Witam, szykuje mi się pierwsza trasa - międzynarodówką, i mam parę pytań do starszych wyjadaczy w temacie
Pyt odnośnie tacho analogowego
Najbardziej nurtuje mnie, jak zaznaczać pauzę dobowa, czy zmieniać tarczkę po zakończeniu pracy, czy przed nowym cyklem?, jak się kontrole na to zapatrują? , przykładowo zaczynam o 6.00, kończę o 18.00, pauza 9h skróconą, i wychodzi ze o 3 mogę startować, wiec bezsensu się specjalnie przed 6.00 zatrzymywać na zmianę tarczki.
Co do jazdy, ruszam przykładowo o tej 6.00, to wiadomo max ciągłej do 10.30,ale jak to na drodze, tu koreczek, światełka i wyjdzie ze auto w ruchu bylo 4.15, to mogę ciągnąć do tej 10.45, czy niema znaczenia ? w ogole odliczacie sobie te minuty stania w korkach itd?.Albo np stoję i mam podjazd, zajmuje mi to 1.20s to podciągać to do 2m? bo w sekundy to chyba niema sensu się bawić
Co do selektora używacie w ogóle w pojedynczej obsadzie opcji koperty?? bo rozumiem ze to jest np, oczekiwanie na rozładunek/załadunek, czy łózko wciskacie, bo w razie jakieś kontroli na gorąco, to możemy w tym czasie także odpoczywać, czy to nie przechodzi
Mniej więcej resztę wszystko wiem co i jak, ale jak możecie podzielcie się radami jak ruszyć w pierwsza trasę, jakich parkingów szukać, jak poznać czy płatny/niepłatny, jestem bez lodówki, a pogody jakie są to widać. czy często można spotkać jakiś market przy trasie? co by się na świeżo zaopatrzyć w jedzenie, jest to jakoś oznaczone w miarę sensownie?
Czym blizej wyjazdu, tym większy chaos w głowie, a nie chce zbytnio jakiś bzdur odwalić
Dzieki za pomoc