Strona 11 z 12 [ Posty: 236 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 lis 2010, 11:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Koledzy, a podpowie ktoś jak wygląda sytuacja z pojemnością schowków i przestrzenią mieszkalną? Jest to jakoś w miarę zagospodarowane?

I drugie pytanie co do silników 450 konnych. Jak ich z ekonomią i awaryjnością?

Pytam, ponieważ możliwe, że w najbliższym czasie tato dostanie takiego na stan i chcieliśmy wiedzieć jak to wygląda od strony kierowców.


Post Wysłano: 06 lis 2010, 12:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Jest kilka małych schowków na bocznych ścianach, te nad szybą są wystarczające dla jednego kierowcy. Ogranicza je skośny dach. Ja przy 185 cm wzrostu wyprostowałem się swobodnie na tunelu.


Post Wysłano: 29 gru 2010, 0:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2010, 1:00
Posty: 31
GG: 0
Samochód: Daf 45

Szwagier jeździ takim w Linku, co prawda jechałem tylko kawałek ale za to miałem okazję pobuszować po kabinie, sporo schowków, lodóweczka, dolne łóżko zamienia się w 2 siedziska+stolik, fotele super wygodne, materiały przyjemne, mam 183 cm i prostowałem się bez problemu. On robi głównie anglię w podwójnej obsadzie i nie narzekają na niewygodę, ja uznałbym iveco za bardzo komfortowe, wcześniej jeździł starszym stralisem i trzeba przyznać że iveco poszło do przodu jeśli chodzi o jakość materiałów w kabinie i komfort :D Jeśli chodzi o prowadzenie to jest genialnie, jak osobówka a skrzynia w porównaniu do scanii R jest poprostu majstersztykiem :) Silnik z tego co pamiętam ma chyba 450 koni, euro5 niewielka jak na tę moc pojemność ale powiedział bym że jest żwawy i nie brakuje mu mocy nawet przy pełnym załadowaniu.

_________________
najpierw był: Transit, Transporter T4 3 sztuki, Nissan Vanette >> Teraz jest: Sprinter 316 CDI, Citroen Jumper 2,5D, DAF 45.150.


Post Wysłano: 29 gru 2010, 1:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sie 2009, 8:12
Posty: 48
GG: 0
Samochód: nissan

Mialem okazje jechac dwoma róznymi Stralisami 500 konnymi rocznym i troszke ponad rocznym. W obu przzpyadkach bylem zawiedzony skrzypieniem i trzeszczeniem plastików w strodku.komputer pokladowy zbyt cyrkowy, wszystko kolorowe blyszczace pikajace jak w LAS VEGAS, sama obsluga komputera dosc skomplikowana tzn nie jest tak intuicyjna jak w FH,XF105, TGA czy nawet Actrosie,jakosc plastików tez wiele do zyczenia pozostawia.. OGólnie mieszane uczucia bo zagospodarowanie kabiny oceniam pozytywnie ,komputerek przy lóżu na plus, stolik na plus :)


Post Wysłano: 30 gru 2010, 0:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Z tymi materialami to roznie bywa, mamy dwa Stralisy z 2007r i w jednym troche skrzypia miejscami plastiki a w drugim cisza....
Poprostu jest to zwykle auto ktore kosztowalo 74tys euro, ma dobra moc male spalanie i sporo miejsca w kabinie, sa przeciez fajne Scanie R730 napewno bardziej dopracowane ale za...155tys euro a robote zrobia praktycznie taka sama....cos za cos 8)


Post Wysłano: 20 sty 2011, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2009, 18:13
Posty: 14
GG: 1709580
Samochód: OmegaB/Man480+tiefbett Nooteboom-a
Lokalizacja: Kostrzyn WLKp

powiem wam chłopaki że po tygodniowym testowaniu iveca powiem tyle :
Nie taki iveco straszny jak go malują :p

Kabina zadziebista :D
dolne wyrko łamane na 3 części z czego ze środkowej można zrobić stolik-zjeść jak człowiek i na spoxiku we dwóch flaszkę obalić :D
fotel wygodny w trzech pozycjach pompowany (2 plecy + trzymanko boczne)
kiera oczywiście multi :D
sprzęt audio (pod warunkiem jak się rozpracuje ustawienia:p) 5/5 :D
motorek 450 kucy daje radę (testowane przed chwilą po Szczecinie z 24t nawozu)

ale..... (co by nie było zbyt pięknie :p)

duuuuuuuży minus za brak podłączenia 24V w zapalniczce :( (4 gniazda-wszystkie 12V)
jakość plasików do wykonania-standard fiata pandy :(
jako że nie należę do kadry olimpijskiej koszykarzy i łapki mam krótkie :D
to moim zdaniem wajha biegów zbyt odsunięta do przodu i letko męczące na górkach (choć tu dużo nie trzeba wajhować :p) oraz w mieście
jeszcze do tego dość ciężko wchodzą biegi choć może się to wyrobi (mama nadzieje że nie nie za mocno :p) bo dopiero w tym nie całe 20 tys.

ogólnie ja oceniam stralisa tak na 8/10 :D

_________________
...lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty...
potrzebujesz,programy navi lub coś innego
zajrzyj do

http://chomikuj.pl/SoltysOKP


Post Wysłano: 20 lut 2011, 1:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Post Wysłano: 15 paź 2011, 11:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

Ja mam Stralisa 500tke zbytnio nie ma z nim problemów jedyny mankament to trzeszczące plastiki,guma odlatująca z bocznych schowków i padające tylnie lampy wiecznie coś nie świeci w nich

_________________
Rogo Logistic


Post Wysłano: 16 paź 2011, 10:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

U nas w Stralisach jest 24V w tej otwieranej popielniczce dziwne aby bylo w innych inaczej...?
Co do jakosci wykonczenia to fakt szalu niema ale w moim nic nie skrzypnie nawet na najgorszej drodze czasem wystarczy niektore wkrety dociagnac inne minimalnie poluzowac i jest cisza no ale z tym sie zgodze powinno byc zmontowane fabrycznie na git....to jednak jest minusem.


Post Wysłano: 21 paź 2011, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A mechnicze Stralisz podchodzi pod stare powiedzienie że Iveco nie ujedzie za daleko? A co z rdzą słyszałem że rama gnije strasznie :) ?


Post Wysłano: 23 paź 2011, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

To fakt, rama jest słabo zakonserwowana. kabina jakoś sie trzyma, ale cała reszta szybko koroduje.


Post Wysłano: 23 paź 2011, 16:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A najważniejsze czyli układ napędowy jak to z nim jest? Dobra konstrukcja czy awaryjna ponad przeciętną?


Post Wysłano: 02 lis 2011, 12:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2011, 16:10
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Miłosny

Mam możłiwość podjęcia pracy na Stralisie AT z skrzynią manulaną marki ZF. Wcześniej jeździłem jedynie MAN`ami i Volvami gdzie na wyższą/niższą skrzynie przełączało się "pstrykiem". W Stralisie jest "przebitka". Może mi ktoś dokłądnie wytłumaczyć jak się przebija te biegi na wyżśżą skrzynie ?
Może jakiś filmik instruktażowy ?
Dzięuje serdecznie :)


Post Wysłano: 02 lis 2011, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Mam taki tylko na prawku ale już to robiłem :) majac wbitą 4 i chcąc wrzucić 5 wybijamy do luzuj i mocnym ruchem uderzamy w prawo, wtedy wskakuje górny zakres, i wrzucamy 5 która jest w miejscu 3 :) w na dolną skrzynie to uderzamy w naszą stronę i spada na dolną skrzynię :) trochę to nie wygodne :) Stralisy miały przebitkę? wydaje mi się jednak że masz tam listek :P


Post Wysłano: 08 lis 2011, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2007, 0:05
Posty: 272
GG: 7218297
Samochód: xf106
Lokalizacja: CB

w stralisie tez jest "pstryczek" góra/dół


Post Wysłano: 10 lis 2011, 13:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2011, 16:10
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Miłosny

Dziękuje chłopaki. Właśnie jestem po dwóch krótkich trasach Stralisem. Bardzo przyjemnie się jeździ. Okazało się że mam automat.


Post Wysłano: 27 lis 2011, 20:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Obrazek


Post Wysłano: 04 cze 2012, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Iveco Transpost jest akurat z mojego miasta.

Przeglądając katalog na stronie głównej można wywnioskować, że w standardzie w Active Space jest tzw. salonka, a zwykła dolna leżanka za dopłatą. Tak jest w rzeczywistości, czy może ja źle odczytałem?


Post Wysłano: 07 cze 2012, 11:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Wyglada na to ze tak jest, w moim nic nie bylo domawiane i mam stolik a jak byl pierwszy Stralis kupowany All Blacks to tam bylo cale lozko z wielka szuflada pod spodem co oczywiscie zostalo jeszcze u dealera przelozone na 3-czesciowe lozko + stolik. Generalnie wiekszosc All Blacks'ow bylo z calym lozkiem.


Post Wysłano: 01 sie 2012, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Orientuję się ktoś na jakiej zasadzie Stralis z 2008 roku przelewa paliwo z jednego zbiornika do drugiego? Pojemność ponad 1300 litrów. Duży zbiornik prawie pusty i świeci rezerwa która czasami gaśnie i po jakimś czasie znowu się zapala a w małym jest jeszcze dużo ropy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 12 [ Posty: 236 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: