rozmiarze wiec sa one z tego co mi wiadomo drozsze niz te o tradycyjnym rozmiarze 315/80 r22.5? czy sa one porownywalne z tradycyjnym zestawem wyzsze czy nizsze ? :) prosze tez o wypowiedz kogos kto jezdzi w miedzynarodowce pod jakas spedycja :)


Post Wysłano: 11 paź 2011, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Ja za opony Pirelli do naczepy o rozmiarze 245/70 R17,5 płaciłem ostatnio 940 zł netto.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 13:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

To jak to sie ksztaltuje w stosunku do opon stadardowych? no i jezzcze fakt ze w przyczpie mamy os blizniacza wiec mimo dwoch osi to 4 opony wiec koszt opon na jedna os to prawie 4 tys :/


Post Wysłano: 11 paź 2011, 15:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Koszty raczej podobne bo opony 385/65-55 R22,5 są droższe.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

No niestety takich opon jeszcze nie kupuję. Ale Ty Martin sądząc po awatarze zakładałeś takie laczki do naczepy do żywca :) opony te same, ale wciąż czekam na wypowiedź kogoś kto może powiedzieć o stawkach w międzynarodówce na zestawy 120m3 :)


Post Wysłano: 11 paź 2011, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2005, 20:34
Posty: 35
GG: 0

Ja posiadam jeden taki zestaw.

Co do samej wygody załadunków i rozładunków od strony kierowcy dużo Ci nie powiem, jednak z mojej strony, a raczej spedycji taki zestaw jest wygodny z racji możliwości załadunku wysokich ładunków, oczywiście coś za coś i dłuższych konstrukcji nie zabierzemy.

I pamiętaj żeby szukać auta z rozsuwanym dachem!
Kilka razy właśnie z tego powodu musiałem odmówić załadunku

Co do opon, nie powiem Ci zbyt wiele bo poprostu jeszcze ich nie wymieniałem.
Przejąłem zestaw od firmy która wymieniła wszystkie opony na świeże :)

Aaa a propos stawki jest ona troszke wyższa, nie za dużo ale na pokrycie wyższych kosztów eksploatacji wystarcza


Post Wysłano: 11 paź 2011, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 20:34
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: podlasie

Zimą jazda takim autem jest dużo lepsza. Ma on mniejszą skłonność do zakopywania się niż ciągniki z naczepami. To chyba zasługa tego że stosunkowo duży ciężar jest na samochodzie, przyczepa go nie odciąża. Co do pracy to można tym przewieść to samo co naczepą z wyjątkiem właśnie długich ładunków (spedytorom zdarzało się o tym zapominać). Z takich charakterystycznych ładunków to często sprzęt agd (wchodzą na wysokość np 3 pralki i mamy wtedy po sufit). Wozi się też wełnę mineralną bo dużo więcej tego się mieści niż na naczepę. Takie kosze do fabryk motoryzacyjnych także wchodzą 3 rzędy. Największą wadą takiego rozwiązania jest chyba brak możliwości tzw przepinki, zostają tylko przeładunki wrazie potrzeby.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 21:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Oraz chyba komfort jazdy na dziurach jest wyższy ze względu na rozstaw osi no i rozkład mas na osie. Z moich obserwacji wynika też ze zakup takiego zestawu jest tańszy niż gdybyśmy mieli kupować CS + naczepa :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: