Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 gru 2012, 1:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2011, 20:23
Posty: 36
GG: 31840547

Witam.Problem pojawił się na początku z EBS-em;zapalał się na czerwono.
Po weryfikacji wyszedł błąd w zaworze sterowania przyczepą/naczepą (tzw. Europa)-wymiana nowej wiązki
i po chwili znów EBS na czerwono!! Komputer tym razem wykrył modulator tylnej osi(po lewo za siodłem)-znów wymiana nowej wiązki i ok;-). Jednak po około 1 dniu znów problem.Tym razem mała żółta kontrolka ABS naczepy i za chwilę komunikat na żółto(trailor)... Więc pewno i tym razem wiązka do gniazda ABS-u do wymiany ,bo z inną naczepą i innym kablem EBS to samo czyli ABS naczepy na żółto.Mało tego po 2 dniach od kiedy się wyświetla ABS naczepy,wyświetlił się retarder/intarder i po chwili engine warning i brak gazu tzn ok 1000obr/min na biegu i luzie.Po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu auta przez jakiś czas ok ale problem się powtarza. Mam pytanie-czy wymieniać całą wiązkę od pedału gazu/potencjometru gazu?czy tylko naprawić jakiś odcinek?jak naprawić to w którym miejscu najczęściej się uszkadza/przeciera?To samo pytanie do wiązki do gniazda ABS-u.
Dziękuję za odpowiedzi.


Post Wysłano: 23 gru 2012, 18:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2008, 20:57
Posty: 66
GG: 0

Często naprawiam takie usterki, to standard w tych modelach.
Wymiana całej wiązki, czy pedału gazu nie rozwiąże problemu.

Po prostu trzeba zlokalizować uszkodzenie wiązki i ją naprawić.

_________________
Elektronika Samochodowa
Grzegorz Kosowski
506 428 888
http://www.elektronika.sos.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: