Cytuj:
Witam
Wracając do opinii ośrodka ATUT to ja również mam dosyć nie miłe wspomnienia dotyczące samego kursu (na razie tylko kat B ;P.. instruktor tez miał widać "gdzieś" nauke i przekazania czegokolwiek, podczas jazdy nie dawał żadnych wskazówek, pod domek też go nie raz podwoziłem..
a jeszcze jakby tego było mało w biurze zapłaciłęm za cały egzamin który oni ustalili (teoria i praktyka) stawiłem sie na określony termin do MORD'u a tutaj po 3h czekania po zaliczonej teorii okazuje sie że nikt mi egzaminu praktycznego nie ustalił.... dla mnie to była żenada i kolejny miesiąc czekania na egzamin ehhh... ale ku mojemu zadowoleniu godz 6:30 rano zdałem na B. ( już teraz bede wiedział żeby samemu sobie wszystko ustalić)
Znajomy też nie mile wspomina wyżej wspomniany ośrodek-miał podobną sytuacje z egzaminem na kat C- podali mu termin egzaminu, ten stawił sie ale okazało sie że go miał dzień wcześniej...
Tutaj pojawia się moje pytanie, mianowicie jaki ośrodek polecacie aby zrobić kat C-zastanawiam się nad V-max ? co myślicie? może ktoś już miałz nimi do czynienia
Pozdrawiam
Ja robiłem w euro - reflex, instruktor naprawdę ok i w porządku facet, wytłumaczył i wgl. Ale czekanie na egzamin prawie 2 miesiące od ostatniej jazdy, bo zgubili moje potwierdzenie przelewu.
Kategorie C+E robiłem w ASTA. Miła atmosfera. Instruktor jak i szef też super ludzie, ale znów czekanie na egzamin ponad 2 miesiące
akurat tak pech chciał, że skończyłem kurs na C+E jak się zaczęła afera w MORDZIE o korupcje. Instruktor poradził przeczekać ten okres i dlatego tak zeszło. Ogólnie polecam ASTA tylko na C jeździ się starym MAN'em F90.
Dodam jeszcze, dla potomnych, że w MORD NS, zdaje się kategorie C na 2 Renault, biały - starszy i czerwony nowszy. Najłatwiej jest zdać na białym. Ma krótszy rozstaw osi dzięki czemu łatwiej się wykonuje manewry na placu
. Na kategorie CE jest MAN TGA biały w dziennej kabinie, do rozprzęgania i sprzęgania, posiada on Naczepe z ABS. Przy sprzęganiu trzeba pamiętać o tym by nie wpiąć przewodów w puste gniazda. I podpory strasznie skrzypią i twardo się chowają. Na tym MAN'ie wykonuje się też czynności obsługowe.
Następnie jest MAN TGX czerwony, nim robimy zadania na placu i jazdę po mieście. Samochód jest praktycznie nówka wraz z naczepą.
Nie jestem pewien czy białym TGA jeździ się po mieście też.