Witam. Zamieszczam pare zdjec.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b3 ... c0788.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29d ... fd3c0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33e ... e5fd6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fff ... eb0da.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c2 ... 701a5.html
Dzisiaj udalo mi sie odpowietrzyc ten lewarek. Nie jest to takie proste. Poszukalem wczoraj na necie kilka informacji i udalo mi sie znalesc.
"Sa 4 cylinderki w kabinie. Dwa przeciwległe odpowiadają za ruch lewarka w poprzek, druga para odpowiada za włączane biegów (do przodu i do tyłu). Na poczatku nalezy ustawic lewarek w stronę drzwi kierowcy i poluzowac odpowietrznik od cylinderka w skrzyni biegów - cylinderek odpowiadający za wciskanie i wyciąganie wałka wybierającego. Przewaznie każdy cylinderek w skrzyni ma dwa odpowietrzniki (u mnie byl tylko jeden a z drugiej strony sruba). Luzujemy ten, w kierunku którego tłoczek się przesuwa - nie ten od którego się oddala!
Po wypłynięciu płynu z odpowietrznika (z pęcheżykami), nalezy go zakręć (nie ruszac lewarkiem) i nastepnie lewarek przesunac w drugą stronę (przeciwną), i w tej pozycji trzymac. Wówczas nalezy odpowietrzasz drugi - przeciwny odpowietrznik w tym samym cylinderku aż do skutku - na przemian, tzn. raz lewarek maksymalnie pchnięty w stronę drzwi kierowcy- po odpowietrzeniu przesunac w przeciwną stronę, i wówczas ten drugi w tym samym cylinderku. I to samo nalezy wykonac aby odpowietrzyc biegi do przodu - do tylu. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.