Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lut 2012, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Witam.

Mam pytanie. Czy na podstawie pół resora (tej która bezpośrednio przylega do mostu tylnego), powinny być luzy?
Chodzi mi o to czy ona musi idealnie przylegać na całej powierzchni do osi? Może ma ktoś zdjęcie jak to wygląda prawidłowo zamocowane?
Mam na myśli tą podstawę:
Obrazek

U mnie to wgl nie przylega do osi, jest okolo 4 mm szpary między osią a tą podstawą. Znajomi mi mówili, że jest to częste w Scaniach. Ze po latach te podstawy nadają się do wymiany ze względu właśnie na duży luz. Podobno jeśli to jest wybite to oś się przesuwa. Czy to prawda?


Post Wysłano: 13 lut 2012, 23:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2010, 17:00
Posty: 369
GG: 5566870
Samochód: scania
Lokalizacja: Jędrzejów

wymieniałem resor z miesiąc temu, i szczerze mówiąc żadnego luzu nie widziałem. Scania 124 98rok.

_________________
http://campaign.scania.com/v8/
http://www.youtube.com/watch?v=lC9t524ddW0
http://www.youtube.com/watch?v=jjAPIDTO6RA
skup-rewal.pl


Post Wysłano: 14 lut 2012, 0:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
wymieniałem resor z miesiąc temu, i szczerze mówiąc żadnego luzu nie widziałem. Scania 124 98rok.
Dasz rade jakoś zrobić zdjęcie??
Ile czasu Ci zajęła wymiana?


Post Wysłano: 14 lut 2012, 0:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2010, 17:00
Posty: 369
GG: 5566870
Samochód: scania
Lokalizacja: Jędrzejów

Cytuj:
Cytuj:
wymieniałem resor z miesiąc temu, i szczerze mówiąc żadnego luzu nie widziałem. Scania 124 98rok.
Dasz rade jakoś zrobić zdjęcie??
Ile czasu Ci zajęła wymiana?
spróbuję zrobić jutro. w jeden rozebrane 2 dzień zlożone. ale u mnie było przerąbane bo nie jest to ciągnik siodłowy, brak kanału, śruby tragicznie zapieczone, palnik i klucze nasadowe udarowe. 1cal i musiało puścić. jeśli to ciągnik siodłowy to na pewno będziesz miał lepsze podejście. musisz mieć mocne klucze, o ile pamiętam 36 i 46.

_________________
http://campaign.scania.com/v8/
http://www.youtube.com/watch?v=lC9t524ddW0
http://www.youtube.com/watch?v=jjAPIDTO6RA
skup-rewal.pl


Post Wysłano: 15 lip 2013, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 8:11
Posty: 25

Mam pytanie, a wymiana resora w Scania 4, ale przód skomplikowana sprawa?


Post Wysłano: 16 lip 2013, 0:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie ale zależy czy masz czym.

Jak dobrze idzie 2 godziny, z tym że cybanty odpalam pneumatem, a podnoszę za ryj wyciągiem bramowym.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: