Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 6 z 85 [ Posty: 1687 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 885 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 gru 2012, 18:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ja mam przy swojej Premium skrzynkę i ma ona właśnie mocowanie w L jak pisze poprzednik, myślę, że gdybyś pojeździł po szrotach to takie mocowania uda Ci się nabyć bez kombinowania...


Post Wysłano: 05 gru 2012, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Dzięki za podpowiedzi i opinie - co do wsporników, to znalazłem coś takiego:

http://ferono.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=73

Wsporniki te, pierwotnie, przeznaczone są do podtrzymywania klimatyzatorów, które to też lekkie nie są, a jakby dać tak ze 4 sztuki, to myślę, że wojna nuklearna tego nie ruszy :wink:
W dodatku są galwanizowane, więc i problemów z korozją nie będzie. Muszę jutro zadzwonić i dopytać się o ich cenę.


Post Wysłano: 06 gru 2012, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Dzięki za podpowiedzi i opinie - co do wsporników, to znalazłem coś takiego:

http://ferono.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=73

Wsporniki te, pierwotnie, przeznaczone są do podtrzymywania klimatyzatorów, które to też lekkie nie są, a jakby dać tak ze 4 sztuki, to myślę, że wojna nuklearna tego nie ruszy :wink:
W dodatku są galwanizowane, więc i problemów z korozją nie będzie. Muszę jutro zadzwonić i dopytać się o ich cenę.
Na Twoim miejscu poszukał bym czegoś innego od tych wsporników. Wyglądają na stabilne, ale tak naprawdę nie nadają się do podtrzymania skrzynki którą chcesz zamontować. Klimatyzator wcale nie jest bardzo ciężki, a poza tym wisi on sztywno bez żadnych dodatkowych czynników typu: drgania na które rama samochodu akurat jest narażona (zwłaszcza na naszych drogach) lub dodatkowy ciężar (w przypadku gdyby ktoś stanął na skrzynce). :wink:


Post Wysłano: 07 gru 2012, 1:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Siema Mihu :D
Ale żeśmy się dawno nie widzieli, pamiętam jak opowiadałeś o swoich planach i widzę nieźle Ci idzie. :wink:

Mam nadzieję że jeszcze się kiedyś zobaczymy :wink:

Jeśli chodzi o auto, to z tego co pamiętam, to przemyślany zakup i pewnie uzasadniony.
Jeśli chodzi o tuning, to z niecierpliwością czekam, na polskiego Guldagera :lol:

Natomiast jeśli chodzi mocowanie tej skrzynki, to nie znam w prawdzie możliwości montażowych, ale myślę, że mając parę metrów profili, stosowne narzędzie do cięcia i spawarkę, wyrzeźbił byś coś nie wielkim kosztem.

Pozdrawiam!

P.S. Patrząc za twoje zdjęcia na fb, widzę że praca na własny rachunek Ci służy
:P

_________________
Semper Fidelis


Post Wysłano: 08 gru 2012, 21:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Dziś, po konsultacjach z moim zaprzyjaźnionym mechanikiem, zapadła decyzja o sposobie montażu skrzynki. W tygodniu zostanie do niej wykonane mocowanie ze stalowych profili zamkniętych pospawanych ze sobą, która zostanie następnie przykręcona do ramy ciągnika.
Prawdopodobnie po zespawaniu całości i wywierceniu otworów zostanie oddana do ocynkowni - koszt kilku zł, a spokój z rdzą na długi czas :wink:
Sam czekam na efekt końcowy z wielką niecierpliwością :mrgreen:

Z najnowszych rzeczy to zerwała się linka od regulacji kolumny kierowniczej oraz zaczął puszczać powietrze zawór pod siodłem kierujący powietrze do poduszek, ale auto trafiło w odpowiednie ręce i myślę, że w poniedziałek rano wyjedzie w pełnej sprawności :wink:
Cytuj:
Siema Mihu :D
Ale żeśmy się dawno nie widzieli, pamiętam jak opowiadałeś o swoich planach i widzę nieźle Ci idzie. :wink:

Mam nadzieję że jeszcze się kiedyś zobaczymy :wink:

Jeśli chodzi o auto, to z tego co pamiętam, to przemyślany zakup i pewnie uzasadniony.
Jeśli chodzi o tuning, to z niecierpliwością czekam, na polskiego Guldagera :lol:
Nad spotkaniem to trzeba popracować - samo się nie ruszy :twisted:

Cóż... Jakie stawki, taki Guldager :mrgreen: :lol:


Post Wysłano: 27 gru 2012, 17:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Przepraszam, że tak jeden pod drugim, ale skoro cisza w temacie to trzeba to jakoś ożywić. Tym bardziej, że przed godziną odebrałem auto z serwisu po naprawie powypadkowej - jest różnica? :wink:

ObrazekObrazekObrazek


Post Wysłano: 27 gru 2012, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Troszeczkę odróżnia się okular na prawej stronie - poza tym, jest naprawdę bardzo ładnie. Wiadomo przecież, że nie jest to nowy samochód, prosto z taśmy. Choć i tak, nie wygląda ten samochód na swój wiek - można pomyśleć że jest duużo młodszy.

Czym polerowali zbiornik? Wygląda jak nowy :wink:


Post Wysłano: 27 gru 2012, 17:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2008, 20:45
Posty: 28
GG: 0
Samochód: VOLVOFH12

Różnica jest ogromna.
Volvo niczym Krzysztof Ibisz z czasem w Twoich rękach wygląda na coraz młodsze.
Powiedz mi, jak uzyskałeś taki efekt na zbiornikach paliwa? Nieźle wyglądają.


Post Wysłano: 27 gru 2012, 18:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2012, 16:37
Posty: 250

Witam, samochód wygląda bardzo ładnie :)
Dbaj o niego bo te pojazdy potrafią się odwdzięczyć długą i w miarę bezawaryjną eksploatacją ...
Pozdrawiam !


Post Wysłano: 27 gru 2012, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2012, 10:46
Posty: 39
GG: 36605665
Lokalizacja: okolice Sochaczewa

Volvo wygląda świetnie , bardzo poważny był wypadek że volvo trafiło do serwisu napraw powypadkowych ? :( . Pozdrawiam ;)


Post Wysłano: 27 gru 2012, 23:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2011, 14:07
Posty: 51
GG: 1
Lokalizacja: Zgierz

2-3 strony wcześniej masz pokazane, został przytarty przez cysternę, skoro nie z jego winy to oddał do serwisu i ma zrobione profesjonalnie. Volvo zyskało w oku 10lat. Szerokości.


Post Wysłano: 28 gru 2012, 0:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
2-3 strony wcześniej masz pokazane, został przytarty przez cysternę, skoro nie z jego winy to oddał do serwisu i ma zrobione profesjonalnie. Volvo zyskało w oku 10lat. Szerokości.
Dokładnie, niby nic poważnego - lekka przycierka, ale jak zobaczyłem fakturę z serwisu jaką dostał ubezpieczyciel to z wrażenia miałem ochotę usiąść :twisted:

Kurde... 10 lat... Żeby tak jeszcze wskoczyło chociaż na Euro 4 :lol: :wink:
Cytuj:
Dbaj o niego
A wygląda jakbym nie dbał :wink:
Cytuj:
Powiedz mi, jak uzyskałeś taki efekt na zbiornikach paliwa? Nieźle wyglądają.
Cytuj:
Czym polerowali zbiornik? Wygląda jak nowy
Zbiornik jest nowy :wink: Swoją drogą, będzie ciekawostka, według producenta zbiornik ma 680l - mnie nie udało się nigdy zatankować więcej niż 560 - gdzie jest te pozostałę 120l skoro po zmierzeniu zawartości kijem było prawie sucho - nie wiem :mrgreen:

A tak poza tym to ostatnio wymieniłem też pompę wody (pociła się olejem) i zawór od nagrzewnicy w kabinie, zaczął przeciekać, poza tym bezproblemowo :wink:


Post Wysłano: 28 gru 2012, 0:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:

Zbiornik jest nowy :wink: Swoją drogą, będzie ciekawostka, według producenta zbiornik ma 680l - mnie nie udało się nigdy zatankować więcej niż 560 - gdzie jest te pozostałę 120l skoro po zmierzeniu zawartości kijem było prawie sucho - nie wiem :mrgreen:
Za krótki kij :lol:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 28 gru 2012, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2012, 10:46
Posty: 39
GG: 36605665
Lokalizacja: okolice Sochaczewa

Truckersky , dzięki za wyjaśnienie , sorki za zamieszanie przez moje niedoczytanie postu :)


Post Wysłano: 05 sty 2013, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Muszę się pochwalić, otóż, ostatnio spotkały mnie 2 bardzo sympatyczne sytuacje - raz na parkingu, kiedy podszedł do mnie kierowca Scanii R pytając czy nie chcę się zamienić na samochody, bo "dawno tak odj****go FH12 nie widział", a drugi raz na A4 kiedy wyprzedzający mnie kierowca stwierdził, że to najładniej utrzymane stare Volvo jakie widział od dłuższego czasu :)

Muszę przyznać, że to strasznie miłe usłyszeć coś takiego od kolegów po fachu :)

A tak dla kontrastu to ja czuję jeszcze pewien niedosyt - uspokoję jego część jak już założę te cholerne halogeny i skrzynkę (rama już jest wyspawana, muszę ją odebrać, powiercić otwory, dać do ocynkowania i założyć) :)
Dodatkowo na przednich felgach i zbiorniku hydrauliki znowu zaczyna wyłazić rdza... Na wiosnę trzeba będzie chyba wyposażyć się w hammerite - może efekt będzie lepszy i trochę trwalszy? :wink:


Post Wysłano: 05 sty 2013, 17:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Felgi daj do piaskowania i malowania proszkowego .. Może opcja dość droga za to trwała


Post Wysłano: 05 sty 2013, 17:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Przyznam, że z tym nowym zbiornikiem robi niezłe wrażenie :D Zgadza się-maszyn w tym wieku i w takim stanie nie spotyka się masowo-a Twój wyróżnia się z tłumu :D Oby służył jak najdłużej :D

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 05 sty 2013, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Auto robi wrażenie i tego nikt nie podważy. Ja powiem prawdę, że druga generacja typoszeregu FH12/16 od 99 do 2002 roku powinna śmigać w produkcji dalej a jedyne unowocześnienia niech dotyczą całej reszty. Te samochody były i są co pokazuje Mihu genialne i swoją prostotą przyciągają wzrok. Do takiego stanu powinien dążyć nasz forumowy majster Daker :D . Zazdroszczę Ci auta i mówię to komuś pierwszy raz na tym forum.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 06 sty 2013, 0:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Auto robi wrażenie i tego nikt nie podważy. Ja powiem prawdę, że druga generacja typoszeregu FH12/16 od 99 do 2002 roku powinna śmigać w produkcji dalej a jedyne unowocześnienia niech dotyczą całej reszty. Te samochody były i są co pokazuje Mihu genialne i swoją prostotą przyciągają wzrok. Do takiego stanu powinien dążyć nasz forumowy majster Daker :D . Zazdroszczę Ci auta i mówię to komuś pierwszy raz na tym forum.
Akurat Daker jest przykładem na dbałość o szczegóły i doprowadzenie auta do klasy co widać po obecnej Scanii czy srebrnym Volvo które sprzedał. To, że sprzedał jego biznes. A co do Volvo z tego tematu jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam właściciela i wszystkich krytyków mojej wypowiedzi:)


Post Wysłano: 06 sty 2013, 1:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Akurat Daker jest przykładem na dbałość o szczegóły i doprowadzenie auta do klasy co widać po obecnej Scanii czy srebrnym Volvo które sprzedał. To, że sprzedał jego biznes. A co do Volvo z tego tematu jestem pod wielkim wrażeniem.
Zgadzam się w 100% a to, że sprzedał? jego sprawa i ja to szanuję. Mi w poprzedniej wypowiedzi chodziło o to by Daker nadał właśnie taki blask czerwonemu Fh jak teraz wygląda auto prezentowane w tym temacie. Nic więcej nie mam do zarzucenia. Auta te swoją historią zasłużyły na blask.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 85 [ Posty: 1687 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 885 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: zakolak i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: