Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 lut 2013, 23:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 21:58
Posty: 24
GG: 8236892
Samochód: ACTROS MP4

Witam.
Wyświetla mi cały czas komunikat"Niebezpieczeństwo blok.kół",oraz komunikat z lewarkiem i napisem "zjazd do warsztatu",ale ten drugi komunikat podczas jazdy znika.Dodam,że auto z 2003r. w automacie.
Byłem trzy razy w autoryzowanym serwisie (Pietrzykowice k. Wrocławia) i polegli.Wiązka z zaworu EBS do sterownika EBS sprawdzona.Jest ok. Druga, ta co idzie od zaworu EBS do tego zaworu(chyba od poduszek)też jest ok. Wykręcili jakiś czujnik(chyba ciśnienia w poduszkach,ten przy zaworze pod siodłem z przodu),coś tam poczyścili i było dobrze ale tylko przez dwa dni.Zamówili nowy czujnik, ale niestety wymiana jego nic nie dała.Sugerowali że chyba padł zawór EBS.Wczoraj go wymieniłem i dalej nic.Takim sposobem to pół auta wymienię zanim usunę usterkę.Podobno mógł też paść komputer EBS, lub też może główny zawór hamulcowy, ale chciałbym się upewnić bo to nie są tanie rzeczy.Proszę o pomoc jeżeli ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem.
Dodam,że oczywiście automat nie działa ABS też i hamulce biorą później(przed usterką brały zaraz po leciutkim wciśnięciu pedała)
Za każdą pomoc z góry dziękuję.


Post Wysłano: 09 lut 2013, 14:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Napisz jakie auto...bo Twoja magnumka raczej nie jest jedyna w Posce.. :D

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 09 lut 2013, 18:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2013, 19:43
Posty: 16
Samochód: premiumka scania tatra

Zobacz czy jak się pali ten komunkat i gdy naciśniesz hamulec to czy będziesz miał światło stopu , ja miałem to samo w premiumce


Post Wysłano: 09 lut 2013, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 21:58
Posty: 24
GG: 8236892
Samochód: ACTROS MP4

Napisałem w poprzednim poście,że to magnumka z 2003r.Silnik E-tech 480,w automacie.Stop świeci bez żadnych zarzutów.Nie działa automat ABS-y i hamulce biorą później.


Post Wysłano: 09 lut 2013, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2013, 19:43
Posty: 16
Samochód: premiumka scania tatra

Jeźeli stop pali się bez zarzutów to moim zdaniem nie bedzie to wina zaworu nastawczego, ponieważ gdy jest on zepsuty to nie ma stopu


Post Wysłano: 10 lut 2013, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Z tego wynika że nie widzi któregoś modulatora...a że skrzynia tak działa to normalne...bo potrzebuje sprawnego abs-u... a więc do sprawdzenia instalacja...pozdro

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 11 lut 2013, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 21:58
Posty: 24
GG: 8236892
Samochód: ACTROS MP4

No właśnie też tak myślę.Został jeszcze do wymiany modulator przedniej osi lub ewentualnie sterownik(komputer ten w kabinie)W związku z tym mam jeszcze pytanie, czy jest różnica między sterownikami do manuala i automatu?


Post Wysłano: 17 mar 2013, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Cytuj:
No właśnie też tak myślę.Został jeszcze do wymiany modulator przedniej osi lub ewentualnie sterownik(komputer ten w kabinie)W związku z tym mam jeszcze pytanie, czy jest różnica między sterownikami do manuala i automatu?
nie ma różnicy...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 16 cze 2013, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 21:58
Posty: 24
GG: 8236892
Samochód: ACTROS MP4

Dla zainteresowanych,problem został rozwiązany.
Jak się okazało słusznie wymieniłem modulator EBS.Jednak potrzebna była wizyta na komputerze w celu skalibrowania wymienionego zaworu.Po kalibracji komunikat zniknął i wszystko wróciło do normy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: