Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Chce zmienic blizniaki na pojedyncze kolo - wiadomo, os jest wezsza dlatego chcialbym zastosowac odwrocone felgi z osi tarczowych czy tam przody z auta na szeroka opone, co o tym myslicie?? Co lozyska na to powiedza?? Przyczepa jezdzi kolo komina robiac z ciezarem jednostajnie max 30km. Oski BPW
Widuje sie takie rozwiazania czasem, ogolnie obrys zewnetrzny koła jest bardzo podobny jak do blizniaka czego nie mozna powiedziec o felgach et0 co jak widze to mnie az trzepie-rozstaw kół jak w wagonie kolejowym...
Druga sprawa obciazenie osi, super singiel ma przewaznie 4500 kg ładownosci wiec tylko 9t na oś gdzie przyczepa na pojedynczej osi moze miec 10t nacisku...
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
385 na bliźniakach ? w naczepie z taką naczepą sie nie spotkałem. zmierz +/- różnice w szerokości osi na bliźniakach i tej na zwykłych kołach. Lepsze były by naczepowe felgi koło bardziej wystaje do zewnątrz niż w przodowych z C.S
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Teraz jest na 12r22,5 w blizniaku a ma byc na 385/65/22,5 (typowa opona naczepowa). ET felgi naczepowej "zwyklej" = 0 czyli zakladajac taka felge zweze rozstaw kól o jakies 20cm - duzo, stanie sie nie stabilna i brzydko wygladac bedzie stad pomysl posadzenia na felgach z szerokich przodow badz z naczep na tarczowkach ktore maja ET 120 - teoretycznie rozstaw kol zachowam taki jak w blizniaku, ale sily na lozyska beda dzialaly inaczej - ciekawe czy wytrzymaja ... Chociaz z drugiej strony jak mialem samuraia do rajdow to przespawalem mu felgi stosunkowo jeszcze bardziej i problemu z lozyskami nie mialem a lekko auto nie mialo ...
Siły na łożyskach napewno bedą wieksze czy wpłynie to na szybsze zużycie cieżko powiedzieć, na stronie BPW kiedys były dokładne opisy osi et0 i et120 podawano ze osie z kołami et0 mają dużo mniejsze obciążenie łożysk a tu felga ma byc et120 i w dodatku obrócona odwrotnie.
kolego miałem tak kiedyś i założyłem zamiast bliżniaków pojedynczą ze zwykłej naczepy i było miodzio a że parę centymetrów węższa to nie problem - może po dużych dziurach więcej bujało.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Brandyska ma 425 - fajna opona bo sie nie zapada tak szybko. Nosnosci jak dobrze kojarze wiekszej nie maja. Z checia kupilbym brandyske/panav - jak ktos ma info gdzie stoi w przyzwoitym stanie to prosze o priv
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę