Cytuj:
wiekszych ........... dawno nie czytalem , A KTO ODWAZY SIE W TAKIEJ NACZEPIE SKALKULOWAC SILE HAMOWANIA !!!!!? tak na bolka oko, a poprzeczki i wzmocnienia ramy ? starowanie ABS/EBS ? pomijajac prowadzenie i skret ( rozstaw osi ) ??
pewnie bedzie dzialac jak wiekszosc przerobek domowych znachorow , a co w czasie wypadku powiesz swojemu adwokatowi ??? kosmici mi to przerobili w nocy i nie zauwazylem kiedy ? ehhh rece opadaja
Przypomnialy mi sie wyklady na BiEM tam tez sucha teore walili.
Cytuj:
A nie lepiej jest pogonić 3ośkę za jakieś pieniądze i kupić zadbany egzemplarz 2osiowy - powinien być tańszy bo jest mniejszy popyt na takie ( tylko do ciągników 3 osiowych). Po co wyważać otwarte drzwi i jeździć jakimś dziwolongiem a taniej na pewno nie wyjdzie.
Pewnie, ze lepiej, my robilismy przerobki w polowie lat 90tych kiedy "łódek" bylo malo i wtedy kosztowaly krocie.
Teraz z 2osiowymi nie ma problemu, ale dla zalozyciela tematu maly problem moze byc - duzo 2 osiowych wywrotek jest pod ciagniki 6x6 czy 6x4 na resorze - czyli wysokie auta, co za tym idzie naczepy tez sa wyzsze i to sporo. Na to tez trzeba zwrocic uwage przy zakupie by pozniej naczepa caly czas z gorki nie miala
A nie sadze by ktos chcial to niwelowac 15cm plyta pod siodlo ( chyba takich nawet nie ma) i podnosic sobie srodek ciezkosci.