Cytuj:
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale generalnie to Volvo jest dość dobrze wyposażone, ma jakieś dodatkowe funkcje stabilizowania toru jazdy czy coś podobnie brzmiącego, nie miałem okazji przetestować (raczej na szczęście), ale szczerze to nie spotkałem tego w żadnym innym, łącznie z chińczykami. Jeśli o tę funkcję chodzi to w ramie za mostem ma dodatkową puszkę elektryczną połączoną z czujnikami ABS i hamulcami.
Pierwsze słyszę o tym, żeby FH z tego rocznika miało "ESP" lub coś podobnego... Może to rozdzielacz siły hamowania?
Cytuj:
Powracając do kabiny - czy wie ktoś coś na temat wersji wyposażenia/kabiny itd. jakie wychodziły? Czy ma to związek z innymi funkcjonalnościami?
Kabiny wychodziły w wersjach: niska krótka, niska sypialna, globetrotter oraz globetrotter XL.
Co do wyposażenia to były standardowe (wzbogacane ewentualnie o opcje z listy) - tapicerka początkowo szara (D12A), później zielona (D12C) - oraz Royal Class - granatowo - bordowe wykończenie, skóra lub półskóra na fotelach i karpina na desce rozdzielczej - taka też jest Wasza wersja wyposażenia (tyle tylko, że nie ma oryginalnego materaca i obić ściany tylnej - powinny być granatowe - takie jak boczki drzwi.
Oprócz tego były wersje specjalne XL70, Silver Cab oraz Ocean Race. Dodatkowo wychodziły wersje specjalne na poszczególne rynki, np. norweski Royal odnoszący się do F12 Royal, który był dostępny na tym samym rynku.