Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 wrz 2010, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2009, 20:22
Posty: 27
GG: 683396
Samochód: Mercedes Actros 1843
Lokalizacja: Ryki/Trojanów

Widzę że dużo palą wasze Mercedesiki , jakimś cudem actros mojego taty pali niecałe 25l/100km , 1843 , nawet z ładunkiem , ma przejechane prawie 600 tys. km , i to 2003 rocznik :d


Post Wysłano: 04 wrz 2010, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

A co Twój tata wozi? Powietrze?


Post Wysłano: 04 wrz 2010, 22:56

Cytuj:
Widzę że dużo palą wasze Mercedesiki , jakimś cudem actros mojego taty pali niecałe 25l/100km , 1843 , nawet z ładunkiem , ma przejechane prawie 600 tys. km , i to 2003 rocznik :d
Jestem w stanie w to uwierzyć. Ja jeżdżąc Actrosem 1840 przejechane 950 000 km 2 lata temu miałem rekord 22,7 l/100 km - liczone przy tankowaniu.


Post Wysłano: 22 paź 2010, 11:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2010, 11:51
Posty: 2
GG: 0
Samochód: bmw e30 2.4

Mercedes Actros 1841 z 2008 r, przebieg 360 tyś. spalanie przy ładunku 28,5 t (cały zestaw 41t) wynosi 33,3 z komputera, po tankowaniu wychodzi 32,1. Tak więc jak wam tyle spala to chyba cały czas macie gaz w podłodze.

ps. jeżdżę patelnią :)


Post Wysłano: 22 lis 2010, 18:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

:roll: mało Wam palą Merce ale u Was to jak na stole,u mnie po szwajcarskich górkach z ponad 28 tonami palą do 38-40l/100

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 22 lis 2010, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
:roll: mało Wam palą Merce ale u Was to jak na stole,u mnie po szwajcarskich górkach z ponad 28 tonami palą do 38-40l/100
To akurat i tak wynik niezbyt wysoki, powiedziałbym przeciętny, skłaniający się ku dobremu ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 28 lis 2010, 0:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Aktualnie mogę się pochwalić tylko tym, z czasem to się rozszerzy. Byłbym zapomniał. Actros 2007, 1841
Obrazek

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 09 gru 2010, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Po płaskim taki wynik?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 09 gru 2010, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Trasy Lublin, Zielona Góra, Piła, Gorzów, Kalisz z Poznania.
Zawsze lekko, tzn nie wiem ile ale 1-sza ośka w naczepie rzadko się kręci, można powiedzieć, że wcale.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 09 gru 2010, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

To całkiem ok, myślałem, że Ci takie normy z Niemcowni przywozi, wtedy raczej byłoby coś nie tak :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 09 gru 2010, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Niee niee, cały czas Polska, a gór nie zalicza żadnych, no czasami Św. Anne.
Z czasem ten spis rośnie więc podam za jakiś czas rozpiskę od BDF i jednego konia.
Pozdro

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 04 mar 2013, 1:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2013, 13:21
Posty: 7
Samochód: MAN TGM 250

Koledzy ile w spedycji weźmie Actros 1844 pod firanką na trasie POL-UK?


Post Wysłano: 04 mar 2013, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Może spalić 29 l/100 a może i 33l/100 - ilu kierowców takie wyniki. Trzeba taką średnią przyjąć 29-33 l z 26 tonami w moim przypadku jeśli chodzi o 1844 z chłodnią. Głównym czynnikiem odpowiadającym za spalanie jest tak na prawdę kierowca. Teraz posiadamy mp4 i przykładowo 2551 z 28 tonami w cysternie po szwajcari palą od 30 do 35 i ani grama więcej, stare mp2 2558 paliły od 36 do 40 l/ 100. Meśki Sk 1853 chlały od 38 wzwyż a nawet i do 50l/100 ale za to po górkach szwajcarii żadna inna marka nie miała z nimi szans - osobówki były opalane ogniem z tłumików a scanie 142 500 konne zostawały daleko w tyle. Ehhh to były piękne czasy spędzone razem z Tatą :U
Mercedesy Ng typ 1624 i 16 28 bez spojlerów a nad kabiną widniała duża połać przedniej ściany naczepy paliły po w miarę równym z 24 tonami 33-35 l/100. Gdy silniki miały już po 1 500000 km - 2000000 km poziom spalania zbliżał się pod 38-40l/100. Merc Ng 1624 z kontenerem (boki jak to kontener bufrowane, które trzymają zestaw zajebiście - aż dziadkom spadały czapki z głów jak siedzieli pod ogrodzeniem przy ulicy) 2 osiowym na bliźniakach palił po polsce 33l/100. MErc Ng 1624 z naczępą Bree LAG Bree burtoplandeka, 3 osie Saf długość 12,60m palił 34l/100 z 24 tonami. Także chłopaki trzeba przyjąć normę od do bo egzemplarz egzemplarzowi nie równy i kierowca kierowcy - każdy jest jedyny w swoim rodzaju. Pozdrawiam Polskę.

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 05 mar 2013, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

Cytuj:
Może spalić 29 l/100 a może i 33l/100 - ilu kierowców takie wyniki. Trzeba taką średnią przyjąć 29-33 l z 26 tonami w moim przypadku jeśli chodzi o 1844 z chłodnią. Głównym czynnikiem odpowiadającym za spalanie jest tak na prawdę kierowca. Teraz posiadamy mp4 i przykładowo 2551 z 28 tonami w cysternie po szwajcari palą od 30 do 35 i ani grama więcej, stare mp2 2558 paliły od 36 do 40 l/ 100. Meśki Sk 1853 chlały od 38 wzwyż a nawet i do 50l/100 ale za to po górkach szwajcarii żadna inna marka nie miała z nimi szans - osobówki były opalane ogniem z tłumików a scanie 142 500 konne zostawały daleko w tyle. Ehhh to były piękne czasy spędzone razem z Tatą :U
Mercedesy Ng typ 1624 i 16 28 bez spojlerów a nad kabiną widniała duża połać przedniej ściany naczepy paliły po w miarę równym z 24 tonami 33-35 l/100. Gdy silniki miały już po 1 500000 km - 2000000 km poziom spalania zbliżał się pod 38-40l/100. Merc Ng 1624 z kontenerem (boki jak to kontener bufrowane, które trzymają zestaw zajebiście - aż dziadkom spadały czapki z głów jak siedzieli pod ogrodzeniem przy ulicy) 2 osiowym na bliźniakach palił po polsce 33l/100. MErc Ng 1624 z naczępą Bree LAG Bree burtoplandeka, 3 osie Saf długość 12,60m palił 34l/100 z 24 tonami. Także chłopaki trzeba przyjąć normę od do bo egzemplarz egzemplarzowi nie równy i kierowca kierowcy - każdy jest jedyny w swoim rodzaju. Pozdrawiam Polskę.
26 ton na chlodnie? to co Ty masz za chlodnie?


Post Wysłano: 05 mar 2013, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
26 ton na chlodnie? to co Ty masz za chlodnie?
CHyba jaką miał TATA.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 06 mar 2013, 18:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Chłodnia SCHMITZ SKO 24 K- 26 ton zmrożonego łoju luzem na pace. Co to takie dziwne ? Owszem chłodnia Tatowa, ja pracuję i pomagam w prowadzeniu interesu.

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 07 mar 2013, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

Dziwne jest to ze na chlodnie zgodnie z przepisami wchodzi okolo 22 ton ;) Przynajniej na S.KO pod 105tka ssc z ktorymi mialem doczynienia.


Post Wysłano: 08 mar 2013, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

nasza miała 27.780 kg

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 31 mar 2013, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Cytuj:
nasza miała 27.780 kg
Raczej tylko w dowodzie :wink: (ładowność techniczna)

Praktycznie każda firanka ma ładowność 28 / 29 ton, i w odróżnieniu od chłodni ma sporo mniejszą masę własną, a ciężko jest legalnie załadować powyżej 25 ton (nie licząc naczepy Berger Ecotrail)
Cytuj:
Owszem chłodnia Tatowa, ja pracuję i pomagam w prowadzeniu interesu.
mam mieszane uczucia co Twojej pomocy w "prowadzeniu interesu" :roll:

26 ładunek + 9 masa naczepy + 8 masa c.s. = ok. 43 tony

w takim razie Wy jeździcie po zachodzie na zezwoleniu na przejazd pojazdu nienormatywnego?


Post Wysłano: 02 kwie 2013, 19:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Bez takowego zezwolenia nie da się wozić takich ton :D , dodam jeszcze, że mamy tylko ciągniki pushery. Spokojna Twoja rozczochrana....
Za te naczepy Berger Ecotrail ktoś kiedyś beknie

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: