Strona 6 z 6 [ Posty: 114 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 kwie 2010, 19:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Co ty porównujesz 8x8 ze ślizgaczem? Przecież to dwa różne samochody.
Ja nie zamieniłbym mojego starego 8x8 na żadną nowiótką szóstkę.

_________________
---


Post Wysłano: 31 sie 2010, 16:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2010, 20:01
Posty: 320
Lokalizacja: Warmińsko=Mazurskie

Cytuj:
tak 2,5 koła na dzien - paliwo, nie stosujemy winiet ze wzgledu na to ze rzadko jezdzimy poza terenem kopalni...no moze po pyly 20 km od kopalni...ale to zlenie firmy u ktorej wykonujemy uslugi przewozowe...wypadki? nie bylo jeszcze, chyba ze na terenie kopalni podczas kipowania...2 razy obalily sie trakkery ale coz... majac wybor IVECO TRAKKER 8x8 450 euro4 a volvo fm 400 8x4 wszytko w roczniku 2007 wolal bym sie meczyc podczas niepogody i jezdzic volvem....

co do psujacego sie przetu ja bym moze nie narzekal tylko ze szefostwo wie jakie ladunki przewozmy a i tak my jestesmy winni:) hehe tylko to jest powodem moich narzekan...
No to koledze szczerze współczuję mieć takiego szefa, bo matematycznie przyjmując stopień zużycia przy przeładowaniach, spalanie, ewentualne naprawy wchodzące z tego tytułu, to suma summarum gdzie tu logika? Na miejscu szefa zmniejszyłbym ładunki, skoro tak daleko nie jeździcie przy tym oszczędzając sprzęt jak pojedziesz dwa razy więcej to chyba nic się nie stanie, a korzyści są większe znacznie. Po tym co teraz i wcześniej napisałeś, to nie dziwię się, że tak krytykujesz trakkera iveco, twój szef i ty poprostu nie szanujecie sprzętu, on woli płacić więcej razy za naprawy i paliwo niż Wam pracownikom! No i trzeba dodać, że niezłe ryzyko ten twój szef podejmuje ITD karze srogo zarząd dróg też może swoje, ty ryzykujesz tym, że jak coś się stanie w drodze ze skutkiem śmiertelnym nie daj Boże to ty, a nie twój szef pójdzie za kraty! Ot i obaj duraki się znalazły!
Osobiście póki co to miałem porównanie do MAN-a o tym samym silniku przy tych samych ładunkach, MAN ma lepsze przełożenia, trakkera trzeba dłużej rozpędzać i pilnować aby obroty były w polu zielonym, bo inaczej redukcja cię czeka, MAN jest o wiele bardziej tolerancyjny pod tym względem. Jeśli chodzi o trudny teren to obie marki radzą sobie dobrze, pod warunkiem, że ten teren jest dość znośny i oczywiście od kierowcy i jego zastosowania blokad, obrotów i kręcenia kierownicą. Nie bez znaczenia są opony zastosowane, mnie osobiście brakuje przedniego napędu, widziałem Tatrę w akcji w takim terenie, że Ja krzyż już na nią położyłem, kierowca włączył przód i koniec był męczenia się, a wkopany już był prawie po osie. Reasumując, teren terenowi nie równy, wjeżdżaliśmy pod pompę przez pół dnia w końcu taka breja się zrobiła, że po wyciąganiu dwóch aut zrezygnowaliśmy póki nie podsypią podjazdu czymś stabilniejszym, 40t robi swoje i MAN się potrafił zakopać jak i IVECO! Obie marki 8x4 410 KM z tym samym ładunkiem jeżdżą non-stop.
Pokrętło od blokad znajduje się patrząc na kierownicę po prawej stronie w dolnej części i ma dwa stopnie, łatwo go zauważyć. Na tym zdjęciu kokpitu akurat nie widać. Jutro porobię zdjęcia.
Jeśli chodzi o sposób zmiany skrzyń z dolnej na górną i odwrotnie to ta zastosowana w IVECO tzw. przebitka nie pasuje mi(choć już przyzwyczaiłem się) czasem przesiadam się do MAN-a i czuję się jak bym w tym samochodzie się urodził, choć też trzeba wspomnieć że ma swoje minusy pod tym względem. Są to mankamenty do których trzeba się przyzwyczaić i pamiętać o nich.

_________________
A;B;C;C+E+ADR...chciało by się więcej, ale nie mam już sił!
CB 6227 Gustaw; SP4HIE


Post Wysłano: 16 paź 2010, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Gdzie w trakkerze znajduje się filtr Adblue??


Post Wysłano: 17 paź 2010, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Nie wiem ale tamci też czegoś szukają pod spodem:


Obrazek

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Post Wysłano: 28 paź 2010, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2010, 19:53
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Iveco Eurotrakker

Witam.Jeżdżę czteromiesięcznym trakkerem 8x4.Średnia spalania wychodzi mi ok 60-70 l/100 km w cyklu mieszanym,tj.pusty-ładowany,miasto-trasa.Dodam że tak średnio wożę po ok 20-25 ton ładunku.Czy takie spalanie powinno mnie dziwić czy to raczej w tych autach normalne?


Post Wysłano: 28 paź 2010, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Bardzo dużo Ci pali jak na cykl mieszany. Mi w tylu wychodzi na terenie budowy. Auto jest nowe więc poczekaj trochę, może się dotrze. Dobrze by było sprawdzić go na twardym gruncie i jakimś dłuższym dystansie. Mój po normalnych drogach i umiejętnej jeździe z ładunkiem 25 ton spala max 45l/sto.


Post Wysłano: 29 paź 2010, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2010, 19:53
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Iveco Eurotrakker

Jakieś 2 miesiące temu jechałem nim na robotę za Częstochowę to z Bielska coś ok dwieście parę kilometrów było to wtedy komputer pokazywał coś ok 32 l/100 km na pusto.Potem nie jeździłem tym autem aż do teraz.Używam go od miesiąca i cały czas widzę że dużo pali.Mamy w firmie jeszcze jedno takie same iveco i jedno 8x8 i moim kolegom też się wydaje że mój dużo pali.Ciekawe co może przyczyną.Staram się jeździć ekonomicznie a ciężarówkami jeżdżę już 9 lat


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 16:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Obrazek

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 22 sty 2013, 14:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2011, 21:49
Posty: 26
GG: 0

Witam serdecznie, akurat miałem przyjemność pracowac przez pewien czas na IVECO TRAKKER 8X8 450KM. Mielismy na budowie 15 sztuk z czego zdarzało sie ze jeździło zaledwie 8 czy 7. Fajna maszyna i mocna lepiej idzie w terenie niz mercedes czy Man, ale co do jej awaryjności pozostawiam duzo do życzenia. Jak macie jakies pytania to moge wam odpowiedziec na temat tego auta.


Post Wysłano: 22 sty 2013, 15:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

Cytuj:
Obrazek
Jakiej firmy to kiper (wywrotka) ?


Post Wysłano: 22 sty 2013, 16:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Cytuj:
Jakiej firmy to kiper (wywrotka) ?
Mi to wygląda na Schmitza.

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Post Wysłano: 22 sty 2013, 19:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
Cytuj:
Jakiej firmy to kiper (wywrotka) ?
Mi to wygląda na Schmitza.
Raczej Meiller-Kipper, bo to on robił zabudowę dla Iveco na targi IAA.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 22 sty 2013, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

teraz wszystkie na jedną maść :D


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 17:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2013, 18:14
Posty: 2
Samochód: iveco eurotech

Witam
czy ktoś z szanownych kolegów może opisać jak obsługiwać dźwignię zmiany biegów w skrzyni automatycznej zf iveco trakker,co oznaczają napisy na komp.RH,RL,SEMI,jak się zmienia z automatu na półautomat,jak działa wsteczny bieg.DLa niektórych to może proste ale ja nie miałem jeszcze styczności z automatem więc proszę o wyrozumiałość i jakiekolwiek podpowiedzi z góry thx


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 6 [ Posty: 114 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: