Rejestracja:07 maja 2009, 22:25 Posty: 13
GG: 1538296
Samochód: TGS
Problemów tego typu na forum jest dużo ale nigdzie nie znalazłem takiego przypadku że po wciśnięciu sprzęgła czyli jak zawór z przodu z kulka da powietrze na kostkę to ucieka powietrze przez odpowietrznika kostki i nie przebija połówek.
Próbowałem już wszystkiego różnych kostek i to samo.Ktoś mi mówił a jakimś uszczelnieniu tłoczka w skrzyni. Jak to dokładnie potwierdzić??
Jaki typ skrzyni, ty fachura one wszystkie są prawie identycznie zbudowane.
Tak masz tłoczysko prawie identyczne jak te od górnej/dolnej skrzyni, tyle że wewnątrz skrzyni. do zwalenia reduktor (tył skrzyni) i w lewym dolnym rogu będziesz miał obudowę tłoczyska, pod spodem sam tłok.
Roboty na OK 3 godziny, jak oczywiście potrafisz to rozebrać.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Każda dwu zakresowa zf'ka ma prawie identyczną budowe Nie wiem po co mu typ skrzyni.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę