Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2013, 22:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2009, 20:59
Posty: 21
GG: 0

Koledzy mam takiwe pytanie.
Po remoncie silnika(na zamiennikach), obojetnie jakiego typu.
Jakie mieliście największe przebiegi?

Z własnego doświadczenia wiem, że zamienniki to wielka lipa i jestem ciekawe jakie są wasze doświadczenia.


Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 22:35 przez Lukassz, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeniesione do bardziej odpowiedniego działu


Post Wysłano: 29 mar 2013, 1:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Mercedes na po mojej robocie przejechal z pół miliona. Sam nigdy bardzo nie zastanawiałem się nad tym ile robią.

Blok wał wyosiowany podstawa, ogólnie da się przywrócić do oryginału.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 mar 2013, 23:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Zamiennik zamiennikowi nie równy, można kupić Mahle, można kupić tuleje marki tuleje, no i zależy kto robi i jak robi. W sumie Daf w ramach "kampanii olejowej" też robi coś na kształt kapitalki i Jelcze sobie jeżdżą.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 30 mar 2013, 0:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Tłoki i tuleje zamówione w ASO daf, przyjeżdżają Mahle :wink:

Tłoki, tuleje-Mahle
Uszczelki-ERLING
Panewki-Federal mogul Glyco, lub komplety z ASO

Osiowość bloku, wału, korbowodów, sprawdzenie głowicy tylko w zaufanym zakładzie.

Czasem składam na kolbenschmicie lub goetzie ale to od osobnione przypadki

8tyś km po remoncie micha olejowa w dół, lub czekanie aż olej dobrze zleci zbierają się tam opiłki.

Pierwsze odpalenie, manometr w magistrale olejową.

Przy montażu tłoków, panewek nie żałować oleju.

Panewki lubią zbierać piach z palców, słabo rzutuje to na ich wytrzymałość. Zawsze w kanale przy wymianie panewek mam wyłożone czystymi dużymi szmatami, by chociaż względnie zachować czystość.

I moje silniki chodzą.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 04 maja 2013, 14:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

U znajomego w Radomiu.Volvo F12 rocznik 1985 "okular" 4.5 miliona przebiegu na 3 kompletach naprawczych.Niewiarygodne a jednak.W swoim pracowitym życiu jeździło praktycznie wszędzie i ze wszystkim,aktualnie lata ze szmatą na Wschód,Moskwa,Petersburg i cała Ukraina.

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: