Strona 105 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1103 104 105 106 107139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 kwie 2013, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Oglądając ostatnio odcinek konwoju zauważyłem BEDMET,y i Chem-Sped, czy ten transport czasem nie pilotował FOX :?:
I takie tam https://www.youtube.com/watch?v=J09RI3t ... cg&index=1

_________________
!!!!! B R E D L A S T !!!!!


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

W zwiastunie kolejnego odcinka widać było BEDMETy chyba z tymi tarczami na budowę metra, a słychać było właśnie FOXa ;)

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 12:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Tak właśnie, te części na budowę metra :D

_________________
!!!!! B R E D L A S T !!!!!


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 13:14

Cytuj:
W zwiastunie kolejnego odcinka widać było BEDMETy chyba z tymi tarczami na budowę metra, a słychać było właśnie FOXa ;)

Więc zapowiada się znów ciekawy odcinek o gabarytowcach


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2012, 22:25
Posty: 46
GG: 2284667
Lokalizacja: ok.Białystok

Koledzy z tego co zrozumiałem to nie zawsze piloci sa z tej samej firmy co ciężarówka przewożąca towar ponadnormatywny? Jeżeli tak to kto wtedy załatwia wszystkie papiery ? zezwolenia itp?


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 13:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

Zezwolenia na przejazd może załatwić firma przewożąca ładunek,ale też może zająć się tym firma od pilotażu.


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 14:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Post Wysłano: 06 kwie 2013, 18:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

Nie wiem jak to dokładnie było,ale to pierwsze dwie tarcze.....Jedna była wieziona na 4 osiowym semi a druga na 8 osiowym module.Ta która będzie w TV była wieziona na 7 osiowym module(żółtym) :wink: .


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Prawdo podobnie na tej, tylko w innej konfiguracji :)
http://forum.trucksfoto.pl/index.php?ac ... 2948;image
http://forum.trucksfoto.pl/index.php?PH ... pic=331.80

_________________
!!!!! B R E D L A S T !!!!!


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 19:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

BEDMET jakiś czas temu dokupił modułów(żółtych) wiec teraz razem z szarymi mogą składać różne konfiguracje :wink:


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Ktoś wytłumaczy mi, czemu służy oświetlenie trzeciej osi w naczepie, od strony ciągnika? Widać na filmiku, takowe oświetlenie z obu stron naczepy.


Post Wysłano: 06 kwie 2013, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:26
Posty: 120
GG: 3700046
Lokalizacja: bydgoszcz

Nie służy to do niczego konkretnego, ale np. do cofania i do oświetlania przewodów bo akurat tam są wszystkie gniazda :)


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 0:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
BEDMET jakiś czas temu dokupił modułów(żółtych) wiec teraz razem z szarymi mogą składać różne konfiguracje :wink:
modul modulowi nie rowny.....to nie klocki lego ze wszystko pasuje do siebie.... :lol:

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 16:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

Jeśli mogą do siebie nie pasować to opowiedz dlaczego??Z ciekawością się doinformuje skoro tak twierdzisz??? :wink:
Choć mam pewne informacje że BEDMET może spokojnie łączyć szare moduły z żółtymi,bo jedyna różnica jest w szerokości a tak to to samo.
Szare mają 3m szerokości a żółte 2,75m. :>


Post Wysłano: 08 kwie 2013, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Jeśli mogą do siebie nie pasować to opowiedz dlaczego??Z ciekawością się doinformuje skoro tak twierdzisz??? :wink:
Choć mam pewne informacje że BEDMET może spokojnie łączyć szare moduły z żółtymi,bo jedyna różnica jest w szerokości a tak to to samo.
Szare mają 3m szerokości a żółte 2,75m. :>
Masz racje ze kolor nie ma tu zadnego znaczenia .... ale kolego jak dla Ciebie 3m i 2,75 (nie wspomne o 3,2m) to to samo to raczej sie nie dogadamy..... :lol: nie wiem jakie masz doswiadczenie z THP (moje jest niewielkie, kilka tras, kilka przebudow) ale juz na pierwszy rzut oka widac roznice w "sworzniu sprzegu", "sworzniach centrujacych", drazkach kierowniczych, silownikach skretu..... Pewnie wszystko mozna dorobic, przerobic, powiazac drutem, sznurkiem i pojechac ale nie przy takich obciazeniech, to sie zemsci, nie wspomne juz o kontroli "verkehrspolizei" czy TUV za granica...... poprostu zabili by Cie smiechem..... :lol: :lol: Bedziesz mial okazje widziec na walsne oczy te wozki kolo siebie to zobaczysz roznice...... Wiem ze w/w firma takie cuda robila ale to juz inna bajka.... Dla ciekawych swiata: gdzies dawno temu wyczytalem o porozumieniu producentow (Goldhofer, Scheuerle-Nooteboom,Faymonville) o standaryzacji polonczen "wozkow" ale co z tego wyszlo nie mam pojecia....

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 08 kwie 2013, 15:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

Widziałem szare i żółte,wiem także że w/w firma posiada adaptery poprzez które mogą łączyć je ze sobą.....
A odnosnie łączenia ich to informowałem sie u osoby która pracuje na co dzień z THP :wink:
Dzięki za doinformowanie mnie co jak się ma do czego.


Post Wysłano: 08 kwie 2013, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Widziałem szare i żółte,wiem także że w/w firma posiada adaptery poprzez które mogą łączyć je ze sobą.....
A odnosnie łączenia ich to informowałem sie u osoby która pracuje na co dzień z THP :wink:
Dzięki za doinformowanie mnie co jak się ma do czego.
Wiesz jak to jest: jedna baba drugiej babie........jeden slyszal drugi cos dodal trzeci przekrecil..... bajka jak ta lala :lol: zrobic mozna wszystko, przedluzyc drazki kierownicze, dopasowac sworznie centrujace (przeciac i "krzywo" dospawac), pokombinowac z drazkami zeby skrety byly OK ale to jest partyzantka i wlasnie takie "adaptery" w/w posiada.... :lol: popytaj dokladnie.... ja jestem praktykiem jak czegos nie zobacze nie uwierze.... :D zaslyszane informacje zawsze staram sie zweryfikowac jak nie to ich nie powielam.... Ludzi ktorzy bawia sie THP w kraju znam kilku i sa to male encyklopedie.... jest tez firma ktora ma zablokowane zawory (opaskami), zeby kierowca nie ruszal...... :lol: takie cyrki..... Myslalem kolego ze znowu chcialbys mnie czyms zagiac szkoda ze sie nie udalo. Zalozylem kiedys osobny post na forum odnosnie THP .... odpowiedzal tylko Driver..... szkoda bo myslalem ze rozwinie sie tam dyskusja na ten ciekawy temat.....Pozdrawiam "wozkowych"

P.S. masz zgode na te fotke w profilu? postawiles chociaz browara kierowcy, przy okazji zapytam... :D

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 08 kwie 2013, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Witajcie Panowie,

Wybaczcie, że przerwę tą dyskusje i wtrącę pytanie, które może niekoniecznie pasuje do tego tematu, mam nadzieje, że mi to wybaczycie. Czy orientujecie się może, czy któraś z firm wymienia tabor? Mam tu na myśli wymianę ciągników siodłowych.
Od jakiegoś czasu szukam czegoś na "wzór i podobieństwo" ciągnika do ponadgabarytów. Ściślej mówiąc ciągnika 6x4 (na zwolnicach) i z hydrauliką. Wie ktoś może z Szanownych Forumowiczów, gdzie znaleźć coś takiego? (prosiłbym o inne odpowiedzi niż w stylu "w salonie", bo niestety do nowych jeszcze nie dorosłem...)
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.


Post Wysłano: 08 kwie 2013, 21:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Post Wysłano: 08 kwie 2013, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

Cytuj:
Cytuj:
Widziałem szare i żółte,wiem także że w/w firma posiada adaptery poprzez które mogą łączyć je ze sobą.....
A odnosnie łączenia ich to informowałem sie u osoby która pracuje na co dzień z THP :wink:
Dzięki za doinformowanie mnie co jak się ma do czego.
Wiesz jak to jest: jedna baba drugiej babie........jeden slyszal drugi cos dodal trzeci przekrecil..... bajka jak ta lala :lol: zrobic mozna wszystko, przedluzyc drazki kierownicze, dopasowac sworznie centrujace (przeciac i "krzywo" dospawac), pokombinowac z drazkami zeby skrety byly OK ale to jest partyzantka i wlasnie takie "adaptery" w/w posiada.... :lol: popytaj dokladnie.... ja jestem praktykiem jak czegos nie zobacze nie uwierze.... :D zaslyszane informacje zawsze staram sie zweryfikowac jak nie to ich nie powielam.... Ludzi ktorzy bawia sie THP w kraju znam kilku i sa to male encyklopedie.... jest tez firma ktora ma zablokowane zawory (opaskami), zeby kierowca nie ruszal...... :lol: takie cyrki..... Myslalem kolego ze znowu chcialbys mnie czyms zagiac szkoda ze sie nie udalo. Zalozylem kiedys osobny post na forum odnosnie THP .... odpowiedzal tylko Driver..... szkoda bo myslalem ze rozwinie sie tam dyskusja na ten ciekawy temat.....Pozdrawiam "wozkowych"

P.S. masz zgode na te fotke w profilu? postawiles chociaz browara kierowcy, przy okazji zapytam... :D
Zagiąć?? :shock: Raczej nie a może raczej rozwinąć w dalszym ciągu rozmowe na temat THP,tak widziałem temat założony przez Ciebie ale tak jak mówisz odezwał się tylko Driver a szkoda bo było by o czym porozmawiać.A odnośnie tego co pisałem to napisałem co mi powiedziano i wytłumaczono,ale naprawde to chyba przy systematycznym jezdzeniu z THP wie się co i jak dokładnie odnosnie obługi.I tak jak mówisz osoby jeżdzące z THP to "małe encyklopedie" bo obsługa ich jest na wyższym poziomie. :D
Tak czy owak dzięki za doinformowanie i rozjasnienie jeszcze bardziej danego tematu. :wink:
Cytuj:
Lindeny użytkuja Volva,MAN'y,DAF'y to wkońcu przyszedł i czas na Mercedesa :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 105 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1103 104 105 106 107139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: