Strona 96 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 194 95 96 97 98139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2007, 18:56
Posty: 103
Lokalizacja: pod tatrami

Cytuj:
Czyli można i takie i takie,więc dlaczego pytasz ? :)
ano dlatego że teoretycznie jest ale raczej w praktyce takiego nie dostanie...


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

To nie pozostaję nic innego jak płacić mandaty :(


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Cytuj:
Cytuj:
Czyli można i takie i takie,więc dlaczego pytasz ? :)
ano dlatego że teoretycznie jest ale raczej w praktyce takiego nie dostanie...
Dlaczego nie dostanie ? przecież nie jest inny.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2007, 18:56
Posty: 103
Lokalizacja: pod tatrami

@Martin: a co? masz jakąś angielską naczepe i chcesz w transporcie po niemczech tym śmigać?

@DRIVER1965: może jeszcze raz bo widocznie trudno zrozumieć:
a więc mamy taką wysoką naczepe w niemczech np zakład wyprodukował wersje na export i trza ją wyzieźć dostaje sie pozwolenie jednorazowe bo nie ma innej możliwości...
jeśli chce sie jeździć nonstop to potrzeba zezwolenie permanentne czyli dauergenehmigung, ale jak chcesz to uzasadnić? alternatywą dla tego jest zakup normalnej naczepy do 4m wys koniec kropka...
pozwolenia dostaje sie jak nie ma alternatywy a nie bo my takie chcemy i już...
na drugiej stronie zezwolenia jest część o tym ze wszelkie możliwości zostały sprawdzone i nie ma alternatywy jak transport czegoś drogą lądową i prosisz o pozwolenie na przejazd...


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Naczepa standard, tylko do dużego bydła trzeba podnosić wysoko dachy.

Obrazek


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2007, 18:56
Posty: 103
Lokalizacja: pod tatrami

a no widzisz w takim przypadku mozna spróbować, myślałem że masz naczepe która sama z siebie ma ponad 4m...
ale jeśli wydadzą to raczej jednorazowe, a permanentne ino na jedną i tą samą trase...
jako że w niemczech jest max 4m dozwolone to przed wiaduktem nie masz pewności czy przejdziesz z 4.3m, bo nie bedzie informacji o tym...


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2013, 14:43
Posty: 25
Samochód: Bmw
Lokalizacja: Łódź

witam czy jest ktoś na forum kto pomoże lub zajmuje sie zezwoleniami na europe


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Raczej z wysokościami na autostradach nie ma problemu. A powiedz mi czy takie jednorazowe zezwolenie jak wykorzystam na daną trasę to potem mogę pobrać następne na kolejną podróż?


Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

To jest wielokrotne,możesz jeździć do końca ważności.3 miesiące.Martin,podajesz wymiary i masz zezwolenie.Nie ma z tym najmniejszego problemu.Teoretycznie są przeciwskazania,praktycznie problemów z uzyskaniem nie ma.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 14:56 przez DRIVER1965, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 12 sty 2013, 14:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Rozumiem. Ale jak upłynie jego ważność to nie mogę dostać już następnego?


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2007, 18:56
Posty: 103
Lokalizacja: pod tatrami

no jeśli jest to ta sama trasa to jest łatwiej choć procedura taka sama...
a co do wysokości na uatostradach to jest kilka wiaduktów gdzie przy transportach ponad 4 m i to niewiele ponad 4 m pozwolenie kazało zjeżdżać z autostrady lub np powoli lewym pasem jechać itp...


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Głownie chodzi mi żeby z NL przelecieć "dwójkę" do granicy PL.

Ostatnie pytanie. Gdzie się o takie zezwolenie starać?


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Cytuj:
Głownie chodzi mi żeby z NL przelecieć "dwójkę" do granicy PL.

Ostatnie pytanie. Gdzie się o takie zezwolenie starać?
Najniższy wiadukt masz na Michendorfie 4,55m Możesz jechać "lajtowo" .W Holandii,też przejedziesz wszędzie,oprócz A-15 Papendrecht-Gorinchen.
Kolega Levy z forum,załatwia takie sprawy.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Cytuj:
Głownie chodzi mi żeby z NL przelecieć "dwójkę" do granicy PL.

Ostatnie pytanie. Gdzie się o takie zezwolenie starać?
Najniższy wiadukt masz na Michendorfie 4,55m Możesz jechać "lajtowo" .W Holandii,też przejedziesz wszędzie,oprócz A-15 Papendrecht-Gorinchen.
Kolega Levy z forum,załatwia takie sprawy.
Dzięki wielkie. Jak będziecie potrzebować coś z mojej branży chętnie służę pomocą.


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2007, 18:56
Posty: 103
Lokalizacja: pod tatrami

jeśli chodzi o niemcy to pozwolenia załatwia krzysiek pikos...


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Człowiek instytucja,pilotuje,załatwia zezwolenia,sprzedaje i montuje anlagi.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2013, 14:43
Posty: 25
Samochód: Bmw
Lokalizacja: Łódź

Dzięki koledzy jak znależć pikosa?


Post Wysłano: 12 sty 2013, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2007, 18:56
Posty: 103
Lokalizacja: pod tatrami

http://www.bf3-pikos.de/

spoko po polsku uderzaj...


Post Wysłano: 13 sty 2013, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Naczepa standard, tylko do dużego bydła trzeba podnosić wysoko dachy.

Obrazek
Obawiam się że na Niemcy będzie problem z załatwieniem "100% wodoszczelnego" zezwolenia.
Po pierwsze naczepa po wysunięciu dachu staje się pojazdem ponadnormatywnym, a taki wymaga w Niemczech zezwolenie na odstępstwo zgodnie z Paragrafem 70 niemieckiego kodeksu dopuszczenia pojazdów do ruchu. Dopiero po uzyskaniu takiego dokumentu można starać się o zezwolenie. Z paragrafem nie powinno być problemu, jednak w paragrafie zostanie umieszczony wpis że można taką naczepą przewozić tylko niepodzielne ładunki. I tutaj zaczynają się schody. Oczywiście jeżeli by jakiegoś nosorożca, słonia albo jelenia z dużym porożem lub jakieś inne wysokie zwierze to ok. W twoim wypadku kilka sztuk bydła przeszło by może na jednym poziomie ale na dwóch poziomach nie da rady (wedle przepisów).
Można troszkę pokombinować w wniosku i dostaniesz zezwolenie na konkretną trasę na 3 miesiące i można je do woli odnawiać w nieskończoność lub uzyskać kilka na różne trasy. Spotkałem już i roczne zezwolenia na wyznaczoną trasę oczywiście na niezbyt duże parametry, na tranzyt Holandia-Niemcy wydaje mi się że dało by rady załatwić roczne.
Problem w tym że większość policjantów zerknie w wymiary i jak się będą zgadzać to pojedziesz dalej, ale np. na A30 jak cię fachowcy od gabarytów zatrzymają to pierwszy problemem będzie podzielny ładunek (kilka sztuk bydła). Co potem?

Wydaje mi się że naczepa jest skonstruowana tak aby można wykorzystać przepisy wszystkich krajów a te niestety różnią się i w niektórych państwach norma jest więcej niż 4m wysokości.
W Niemczech pozostało chyba wozić na górnym pokładzie bydło na siedząco :) będą krówki miały wygodniej.

W razie pytań zapraszam na www.zezwoleniatransportowe.pl lub www.polishpermits.com .

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 13 sty 2013, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

a moze Te co pojada na "strychu" beda mialy 10% wagi tych co pojada na dole a jako stado beda musialy jechac razem (dla miejszego stresu pozostalych) i w swietle §70 bedzie taki transport uzasadniony... :lol: :lol: ciekawy przypadek, mysle ze Ch. Pikos pomoze trzeba dobrze przedstawic sprawe w urzedzie, (moze kolega jest w posadaniu homologacji na ta naczepe, na tej podstawie mozna by sie ubiegac o odstepstwo w D) 4,30m to nie tragedia w tranzycie przez Niemcy.. . Jednak "wysokosc" jest najgorszym parametrem z jakim trzeba sie uporac podczas transportu, chociaz najmniej zauwazalnym.... Ciekawe czy kolega stara sie o zezwolenie na D bo chce byc przykladnym przewoznikiem :D czy zostal przykladnie ukarany :roll: ciekaw jestem co kolega zalatwi....Powodzenia

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 96 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 194 95 96 97 98139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: