W więc tak gdy podczas jazdy na nierównej kiedy kabina się przechyla słychać szum wydobywający się z przestrzeni pod kabiną na 100% mamy wybitą, wytartą lub tak jak w moim przypadku rozerwaną gąbką czyli element uszczelniający
Moja rada nie kupujcie zamiennika na zdjęciu nr: 4 widać jak wygląda zamiennik po pół roku użytkowania
A więc zaczynamy zdjęcie i numer kat. 81.32616.0007 występuje pod nazwą element uszczelniający
Bierzemy cienki śrubokręt podwadzamy i zdejmujemy szkiełko najlepiej zrobić to od czoła a nie tak jak ja z boku trzeba to robić bardzo ostrożnie gdyż szkiełko lubi pęknąć
Pod szkiełkiem znajduje się coś w rodzaju korka musimy to wydłubać
Uploaded with ImageShack.us
Następnie bierzemy nasadkowy klucz 17 i odkręcamy śrubkę jest to jedyna śróbka którą trzeba będzie odkręcić
Teraz podnosimy kabinę i zabieramy się za drążek. Żeby sobie ułatwić musimy poprzecinać opaski które są poprzypinane do wiązki żeby poluzować nasze przewody tekalanowe od połówek. Gdy już to zrobimy oddzielamy naszą starą gąbkę od harmonijki
Następnie oddzielamy harmonijkę od gałki i mamy widoczne już szybkozłączki rozpinamy te metalowe najlepiej zaznaczyć sobie przewody żeby się nie pomylić
Gdy już odpieliśmy przewody odkładamy gałkę na bok wyciągamy harmonijkę do góry z drążka i na końcu nasz porwany uszczlniacz
Teraz składamy wszystko w odwrotnej kolejności uszczelniacz później naciągamy harmonijką na ten biały okrąg w uszczlniaczu i na koniec podpinamy przewody do gałki moja rada żeby szybkozłączki owinąć np: izolacją gdyż one są metalowe i uderzają o nasz metalowy drążek
I to już wszystko mam nadzieje że w miarę jasno to opisałem w razie pytań proszę pytać
_________________ MAN
Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 13:41 przez sebotrucker, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Więc tak metalowe szybkozłączki to samoróbka, lepiej tak zrobić niż próbować na siłę wyciągać przewody z szybkozłączek w gałce
Nie zapomniałeś naciągnąć harmonijki na ten biały pierścień?
Więc tak metalowe szybkozłączki to samoróbka, lepiej tak zrobić nisz próbować na siłę wyciągać przewody z szybkozłączek w gałce
Nie zapomniałeś naciągnąć harmonijki na ten biały pierścień?
Oj nie był bym tego taki pewny w f2000 też miałem te szybozłączki a od nowości nic nie było tak grzebane
Tak naciągnąłem tylko zapomniałem napisać
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
A u mnie w żadnym manie nie było tych metalowych szybkozłączek, i musiałem ciąć przewody i zakładać złączki, bo z gałki można wyciągnąć przewód razem z złączką lub potem już nie uszczelnia ta złączka
Zrobiłem też fotkę w MANTIS wszystko dokładnie rozrysowane cena po upuście 284zł Brutto w ASO nie kupuj podróbek
A teraz ja wyeliminować luz na lewarku u mnie rozpadło się jedno łożysko igiełkowe Nr: 06.33719-0010 cena w ASO 250zł brutto za
sztukę
Rysunek
Ja kupiłem te łożyska na allegro za cenę 2.30zł
Link do auckcji http://allegro.pl/hk-1412-lozysko-igiel ... 18243.html
U mnie był jeszcze luz na przegubach kulowych koszt w ASO również zabija 500zł
Rysunek http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7112516
Ja zastosowałem przeguby od tego użytownika cena około 25 zł za 4 sztuki a potrzebne nam tylko 2 w środek dałem pręt gwintowany i zaoszczedziłem ponad 450zł
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę