Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 paź 2011, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
A MAN czym przyciąga? Zmianą zderzaka z lampami i wnętrzem TGA>TGX? Actros MP2>MP3? Stralis I>II? 95XF>XF95>XF105? 4>R>New R?
Ten ciąg powinien wyglądać tak: ATi>>95XF>XF95>XF105?
Na prawdę Jelcz. Polacy też myśleli, że jak coś zrobią w latach 70'tych to będą to tłuc do końca świata i dwa dni dłużej ;)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 31 paź 2011, 22:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Ten ciąg powinien wyglądać tak: ATi>>95XF>XF95>XF105?
Na prawdę Jelcz. Polacy też myśleli, że jak coś zrobią w latach 70'tych to będą to tłuc do końca świata i dwa dni dłużej ;)
ATi-ki nie licząc SSC miały 20 cm krótszą kabinę niż następcy :wink:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 31 paź 2011, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Ten ciąg powinien wyglądać tak: ATi>>95XF>XF95>XF105?
Na prawdę Jelcz. Polacy też myśleli, że jak coś zrobią w latach 70'tych to będą to tłuc do końca świata i dwa dni dłużej ;)
ATi-ki nie licząc SSC miały 20 cm krótszą kabinę niż następcy :wink:
Dla mnie to nie problem dospawać kawał żelastwa i zaszpachlować ;)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 31 paź 2011, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Nowy Daf xf 410 w podstawowej wersji 75 tys euro
Nie wiem skąd wziąłeś te liczby, ale podejrzewam że z Allegro.

Daf XF 105.460 SSC, automatyczna skrzynia biegów i nie najgorsze wyposażenie. Ok. 285 tyś. zł, kupiony w maju 2011.


Post Wysłano: 01 lis 2011, 7:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
A MAN czym przyciąga? Zmianą zderzaka z lampami i wnętrzem TGA>TGX? Actros MP2>MP3? Stralis I>II? 95XF>XF95>XF105? 4>R>New R?
Ten ciąg powinien wyglądać tak: ATi>>95XF>XF95>XF105?
Na prawdę Jelcz. Polacy też myśleli, że jak coś zrobią w latach 70'tych to będą to tłuc do końca świata i dwa dni dłużej ;)
Czyli jak dobrze mnie pamięć nie myli to klepią Jelcza bez większych zmian od 1989 roku, Jak byś zauważył to TGA klepią od 2001 roku.
Poprzednik TGA czyli F2000 był produkowany przez 15 lat i praktycznie raz w 95 roku został gruntownie odświeżony zmiana wnętrza kabiny i przedniego zderzaka dopiero w 99 roku pod koniec produkcji przy okazji wprowadzenia nowej gamy silników które były montowane później w TGA zmieniono przednią atrapę stylizując ją na przyszły model TGA oraz montując dłuższe owiewki na przodzie kabiny, w środku tylko zmieniono mechanizm sterowania wentylacja/klimatyzacją zamiast suwaków zastosowali pokrętła
Oprócz TGA masz nowego robura czy nowe volvo które lada dzień wejdzie do sprzedaży, reszta producentów używa kabin z lat 90 a szczególnie renówka z swoją magnumką 90/91rok iveco stralis to nic innego jak eurotech

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 9:45 przez MAN, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 01 lis 2011, 9:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Cytuj:
Cytuj:
Nowy Daf xf 410 w podstawowej wersji 75 tys euro
Nie wiem skąd wziąłeś te liczby, ale podejrzewam że z Allegro.

Daf XF 105.460 SSC, automatyczna skrzynia biegów i nie najgorsze wyposażenie. Ok. 285 tyś. zł, kupiony w maju 2011.
Nie z allegro, tylko osobiscie odbieralem Dafa w Rzgowie w te wakacje.
W tej cenie mial zamontowany uklad hydrauliczny do wywrotki.
Taka cene widzialem na papierze.

Co do kabin.... Daf ma najwieksza kabine okreslana przepisami, wiec co moze zmenic. Myslicie ze kazdy producent co model bedzie zmienial ksztalt kabiny, tylko po to zeby wydac miliony na zmiane lini produkcyjnej.
Cytuj:
Dla mnie to nie problem dospawać kawał żelastwa i zaszpachlować ;)
Nie no brak mi slow. Masakra. Panu juz podziekujemy


Post Wysłano: 01 lis 2011, 9:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:


Co do kabin.... Daf ma najwieksza kabine okreslana przepisami, wiec co moze zmenic. Myslicie ze kazdy producent co model bedzie zmienial ksztalt kabiny, tylko po to zeby wydac miliony na zmiane lini produkcyjnej.
Raczej nowy Actros ma największą kabine, pomijając już to jest to 2 zmiana kabiny w MB. Najpierw SK-Actros MP1, a teraz MP3-MP4.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 02 lis 2011, 0:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Ja tam na swojego Jelonka nie mogę narzekać. Jedyny mankament jest taki, że co 4 tysiące muszę 5L oleju dolać, ale z tego Daf słynie, a no i na ciepłym silniku na wolnych obrotach czuć woń oleju w spalinach :P
A co do wyświetlania "Poziom płynu chłodniczego niski" to owszem pojawia się, ale przynajmniej u mnie, gdy się pojawi i doleję 2L płynu komunikat znika na miesiąc. Na początku myślałem i większość kierowców co jeżdżą Dafami mówili, że to mankament Dafa z czym nie do końca się zgadzam, bo mimo, że płynu jest pod korek, wystarczy opuścić na poduchach i zawsze te 2-3L płynu wejdzie i już komputer nie wrzeszczy.
Co do kabiny i wykończenia: przesiadłem się z Mana TGX XLX, kto wie może gdybym dostał SC zamiast SSC był bym zawiedziony, ale nie jestem i bym zgrzeszył jeśli bym tak powiedział. Man wygodniejszy w prowadzeniu, lepsza regulacja kierownicy no i ten Comfort Shift 8) W Dafie SSC obydwa koja na duży plus, pod wyrem "stodoła" na graty, schowki nad szybą (zwłaszcza środkowy) ogromniasty. Półeczka wysuwana, można sobie kulturalnie jedzonko zjeść jak przy stole (w Manie musiałem na kolanach :/ ). Webasto, zimą na tunelu nogi nie marzną.
Co do minusów to słabo wyposażony komputer nie można sprawdzić napięcia w akumlatorach no i podgrzewanie lusterek pozostawia wiele do życzenia. W dodatku brudząca się boczna szyba od kierowcy (bez owiewki nie da rady). A i fakt faktem w Manie było odrobinę ciszej.
Mam może nie wielkie porównanie, bo w swojej karierze jeździłem tylko manem TGX i TGA, teraz Daf 105.
Generalnie nie narzekam i mimo tych kilku mankamentów gdyby proponowali mi nowego Mana XXL w zamian za dafa SSC raczej bym się nie zastanawiał i wybrałbym Dafa.

A tak nawiasem przy okazji.
Kolega z firmy jeździł Scania R420 Topline. Niedawno przesiadł się na Dafa 105.460 SC. Od razu do niego z pytaniem dlaczego takie zmiany? Mówi, że była okazja to wziął dafa. Teraz pozwolę sobie zacytować jego słowa, nie wszystkie tylko to co zapamiętałem.
"Scania tylko z wyglądu fajnie wygląda, a wewnątrz 0 punktów dla kierowcy, a nawet -2. Chłopie, w Scanii łóżko do bani ! Przez 4 lata wstawałem połamany ! Lepiej bym się w namiocie wyspał w dodatku oparcia od foteli trzeba odchylać żeby całkiem je rozłożyć. Druga sprawa to schowki pod łóżkiem, mało, za prawym fotelem znowu tak głęboki, że gdy coś wyciągałem to nogi na podszybiu... następna sprawa to webasto, porażka, wylot od wydmuchu za prawym fotelem przy samej ścianie... Nogi przez 4 zimy zmarznięte...
A co do Dafa, nogi nie marzną, lodówka większa, jak podnoszę łóżko to się cieszę, bo tyle miejsca. Wygodne, szerokie wyro już nie wstaję połamany."
Tyle co zapamiętałem, ale nie pawał zachwytem do Scanii jak niektórzy, że świata po za nią nie widzą.
W lipcu 2 chłopaków dostało nowe Rki 420 Highline i też nie są zadowoleni. Mówią, że w dafie o wiele więcej miejsca, schowków i jest klimat. Nie są zbytnio zadowoleni przesiadką z Dafa.
Osobiście nie jeździłem Scanią, ale od zawsze powtarzałem, że prócz tuningu do niczego innego się nie nadaje :]
Także zdania są podzielone, jeden woli jabłka, a drugi będzie zajadał się gruszkami, proste.

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 02 lis 2011, 2:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Co do wnętrza Scania vs DAF to gdybym miała wybór - też na ślepo biorę Dafa. I mimo, że wzrostu jestem niewielkiego, to jak dla mnie nawet w kabinie SC jest o wiele luźniej i wygodniej niż w Scani 124 Topline. Wygodniej prowadzi mi się też Dafa, lepszą widoczność mam. Nie będę się jednak rozprawiać nad szczegółami technicznymi, bo za krótko jeżdżę i nie mam po prostu doświadczenia. W każdym bądź razie Dafy zaczynam darzyć coraz większą sympatią :mrgreen:

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 02 lis 2011, 23:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Ile kierowców tyle opinii. Np. ja bezapelacyjnie wybieram wnętrze poliftowej Erki przy, którym co by nie gadać XF105 wygląda jakby stanął w czasie. Nawiasem mówiąc Actros GigaSpace jest tylko odrobinę mniejszy jak SSC w XF105 także SuperSpaceCab jest większą objętościowo kabiną.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 05 lis 2011, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 13:45
Posty: 944
Samochód: MERCEDES ACTROS MPIII 1844
Lokalizacja: Siedlce

Cytuj:
GrzegorzPPP napisz jakimi Dafami, rocznik, silnik, czy chodzi tylko o 1-4 latki czy tam starsze, co sie dokładnie psuło/psuje
Roczniki 2010 Silniki 410/460
- Zacinające się elektryczne szyby. Np. szyba dochodzi do końca w górę, po czym zachwile sama się opuszcza jakieś 20cm.

- Zacinające się połówki. Po prostu nie chcą wchodzić, dopiero po jakimś czasie zaskakuje, albo jak ma się pecha to 500km jedzie się bez.

- Wiecznie skamlący komputer że niski poziom płynu chłodniczego, choć jest zalany do pełna

- W jednym sam się zwalniacz uruchamiał po przekroczeniu 1000obr, tak więc trzeba było go odłączyć

Żeby te samochody miały 5 lat to jeszcze bym to zrozumiał. Ale przy takim przebiegu to samochód nawet się zająknąć nie powinien.

Tak jak mówiłem, dla mnie DAF to szrot i tyle. Przynajmniej te nowe i z tego co widzę większość lewo fotelowców na forum ma takie samo zdanie.


Post Wysłano: 05 lis 2011, 16:27
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Sprawdzenie napięcia baterii w samochodzie w bardziej wyposażonych wersjach DAFa.

Komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego? Znajdź czujnik poziomu płynu rozłącz kostkę. Najpewniej masz śniedź i nie ma styku. Wyczyścisz i na kilka miesięcy spokój a nawet na rok.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 05 lis 2011, 18:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Sprawdzenie napięcia baterii w samochodzie w bardziej wyposażonych wersjach DAFa.
To trzeba płacić dodatkową kasę za taki "luksus" :mrgreen: żenada :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 lis 2011, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

No a ja myślałem, że to takie porządne autko. Widać wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Chyba do emerytury trzeba sie będzie w volvie mordować.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 lis 2011, 19:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
Komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego? Znajdź czujnik poziomu płynu rozłącz kostkę. Najpewniej masz śniedź i nie ma styku. Wyczyścisz i na kilka miesięcy spokój a nawet na rok.

To nie śniedź. Niestety mimo, że ten komunikat się świeci, i niby zalane pod korek, to jeszcze conajmniej litr płynu wchodzi do zbiorniczka. I na jakiś czas z komunikatem na komputerze pokładowym jest spokój.

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 05 lis 2011, 22:06
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Cytuj:
Cytuj:
Sprawdzenie napięcia baterii w samochodzie w bardziej wyposażonych wersjach DAFa.
To trzeba płacić dodatkową kasę za taki "luksus" :mrgreen: żenada :]
Niestety na to wychodzi. To samo tyczy się z możliwością sprawdzenia nacisku na poszczególną oś. Tylko przy dodatkowych opcjach zakupu jest to możliwe. W standardowych modelach tego nie ma.
Cytuj:
Cytuj:
Komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego? Znajdź czujnik poziomu płynu rozłącz kostkę. Najpewniej masz śniedź i nie ma styku. Wyczyścisz i na kilka miesięcy spokój a nawet na rok.

To nie śniedź. Niestety mimo, że ten komunikat się świeci, i niby zalane pod korek, to jeszcze conajmniej litr płynu wchodzi do zbiorniczka. I na jakiś czas z komunikatem na komputerze pokładowym jest spokój.
Pisałem tylko z własnego i innych doświadczenia. Mieliśmy tak z tatą. Odłączyliśmy kostkę przeczyściliśmy psiknęliśmy WD40 i do dzisiaj cicho-sza ;)

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 06 lis 2011, 0:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Chyba miałeś pecha do aut, albo auto pecha do kierowcy :mrgreen:
Cytuj:
- Zacinające się elektryczne szyby. Np. szyba dochodzi do końca w górę, po czym zachwile sama się opuszcza jakieś 20cm.
Jak zamoknie sterowanie to tak się dzieje, trzeba uważać po prostu.
Cytuj:
- Zacinające się połówki. Po prostu nie chcą wchodzić, dopiero po jakimś czasie zaskakuje, albo jak ma się pecha to 500km jedzie się bez.
:shock: Dziwne... Tak nawiasem jeszcze mi się nie zdarzyło jechać po takiej drodze, żeby przez 500km nie zredukować biegu :]
Cytuj:
- Wiecznie skamlący komputer że niski poziom płynu chłodniczego, choć jest zalany do pełna
I tu jesteś w błędzie, płynu jest pod korek
Cytuj:
Niestety mimo, że ten komunikat się świeci, i niby zalane pod korek, to jeszcze conajmniej litr płynu wchodzi do zbiorniczka. I na jakiś czas z komunikatem na komputerze pokładowym jest spokój.
Ja kiedy po 1 trasie zapytałem mechanika dlaczego się to ciągle wyświetla powiedział, że to mankament Dafa i mam się nie przejmować. Kolega był akurat po serwisie i mówi, że to bzdura, wystarczy opuścić na poduchach, albo stanąć lekko pod górkę i dolać płynu i problem znika, tak też zrobiłem i problem zniknął. Raz na miesiąc wystarczy dolać.
Cytuj:
Tak jak mówiłem, dla mnie DAF to szrot i tyle. Przynajmniej te nowe i z tego co widzę większość lewo fotelowców na forum ma takie samo zdanie.
To ja jestem w mniejszości. Mimo, że mój Dafior ma 4lata i ponad 562tyś przebiegu nie narzekam.

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 06 lis 2011, 1:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 13:45
Posty: 944
Samochód: MERCEDES ACTROS MPIII 1844
Lokalizacja: Siedlce

Cytuj:
:shock: Dziwne... Tak nawiasem jeszcze mi się nie zdarzyło jechać po takiej drodze, żeby przez 500km nie zredukować biegu :]
Co Ci da redukcja jak połówki nie działają :?: I tak np. jadę na odcięciu mając zapiętą niską 8, bo wysokiej się nie da...


Post Wysłano: 06 lis 2011, 9:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2011, 11:01
Posty: 325
Samochód: Strzęp
Lokalizacja: LLB

U mnie też są problemy z elektryką, ale tu bardziej chodzi o to że brakuje czasu na sprawdzenie/naprawe:
- szyberdach otwiera się na ok 1cm i nie zawsze się otwiera i zamyka
- czasem jak stoję z górki lub pod górkę wyświetla się ciśnienie oleju
- świeci mi się na pomarańczowo EBS (tu chodzi o tylny chyba modulator - u mnie z niego ucieka powietrze)
- świeci się ABS w naczepie
- nie mam 1 biegu wycieraczek i czasem nie można ustawić czasówek

_________________
Daf & Vovo
viewtopic.php?f=44&t=31972
Magnum
viewtopic.php?f=44&t=40157
http://g2.gangsters.pl/?ref=317


Post Wysłano: 06 lis 2011, 9:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Cytuj:
:shock: Dziwne... Tak nawiasem jeszcze mi się nie zdarzyło jechać po takiej drodze, żeby przez 500km nie zredukować biegu :]
Co Ci da redukcja jak połówki nie działają :?: I tak np. jadę na odcięciu mając zapiętą niską 8, bo wysokiej się nie da...

Z tymi polówkami tez miałem problem po prostu za szybko wciskałem i puszczałem sprzęgło. Trzeba to wolniej robić i problem znika.
Cytuj:
MAN napisał(a):
Barmanek napisał(a):
Sprawdzenie napięcia baterii w samochodzie w bardziej wyposażonych wersjach DAFa.


To trzeba płacić dodatkową kasę za taki "luksus" :mrgreen: żenada :]


Niestety na to wychodzi. To samo tyczy się z możliwością sprawdzenia nacisku na poszczególną oś. Tylko przy dodatkowych opcjach zakupu jest to możliwe. W standardowych modelach tego nie ma.
Nie wiem u kogo i co kupuje twoj szef ale u nas w standardzie jest możliwość sprawdzenia nacisku na poszczególne osie bez żadnej dopłaty z tym ze jest to w nowych modelach jako ze w starym oprogramowianiu tego nie bylo to trzeba zaplacic za wgranie nowego.

Co do komunikatu z plynem powodem jest za wysokie ustawienie kabiny z przody na siłownikach przez co zbiornik traci poziom. U nas mimo iz w kazdym aucie seryjnie siodło jest na takiej samej odleglosci to im nowsze auto trzeba je dalej odsuwać poniewaz im nowszy model tym bardziej kabina jest pochylona do przodu

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: