Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 mar 2013, 17:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2012, 20:38
Posty: 27
GG: 7468705
Samochód: SETRA

Post Wysłano: 08 mar 2013, 19:01

Pierwszy od lewej zapewne służy do wyłączenia wspomagania hamowania retarderem, tzn. z chwilą naciśnięcia hamulca roboczego nie załącza się równocześnie retarder. Pomocne przy śliskiej nawierzchni - unikniemy możliwości zablokowania kół napędzanych.
Drugi klawisz wydaje się mieć coś wspólnego z załączaniem hamulca silnikowego. Być może ma to samo zastosowanie co pierwszy z lewej, z tą jednak różnicą, że dotyczy hamulca silnikowego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: