Wszystko ładnie, pięknie, gdyby nie ten grill w Atego. Moim zdaniem za fajnie to nie wygląda, ale to tylko moja opinia. Poza tym wiadomo - modyfikacje trzeba przeprowadzać.
Po 3 miesiącach pracy w firmie dostałem nowe autko. Nowe Atego 1624. Względem starszych modeli nie różni się wiele jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny. Nieco zmieniony grill to w sumie jedyna zmiana wyglądu.
Jeśli chodzi o kabinę w środku to jest jedna aczkolwiek kolosalna różnica. Pomiędzy siedzeniami w poprzednich wersjach byłą pusta przestrzeń, z której zjeżdżały nam telefony, faktury, papierosy i inne podręczne rzeczy podczas każdego hamowania. W nowym Atego (nie wiem czy jest to standard czy wyposażenie dodatkowe) na tym pustym miejscu został postawiony schowek. Bardzo pojemny schowek w którym zmieścimy wszystkie dokumenty, faktury, mapy itp. Pokrywa schowka podnoszona go góry odchyla się o 180* i po otwarciu może służyć jako stolik. Dodatkowo w obudowę schowka wciśnięto dwa otwory na napoje oraz mały schowek np na ładowarkę do telefonu. Schowek jest bardzo praktyczny. Leżąc na leżance schowek służy jako stolik. Niestety praktyka podczas jazdy kosztem nocowania. Schowek zajmuje całą przestrzeń pomiędzy fotelami i niestety ale ciężko dostać się na leżankę. Mimo to dobre rozwiązanie.
Jeśli chodzi o pozostałą resztę nowe Atego nie różni się niczym od poprzedniej wersji.
To ja już nic z tego nie rozumiem, Antoś miał zastąpić Axora i Atego, a teraz wychodzi, że Atego jednak nie zastąpi... No miejmy nadzieje, że nowe Atego na europejski rynek będzie w stylu MP4ki.
To mi na Antosa nie wygląda Patrząc na jego specyfikację, najsłabszy silnik ma ok. 240 koni, kolejny 280, 300 i w zwyż, a prawdę mówiąc nie wydaje mi się, żeby Mercedes miał zrezygnować z małych dystrybucyjnych solówek 8XX, czy 12XX. Ręki nie daję, ale moim zdaniem byłoby to dziwne i złe posunięcie.
No tak, Mercedes trochę namieszał w gamie. Według mnie, Actros to Actros, nie zastąpił Axorka. Chociaż najmniejszy Actros, będzie porównywalny pewnie do średniego Antosa.
Tak jak np. w DAFie, największy CF w porównaniu do najmniejszej kabiny XFa.
Według mnie MB pozostanie przy swojej ofercie, mianowicie Actros > Antos > Atego, jak to było dotychczas.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę