Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 sie 2012, 9:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Michzio nie do końca tak będzie. Na chwilę obecną mamy jeden silnik spełniający normę E6, którego gama będzie sukcesywnie uzupełniana. Na przełomie 2013/14 roku ma pojawić się nowa 16 litrowa jednostka napędowa spełniająca normy E6 750+ps. Mnie właśnie nurtuje sprawa silników. Może będziemy mieli powtórkę z rozrywki gdzie Volvo w dniu premiery zaprezentuje te same silniki z których korzysta obecna generacja by po jakimś czasie wprowadzić nowe jednostki napędowe. "Nowe" to te silniki raczej nie będą a stonować będą rozwinięcie obecnych konstrukcji i bardzo dobrze.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 20 sie 2012, 13:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

http://kwejk.pl/obrazek/1368821/keep-hatin.html

Niech Ci co szukają dziur w całym wejdą w ten link :) Czasy mamy takie że liczy sie nowoczesny design bo wszystko już było. Nowe Volvo będzie urywać suty na żywo i tak to czuje. Tylko smieszy mnie dach :D wygląda jak w Stralisie :D


Post Wysłano: 20 sie 2012, 14:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

w poprzednich modelach szyba była pod kątem , troszkę ją wyprostowali to teraz znowu dach ścieli...i na dodatek tył kabiny też pod kątem...pytam tylko dlaczego? bo mniejsze opory?rozumiem ale jakoś inni producenci przody mają równe jak od linijki a ich auta palą i tak mniej od volva.a volvo dalej jako jedyny producent trzymał się szyby przedniej pod kątem a mistrzem ekonomi nie był i nie jest. a traci tylko na wielkości kabiny-komforcie

widać volvo dalej będzie mialo najmniejszą kabinę,a niby wraz z nowym modelem miała być większa


Post Wysłano: 20 sie 2012, 14:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Zobacz że dach idzie pod ukosem po czym w pewnym momencie robi się płaski. Pewnie tam gdzie jest skos będą szafki a pod płaskim "przestrzeń życiowa" myślę że szafki i tak nie ucierpią na tym. Zobaczymy może jeszcze coś pozmieniają.


Post Wysłano: 20 sie 2012, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Większość producentów robi jakieś kombinacje z sierżantem. Patrz Actros czy Man, a Volvo nic nie ruszyło, dalej trójkątny wahacz. Ciekawe czy w modelu po premierze będzie jakaś zmiana. Wątpie...


Post Wysłano: 20 sie 2012, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
Większość producentów robi jakieś kombinacje z sierżantem. Patrz Actros czy Man, a Volvo nic nie ruszyło, dalej trójkątny wahacz. Ciekawe czy w modelu po premierze będzie jakaś zmiana. Wątpie...
Widać nie ma takiej potrzeby... Po co zmieniać coś, co funkcjonuje do tej pory bardzo dobrze...? Tym bardziej, że jak dotąd tylne zawieszenie Volvo było bardzo mało awaryjne i dawało duży komfort podczas jazdy... Jest na pewno jakaś zmiana w tylnym zawieszeniu ponieważ zniknął stabilizator, który był mocowany na końcówkach ramy... Widocznie sierżant nie wymagał żadnych zmian. Inny sierżant, niż widoczny na zdjęciu, jest jedynie montowany w niskich ciągnikach z charakterystyką podwozia X-low a to dlatego, że most jest "schowany" w ramę tak głęboko, że sierżant wystawałby ponad ramę.


Post Wysłano: 20 sie 2012, 16:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Większość producentów robi jakieś kombinacje z sierżantem. Patrz Actros czy Man, a Volvo nic nie ruszyło, dalej trójkątny wahacz. Ciekawe czy w modelu po premierze będzie jakaś zmiana. Wątpie...
Widać nie ma takiej potrzeby... Po co zmieniać coś, co funkcjonuje do tej pory bardzo dobrze...? Tym bardziej, że jak dotąd tylne zawieszenie Volvo było bardzo mało awaryjne i dawało duży komfort podczas jazdy... Jest na pewno jakaś zmiana w tylnym zawieszeniu ponieważ zniknął stabilizator, który był mocowany na końcówkach ramy... Widocznie sierżant nie wymagał żadnych zmian. Inny sierżant, niż widoczny na zdjęciu, jest jedynie montowany w niskich ciągnikach z charakterystyką podwozia X-low a to dlatego, że most jest "schowany" w ramę tak głęboko, że sierżant wystawałby ponad ramę.
Zgadzam się. Modele FH od zawsze punktowały za zawieszenie. Myślę, że tylny "zawias" uległ zmianom kosmetycznym mnie bardziej ciekawi przednia oś.

ps. tył kabiny nie jest ścięty, ma kształt podobny od obecnych FH. Wrażenie takie potęguję tak skonstruowane tylne skrzydło spojlerów za kabiną.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 21 sie 2012, 1:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 18:23
Posty: 102
GG: 9805936
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Nie wiecie może czy będzie można dokupić przy zakupie zestawy maskujące jakie mają testówki? :lol:

Srebrne Volvo z filmiku jeszcze ujdzie, ale te czarne z tym chromowanym ryjem... le fu.

_________________
MAN TGX XLX 18.440 2015 ;)

17.06.2015 - B


Post Wysłano: 22 sie 2012, 9:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
mnie bardziej ciekawi przednia oś.
http://www.youtube.com/watch?v=Yfdbp6YspjM


Post Wysłano: 22 sie 2012, 9:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
mnie bardziej ciekawi przednia oś.
http://www.youtube.com/watch?v=Yfdbp6YspjM
Cały artykuł: http://www.volvotrucks.com/trucks/globa ... ubId=13519

Niezależne zawieszenie przodu. Ciekawe jak to będzie się prowadzić ;)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 22 sie 2012, 9:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Tracja trakcją znając Volvo będzie na bardzo wysokim poziomie. Mnie nurtuje inne pytanie. Jak wyglądać będzie eksploatacja takiego zawieszenia. Wiadome duża ilość elementów przy regularnym obciążeniu szybko się zużywa. Nie mniej jednak Volvo zaserwowało już rewolucję. Teraz tylko czekać jak nowe modele pojawią się na ulicach i u nas na bazie :D


ps. świetnie wg. mnie wyglądają przednie lampy, reflektory są bardzo drapieżne, ociekające dynamiką. Wracając do zawieszenia, będzie one dostępne w opcji.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 22 sie 2012, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Chce. Je. Już. Zobaczyć!


Post Wysłano: 23 sie 2012, 13:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2010, 17:42
Posty: 191
GG: 4511173
Samochód: Fiat Doblo/Motorynka
Lokalizacja: Meszna

Jeszcze 13 dni...

_________________
Pozdrawiam
Jakub Szlósarczyk


Post Wysłano: 24 sie 2012, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2012, 21:58
Posty: 13
GG: 0
Samochód: magnum 460

mam nową fotkę wydaje mi się że z próby show na premierę http://videos.goviral-content.com/_year ... owmany.jpg wygląda nieźle diabeł tkwi w szczegółach, i nowe zawieszenie wygląda obiecująco :shock: ciekawe jak na bazie nowego FH zrobią amerykańską wersje volva VN


Post Wysłano: 25 sie 2012, 6:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
i nowe zawieszenie wygląda obiecująco
Pewnie będzie ale za dopłatą

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 25 sie 2012, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
mam nową fotkę wydaje mi się że z próby show na premierę http://videos.goviral-content.com/_year ... owmany.jpg wygląda nieźle diabeł tkwi w szczegółach, i nowe zawieszenie wygląda obiecująco :shock: ciekawe jak na bazie nowego FH zrobią amerykańską wersje volva VN
Ciekawie wygląda tylna ściana. Te przetłoczenie Volvo dodaje smaczku. Trochę odbiegnę od tematu. Nasz szefo oficjalnie został zaproszony na pokaz nowego FH w Szwecji :D także liczę, że auto przypadnie mu do gustu i nowe FH zawitają na bazie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 25 sie 2012, 12:02 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 sie 2012, 11:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
Ciekawie wygląda tylna ściana. Te przetłoczenie Volvo dodaje smaczku.
To już drugi detal kabiny, który oprócz ściętego dachu ma zastosowanie w innej marce :lol:

Obrazek
Cytuj:
Cytuj:
i nowe zawieszenie wygląda obiecująco
Pewnie będzie ale za dopłatą
Już było omawiane, że to zawieszenie będzie jako opcja... Zwłaszcza, że waży około 500kg więc dla kogoś, komu najważniejsza jest masa pojazdu obojętny będzie komfort kierowcy i precyzja prowadzenia pojazdu zatem wybierze tradycyjne zawieszenie na resorach... :D


Post Wysłano: 25 sie 2012, 11:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

http://fh.volvotrucks.com/global/index.html
Licznik ;)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 25 sie 2012, 12:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Ciekawie wygląda tylna ściana. Te przetłoczenie Volvo dodaje smaczku.
To już drugi detal kabiny, który oprócz ściętego dachu ma zastosowanie w innej marce :lol:
To prawda. O ile przetłoczenie na tylnej ścianie lepiej wygląda niż w Iveco, to we włoskiej marce kształt dachu jest hmmmm bardziej harmonijny.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 26 sie 2012, 12:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

http://teretna-vozila.com/smf/kamioni-p ... h-studija/

Patrzac na te zdjecia widac,że Volvo juz kilka lat temu myślało o przeniesieniu znaczka z grilla na podszybie,a skos dachu w koncepcyjnym aucie jest bardzo podobny do tego jaki mozna zauwazyc w modelu ktory niedlugo zostanie oficjalnie zaprezentowany.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: