Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Parę lat wstecz w Hamburgu można było spotkać co jakiś czas plandekę z kontenerem, w porcie zaczęli robić problemy z wyładunkami/załadunkami kontenerów na plandeki i od tego czasu plandeki zginęły z portu
Co do wartości kontenera to i tak mało, czasem zdarzają się wartości w okolicach miliona euro
W czwartek pod Stąporkowem DK 42 spadł kontener z naczepy i zablokował drogę. Gościu miał sporo szczęścia, że nic się więcej nie narobiło i nie było żadnych strat. Prawdopodobnie był źle zamocowany.
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
W czwartek pod Stąporkowem DK 42 spadł kontener z naczepy i zablokował drogę. Gościu miał sporo szczęścia, że nic się więcej nie narobiło i nie było żadnych strat. Prawdopodobnie był źle zamocowany.
W Irlandii niedawno stało się to samo, zastanawiałem się jak można źle zabezpieczyć kontener, jest to możliwe?
Nie wiem kiedy robiłeś to zdjęcie, ale jak 5 stycznia, to dzisiaj wracał z tym samym kontenerem do Hamburga albo gdzieś w tamtym kierunku landem od Lubieszyna
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
W czwartek pod Stąporkowem DK 42 spadł kontener z naczepy i zablokował drogę. Gościu miał sporo szczęścia, że nic się więcej nie narobiło i nie było żadnych strat. Prawdopodobnie był źle zamocowany.
W Irlandii niedawno stało się to samo, zastanawiałem się jak można źle zabezpieczyć kontener, jest to możliwe?
W starszych naczepach rygle lubią się luzować dlatego lepiej w środku trasy zobaczyć czy nic złego się nie dzieje, no również są tacy co lubią zakręcać je po wyjeździe z terminala i czasami zapominają
Taki sobie filmik z rozładunku pudła na Eurogate w Hamburgu.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę