Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

Witam
Renault Magnum E-tech 440 rok 2003
Mam uszkodzony wałek rozrządu mianowicie wytarta jest jedna krzywka.
Chcę wyciągnąć wałek nie wyciągając silnika z auta.
Wyciągnięte zostały pompy jednostkowe wraz z szklankami odkręcone koniki i powyjmowane laski, wyciągnięta pompa olejowa szklanki te od lasek zabezpieczone przed opadaniem niby wszystko tak jak powinno być.
A wałek wysuwa się max na 1 cm i coś go tak jak by z tyłu trzymało i nie chce wyjść na zewnątrz z tego co wiem nie ma żadnego zabezpieczenia może się mylę proszę o podpowiedź ..........


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Musi wyjść czasem potrzeba do tego większej siły , Jak sie nie mylę to ten silnik z dwoma głowicami ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

tak silnik z dwoma głowicami


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To powienien wyjść bez problemu. Zadzwoń do pana świątka(poszukaj w googlach) oni regenerują wałki rozrządu powinni ci coś podpowiedzieć.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

z taką myślą wydzieramy ale cały dzień dziś od 7 do 7 i nie chce wyjść na wagę brechą i nie idzie czyli na pewno nie ma tam gdzieś na końcu żadnego zabezpieczenia bo jak się go tak rękami podciąga do tyłu do przodu to jak by tam z tyłu w coś uderzał i go trzyma wysuwa się jak mówiłem 1cm


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A zaślepke wybiłeś z tyłu tam chyba jest mogę się mylić.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

z tyłu nic nie wybijaliśmy w którym miejscu?


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak wałek idzie przez blok na końcu jest okrągła zaślepka, wbita lub przykręcona.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

to muszę wydzierać silnik????????


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

skrzynie i koło zamachowe??? wolałbym żebyś miał pewność bo nie uśmiech mi się wydzierać skrzynię i silnik na wierzch możesz to jakoś sprawdzić?


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie chcę cie wprowadzić w bląd, ale powinna być ta zaślepka

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

czyli muszę zdjąć skrzynie a na to wychodzi że wyjąć silnik bo inaczej się nie da.

Jak by ktoś mógł to potwierdzić będę wdzięczny ...


Post Wysłano: 05 kwie 2012, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Musiał ci wałek opaść i dlatego nie chce wyjść bo nie jest centrycznie w otworach bo ma 6 panewek i cholernie trudno jest go centrycznie wyciągnąć jak jest na poziomo silnik lub któraś ze szklanek zaworowych trzyma go i nie daje rady dalej go puścić( najlepiej sobie dorobić przyrząd i je powyciągać). Wałek oprócz tego uchwytu na dwie m6 przykręconego z przodu silnika nie ma żadnych innych umocować w bloku. Jak macie miskę ściągniętą to bez problemu powinno dać się podejrzeć co go trzyma


Post Wysłano: 06 kwie 2012, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

Ale jakim cudem mogę wyciągnąć szklanki zaworowe jak one z tego co się orientuje wychodzą na dół do góry przecież nie wyjdą chyba że się mylę?


Te dwie śruby z przodu są odkręcone miska zdjęta i nic konkretnego nie widać żeby go coś trzymało jak już pisałem max wysuwa się 1cm jak się go rękami podciąga gwałtownie i cofie to słychać taki uderzenie jak by z tyłu skrzyni ale wszyscy mi tłumaczą że nie ma żadnych więcej zabezpieczeń...... silnik jest w ramie auta ,no nie wiem sam co zrobić


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 10:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Musisz podnieść szklanki do góry najlepiej za pomocą magnesu i wyjdzie lekko,aha musisz odkręcić przednią poduszkę silnika i trochę go unieść żeby kółko przeszło chyba że od razu je zdejmiesz bo do regeneracji trzeba je zdjąć


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 22:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Trzeba powyciągać tuleje zabezpieczające ,żeby je powyciągać ale nie takie proste tylko wtedy jesteś pewien ,że nie blokują( zmierz odległośći każdej szklanki od góry silnika to wtedy może dojdziesz która blokuje). Magnes może być za słaby żeby je podnieść szczególnie jak już wytarło rolki na szklankach i je rozszerzyło delikatnie to mogą blokować. Wałek delikatnie wychodzi tylko opada i trzeba nim sterować ,żeby wyszedł.


Post Wysłano: 12 kwie 2012, 15:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

Ja zrobiłem to tak:

W każdą szklankę wepchałem z góry drut na samym środku szklanki jest maleńki otwór przez który jest smarowana laska i w ten otwór wpychałem cienki drut obracając nim aż kawałek wjedzie następnie lekko podciągałem to czuć że jest opór i tak każdą po i przywiązywałem żeby nie opadła i ruszając wałkiem lekko boki wyszedł...

Nie ma żadnego zabezpieczenia !!! Silnik w ramie auta z założoną skrzynią biegów!!
Dziękuje wszystkim za pomoc temat zamknięty


Post Wysłano: 23 lis 2014, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Jaki na obecną chwilę jest koszt nowego wałka + osprzętu razem z robocizną ?


Post Wysłano: 23 lis 2014, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ja mam używane walki u siebie, to i cena z montażem mniejsza.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 lis 2014, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Koszt nowego w Bydgoszczy,w zależności od modelu to jakieś 2800 - 3000netto, w serwisie chyba 7000zł. Interesuje mnie koszt wymiany, moge wziąsć ETECH za śmieszne pieniadze,ma przejechan 1200000km z 2001r.Potrzebuje go wokół komina,a to chyba jeszcze ten model z felernymi wałkami. Auto zadbane na dobrych gumach,od początku u jednego właściciela.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: