Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 mar 2013, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Co do wcześniejszych wypowiedzi w 100% zgadzam się z Kolegą Kordian 1000 i Sznajder co do serwisu PSA. Sprawa napraw gwarancyjnych to walka z wiatrakami, a i same usługi zostawiają wiele do życzenie (po naprawie pompy paliwowej serwis wypuścił pojazd od siebie z wiązką elektryczną nie zabezpieczoną i położoną na silniku chyba po to że by się spaliła, drugie to pozrywanie gwintów w kołach kluczem pneumatycznym oraz wiele innych historii o których szkoda pisać). Co do Fiata jest trochę lepszy serwis w punktach Fiat Professional. Co do nowego Peugeota Boxera to się nie wypowiem, ale w starszym modelu był jeden mankament drążek stabilizatora poprzecznego wykonany z plastiku, który padał po 30 tyś. Km oraz to wnętrze w popielatym kolorze które, szybko się brudziło. Co do serwisów to nie miałem nigdy problemów z Fordem Transitem i to trzech ostatnich generacji. Auta na gwarancji były naprawiane do dwóch dni. Co do wyboru auta dostawczego na UE to się nie wypowiem bo ja latałem tylko po Polsce i nie dłużej niż od poniedziałku do piątku. Pozdrawiam Wilk 09 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 09 mar 2013, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Smieje sie czytajac posty ze 320 tys km w sprinterze to duzo, jakims cudem nasz firmowy staruszek ma nakulane ponad 585 tys km i nic nie bylo ruszane, 6 sprinterow w nowej budzie i nic sie z nimi nie dzieje, jakies inne mamy? czy moze po prostu kwestia ze sa serwisiowane w ASO? Powiem szczerze, nie mam porownania do innych busow, jednak nie zamienilbym Sprintera na nic innego, 3 litrowy silnik jest mocny, bezawaryjny, a jak sie ktos postara to bedzie takze ekonomiczny ;)
Marcin bo u Was w firmie ktoś porządnie myśli i motory zawsze 3.0. W mojej poprzedniej robocie oprócz jednego rekordzisty (520tkm) i auto poszło w inne ręce to pozostałe ponad 10szt 315 między 200-300tkm miały nowe silniki niektóre po 2razy. Kolejny przykład to Florentyna. Brali 515 kontener i szlak trafiał jeden po drugim. Teraz się nauczyli i kupują 519 i jakoś problemy się skończyły. Poprostu Sprinter X15 to skandal i hańba Mercedesa i konstruktora powinni po niemiecku rozstrzelac :lol: Nawet w serwisie mówią żeby w życiu się nie łaszczyc na te 2.2 tylko 3.0


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: