Mam pomysł to co wyprułeś ze skrzyni wrzuć z powrotem i skręć jak nie da rady to do pomocy masz gumowy młotek. Umyj furę pomaluj dekle od felg. a Jak klient się spyta co z skrzynia powiedz nie wiem chłopaki na forum nie cha powiedzieć to będzie 300 za mycie i sprzątanie a dekle pomalowaliśmy gratis
Skrzynia wyjeta czesciowa diagnoza postawiona olej wyrzucany byl przez zawor od polowek przewodami pneumatycznymi na przod do pompki od wspomagania. jeszcze skrzyni nie rozbieralem ale prawdopodobnie rozszczelnila sie w srodku dzis juz nie starczylo checi na reszte zabiegu pewnie niektorzy wiedza juz co moglo sie stac. ja bede wiedzial to moze jutro jak starczy czasu
Skąd tu olej ? W dafie jest podobny tylko dłuższy z napisem DAF.
Co sie mogło stać zarżneły sie koła, łożyska, popękał reduktor.
16s151, 16s181, 16s221 ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Niestety kolego ale to jest zawor duza mala skrzynia polowki w zfie sa pod tym prostokatnym zaworkiem i to przez niego ten olej uciekl tylko zastanawiam sie co sie rozszczelmnilo w tej skrzyni ze poszlo w ten zawor a pozniej az do pompki wspomagania sprzegla.
a wiec ja obstawiam uszczelnacz od polowek ktory uszczelnia walek ale teoretycznie powinno walic powietrze do skrzyni i powinienes slyszec syczenie przez odpowietrznik skrzyni (jezli jest drozny) lub pekniety tlok od polowek lub peknieta obudowa skrzyni gdzie mocowany jest uszczelniacz , mialem taki przypadek ze obudowa byla peknieta. Pozdrawiam
Tak ale skąd sie tam wzieło ciśnienie żeby wypchnąc ten olej w strone zaworu. Przecież ten olej nie wyleciał w godzine czy dwie tylko musiał lecieć jakiś czas i kierowca napewno musiał by zauważyć problem z przebijaniem góra dól czy wrzucaniu połówek.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
jedyna jego odpowiedz na ten temat to byla taka ze biegi ciezko sie wrzucaly mu slowa kierowcy pytalem sie ile czasu to trwalo to mowil ze z cztery godziny jazdy maska zamknieta a on nie zagladal tam. a jezdzi w ciezkim terenie po budowach itp nie mam czasu rozebrac tej skrzyni narazie
Zrzut powietrza nastepuje po naciśnięciu sprzęgła i jest to syknięcie, prosto licząć żeby wyrzucić ten olej musiał by pompować tym pedałem non stop, trochę wymyślona ta twoja awaria chyba.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Wybacz ale chyba za malo jeszcze tych skrzyn rozebrales jak napisal kolega wczesniej padl uszczelniacz na walku od polowek temat zamkniety mam nadzieje ze pomoze w innym uzytkownikom forum jesli beda mieli taki przypadek ten watek forum uznaje za zamkniety:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę