Strona 100 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 198 99 100 101 102139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lut 2013, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Cytuj:
Wracajac do naczepy popatrz na broszure producenta http://www.nooteboomgroup.com/server/mu ... serve/482/ nie ma tam Twojego typu ale dane sa porownywalne miedzy 47-60t dla zwyklych osi....dla 1+4. Tu jest podobna http://szukaj.pl.mobile.eu/ciezarowka-o ... abNumber=1 bez dolly i z odstepstwem na 70t DMC (naczepy) ladownosc 45,6t. zadzwonie do kumpla i podam ci dokladne parametry z dowodu tego faymonville-a
Już oglądałem te broszury i bardzo porównywalnie wygląda Euro-68-14.Dopuszczalna masa całkowita ta sama, naczepa trochę lżejsza.
Ta z ogłoszenia wygląda niemal identyczna, jest natomiast cięższa i ma większą DMC, a co do ładowności to nawet może mieć mniejszą ze względu na swoja duża masę (rozpatrując ładowność administracyjną, ponieważ moja łącznie z wózkiem jest lżejsza).
Tak jak pisali Panowie wyżej wygląda na to, że naczepa jest przystosowana pod 4 osiowego konia, a że poprzedni właściciel widocznie takiego nie miał, bądź nie chciał mieć (ponieważ kon latał również z wywrotką) to zamówił sobie do tego ta doll'ke.
Niedługo zaczną się zmagania z administracją, pozwolę sobie od czasu do czasu napisać czego dowiedziałem się nowego.
Dziękuje jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi i pomoc.


Post Wysłano: 02 lut 2013, 16:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
A w domku.Na Helmstedt wyłożyła się ciężarówka (dokładnie spadła ze skarpy.Załadowałem ją i przywiozłem do PL.A jak tam kolego transformator ? Na statku ?
tak w domku, trafo na nabrzezu..... nie wiem czy poplynie... bo chlopcy dali popis przy rozladunku :lol:

Adamie dodzwonilem sie do kumpla z 2+4 ma 77t ladownosci, DMC 100t, z koniem 6x4 120t calosci...... :)

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 02 lut 2013, 17:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post Wysłano: 02 lut 2013, 20:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Adamie dodzwonilem sie do kumpla z 2+4 ma 77t ladownosci, DMC 100t, z koniem 6x4 120t calosci...... :)
Ale to naczepa chyba na pendlach?
Jak to w ogóle w Polsce z pendlami jest? Są takowe ujęte w przepisach i mają rzeczywiście większy dopuszczalny nacisk na oś?

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 02 lut 2013, 22:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Ale to naczepa chyba na pendlach?
Jak to w ogóle w Polsce z pendlami jest? Są takowe ujęte w przepisach i mają rzeczywiście większy dopuszczalny nacisk na oś?[/quote]

nie, zwykle skretne osie :D naczepa ma odstepstwo, (nie pamietam na jakie parametry) gdybym nie jezdzil i nie ladowal 70t to chyba tez bym nie uwierzyl w dodatku z przedluzkami 16m "dolu" fotek z oczywistych wzgledow nie wstawie..... :lol: :lol: nie wiem jak jest z pendlami bo sa rozne nawet do 28t na jedna linie osi (THP/MI)....w ruchu trakcyjnym 16,4t wiec temat rzeka.... :D to tylko kwestia odstepstw, rejestracji i konfiguracji pojazdu pod ladunek

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 02 lut 2013, 23:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Cytuj:
Cytuj:
A w domku.Na Helmstedt wyłożyła się ciężarówka (dokładnie spadła ze skarpy.Załadowałem ją i przywiozłem do PL.A jak tam kolego transformator ? Na statku ?
tak w domku, trafo na nabrzezu..... nie wiem czy poplynie... bo chlopcy dali popis przy rozladunku :lol:

Adamie dodzwonilem sie do kumpla z 2+4 ma 77t ladownosci, DMC 100t, z koniem 6x4 120t calosci...... :)
To już musi być ładny kawałek żelastwa. No, na takie cudo to trzeba mięć robotę konkretną, bo raczej właściciel nie podziwia jej z okna.
Troszkę mnie dziwi to zróżnicowanie wśród producentów co do tych nacisków i ładowności naczep. Może to kwestia tego, że po prostu prześcigają się dożąć do zdominowania rynku.
Może któryś z szanownych Forumowiczów pomyka koniem 6x4? Czy może się pochwalić co ma wpisane w dowód rejestracyjny?
Nie chce tu być oczywiście nachalny i pytam czy jest taka ewentualność.


Post Wysłano: 03 lut 2013, 1:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Może któryś z szanownych Forumowiczów pomyka koniem 6x4? Czy może się pochwalić co ma wpisane w dowód rejestracyjny?
Nie chce tu być oczywiście nachalny i pytam czy jest taka ewentualność.
Daj jakiś namiar na siebie na PRIV to podeślę parę dowodów rejestracyjnych od ciągników 6x4

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 03 lut 2013, 15:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Cytuj:
Może któryś z szanownych Forumowiczów pomyka koniem 6x4? Czy może się pochwalić co ma wpisane w dowód rejestracyjny?
Nie chce tu być oczywiście nachalny i pytam czy jest taka ewentualność.
Daj jakiś namiar na siebie na PRIV to podeślę parę dowodów rejestracyjnych od ciągników 6x4
pisz tu smialo co udalo sie wpisac w dowod....bez danych wlasciciela pojazdu nikomu nic sie nie stanie.... a koledzy beda mieli rozeznanie co i jak...

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 03 lut 2013, 16:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2010, 17:56
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MB Actros 2654/ MB Actros 4141K 8x6
Lokalizacja: Wrocław

Witam. Ja pomykam Actrosem 2654LS 6X4 DMC ciągnika mam wpisane 27500 bez żadnych odstępstw. Żadna rewelacja, ale ja nie jeżdże poza granicy kraju tylko na potrzeby własne firmy. Jak do tej pory jeszcze nie miałem problemów przy kontrolach. Naczepa ma ładowności 60000, jest to tiefbet na 4 osiach bez dolly.


Post Wysłano: 03 lut 2013, 16:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Cytuj:
Witam. Ja pomykam Actrosem 2654LS 6X4 DMC ciągnika mam wpisane 27500 bez żadnych odstępstw. Żadna rewelacja, ale ja nie jeżdże poza granicy kraju tylko na potrzeby własne firmy. Jak do tej pory jeszcze nie miałem problemów przy kontrolach. Naczepa ma ładowności 60000, jest to tiefbet na 4 osiach bez dolly.
To ten Tiefbett musi być strasznie lekki?


Post Wysłano: 03 lut 2013, 16:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2010, 17:56
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MB Actros 2654/ MB Actros 4141K 8x6
Lokalizacja: Wrocław

Sorry kolego, ładowności ma 40000 kg. a masa własna 18000 kg. Ta moja naczepa to prototyp jedyny w swoim rodzaju firmy WZM z Głowna. Taki badziew że głowa mała. Ja już się przyzwyczaiłem do niej ale uważać trzeba praktycznie na wszystko.


Post Wysłano: 03 lut 2013, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Cytuj:
Sorry kolego, ładowności ma 40000 kg. a masa własna 18000 kg. Ta moja naczepa to prototyp jedyny w swoim rodzaju firmy WZM z Głowna. Taki badziew że głowa mała. Ja już się przyzwyczaiłem do niej ale uważać trzeba praktycznie na wszystko.
No to nie wiele lżejsza od Nooteboom'a.
A jakie masz Kolego naciski na oś w tym Tiefbecie, a jakie na siodło? Masz zrobione odstępstwo?
Po Twojej wypowiedzi "jedyny w swoim rodzaju firmy WZM" chyba domyślam się czyja to naczepa.
Możesz coś więcej o niej powiedzieć? Czemu Twoim zdaniem jest aż tak nieudana?


Post Wysłano: 03 lut 2013, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Witam. Ja pomykam Actrosem 2654LS 6X4 DMC ciągnika mam wpisane 27500 bez żadnych odstępstw. Żadna rewelacja, ale ja nie jeżdże poza granicy kraju tylko na potrzeby własne firmy. Jak do tej pory jeszcze nie miałem problemów przy kontrolach. Naczepa ma ładowności 60000, jest to tiefbet na 4 osiach bez dolly.
napis ile masz w dopuszczalnej masie calkowitej zestawu... bo tu jest pies pogrzebany jesli chodzi o ciagnik... :D

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 04 lut 2013, 15:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2010, 17:56
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MB Actros 2654/ MB Actros 4141K 8x6
Lokalizacja: Wrocław

napis ile masz w dopuszczalnej masie calkowitej zestawu... bo tu jest pies pogrzebany jesli chodzi o ciagnik... :D[/quote]


W dowodzie rej mam F1 - 27500 kg., F2 - 24000 kg., F3 - ---(nie ma nic) dotyczy ciągnika.
W naczepie F1 - 70000 kg., F2 - 58000kg., F3 - ---.


Post Wysłano: 04 lut 2013, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2010, 17:56
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MB Actros 2654/ MB Actros 4141K 8x6
Lokalizacja: Wrocław

No to nie wiele lżejsza od Nooteboom'a.
A jakie masz Kolego naciski na oś w tym Tiefbecie, a jakie na siodło? Masz zrobione odstępstwo?
Po Twojej wypowiedzi "jedyny w swoim rodzaju firmy WZM" chyba domyślam się czyja to naczepa.
Możesz coś więcej o niej powiedzieć? Czemu Twoim zdaniem jest aż tak nieudana?[/quote]



Nie udana bo od samego początku pękała przy 40 tonach. Wykonanie jak na taką naczepe toporne. Jedyne co dobre ma to hydraulike. Osie są SAFa. Główny pokład a tył (tzn. tylny pokład) jest na przegubie, co powoduje, że przy ładunku tył bardzo się podnosi i w tym miejscu jest osłabiona i strzela. Była rozciągana ale od pierwszego spawania już nie. Dziadowstwo.


Post Wysłano: 06 lut 2013, 12:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Ktoś coś wie, o transporcie wiatraka do Złochowic, pod Kłobuckiem? Stawiany wiatrak ma mieć 150m wysokości, ze skrzydłem.

Dzisiaj przywieźliśmy z ojcem elementy do dźwigu (Liebherr LG 1750). W sumie dzisiaj przyjechało 17 aut z tymi elementami.

EDIT:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

P.S.
Tak +/- ile może ważyć, ta kabina tego dźwiga z tym skrzydłem, co jest załadowana na jednym z aut GTT?


Post Wysłano: 06 lut 2013, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2012, 12:43
Posty: 3
Samochód: Gawra
Lokalizacja: Ułanbator ->Azja

Na Złochowice mieliśmy ładować w piatek (8.02) ale coś odwołali, chyba rury nie są jeszcze gotowe. Będzie to Vestas V90.

_________________
Tiry na Tory


Post Wysłano: 10 lut 2013, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:

Dzisiaj przywieźliśmy z ojcem elementy do dźwigu (Liebherr LG 1750). W sumie dzisiaj przyjechało 17 aut z tymi elementami.


P.S.
Tak +/- ile może ważyć, ta kabina tego dźwiga z tym skrzydłem, co jest załadowana na jednym z aut GTT?
byles na miejscu trzeba bylo zapytac kierowce... :lol: tak na oko w/g dokumentacji to 38-58t.....bo nie widac wszystkiego na fotkach.....

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 11 lut 2013, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

No i szykuje nam się więcej pracy.
Obluźnienia w zakazach weekendowych dla gabarytów w Niemczech.
http://www.bsk-ffm.de/uploads/media/09. ... ten_01.jpg
Ja już szukam lokum w okolicach Olszyny, teraz do domu to tylko na święta. :x

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 15 lut 2013, 10:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Bohumin,Shell,opisane jako wlasnosc Czeskiej Policji.
Naczepa rozciągnieta z 2.5 metra +0.5 metra wystające z tyłu.

Obrazek

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 100 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 198 99 100 101 102139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: