Strona 106 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1104 105 106 107 108139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 kwie 2013, 23:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
:O, o kurka :!:
Kurczaki zaczely jezdzic do Polski.......(kurczaki bo ten zolty jest obledny...prawdziwe kurczeta).... mozna ich zobaczyc na MOP Zarska Wies 7 km A4 kierunek Wroclaw... do jutra beda tam przynajmniej dwa staly......a potem co kilka dni..... Sam nie wiedzalem ze maja "Titany" zobaczymy z jakim motorem? Jutro do nich dolacze popytam.... Ciekawy maja adapter do rur, wozki Scheuerle adapter to niezly wynalazek.....Prosty jak budowa cepa, funkcjonalny jak....cholera sam nie wiem do czego porownac jest zarabisty :lol: :lol:
Cytuj:
Witajcie Panowie,

Od jakiegoś czasu szukam czegoś na "wzór i podobieństwo" ciągnika do ponadgabarytów. Ściślej mówiąc ciągnika 6x4 (na zwolnicach) i z hydrauliką. Wie ktoś może z Szanownych Forumowiczów, gdzie znaleźć coś takiego?


Adamie chcesz kupic, sfotografowac i zrobic model, pojezdzic? Myslac o hydraulice to masz na mysli przystawke poboru mocy :?: :lol: czy "Pozadne sprzeglo" (WSK) :?: :lol: Masz racje w salonie takich nie znajdziesz.... :lol:

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 09 kwie 2013, 0:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Mowiac z hydraulika, mialem na mysli przystawke do wywrotu. Szczerze mowiac bardziej myslalem o uzywaniu tego ciagnika, ale model tez mozna zrobic...Sugerujesz, ze te uzywki juz nie nadaja sie do jazdy? Dokladniej ujmujac zwyczajny ciagnik 6x4 bedzie odpowiedni, byle byl na zwolnicach, co do jakiegos szczegolnego sprzegla, to mam nadzieje nie bedzie potrzebne (zespol pojazdow do okolo 70 ton). To jak, orientujecie sie moze kto zamierza pozbyc sie starego taboru?


Post Wysłano: 09 kwie 2013, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

jurexdaf,to jutro się widzimy.Około południa powinniśmy być przy autach.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 09 kwie 2013, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Metalchem Kościan 8)
Mix-Trans
Obrazek
Universal Transport (x3)
Obrazek
Numery na UT 413, 414, 415 :lol:

_________________
!!!!! B R E D L A S T !!!!!


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 4:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

[quote="AdamZST"] Adamie nie wiem jakie masz potrzeby ale taka konfiguracja 6x4 siodlo, 70t DMZ pod wywrotke jest jest zrozumiala ale rzadko spotykana w tym kaju i raczej ekonomicznie nie uzasadniona (wmaga zezwolenia na poruszanie sie po drogach publicznych, ciekawe czy takie usyskasz) napisz cos wiecej co chcesz wozic....gdzie? na alledrogo jest kilka ciagnikow w takiej konfiguracji ..... ceny raczej chore... :lol:

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

DMC musi być minimum te 70 ton. Siodło 3,5 cala. Teraz kwestia wysokości siodła. Czy 125cm będzie wystarczające pod Tiefbett'a? Ciągnik głównie pod naczepę niskopodwoziową, ma jeździć po kraju, a dokładniej to w koło komina. Wywrotka jest dodatkowo, gdy niskopodwozie będzie stało. Myślę, że chyba nie trzeba żadnych pozwoleń (wywrotka 2 osie). Mówisz o nieekonomiczności, ale z moich obserwacji wynika, że lepiej mieć 6x4 kosztem większego spalania, niż latać po budowie w poszukiwaniu liny... Bo wystarczy trochę błotka, czy lekka górka i ciągniki 4x2 na budowie już nie dają rady, ba nawet drobniejszy piasek jest dla nich problemem. Myślę, że nie bez powodu to rozwiązanie sprawdziło się u naszych zachodnich sąsiadów, choć ostatnio widzę, że też przechodzą na 4x4 (ze względu na wspomnianą przez Ciebie ekonomiczność). Wspomniałeś, że ceny są raczej chore, powoli dochodzę do wniosku, że chyba z używanym ciągnikiem jak z winem i skrzypcami.... im starsze tym lepsze (do takiej myśli skłaniają mnie ceny...).


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 12:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2007, 17:19
Posty: 10
GG: 1329484

Czy jest jakieś prawo ograniczające przejazd transportu ponadnormatywnego na terenie niemiec z niedzieli na poniedziałek?. Pytam bo z obserwacji widzę, że rzadko kiedy stoją gabaryty na parkingach jadąc z niedzieli na poniedziałek do niemca, a i w ruchu tez ich nie widać.


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 13:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Tak,duże ładunki mogą jeździć od poniedziałku wieczorem,do piątku 6:00.Czasami jedziemy na zezwoleniu weekendowym,wydawanym do podstawowego zezwolenia i wtedy można jechać z piątku na sobotę i z niedzieli na poniedziałek.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 13:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 lut 2007, 17:19
Posty: 10
GG: 1329484

Jednak się nie myliłem, dzięki DRIVER1965 za rozjaśnienie. Transport wieży wiatrowych do PL z Lindenami zakończony sukcesem, czy nadal w akcji? Powodzenia


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Stoimy właśnie na Jędrzychowicach,już z drugim kursem.7zestawów mieszanych,4 Lindenów + 3 Wiesiollków.Szef Lindena jak zwykle za fajerą.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 15:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
DMC musi być minimum te 70 ton. Siodło 3,5 cala. Teraz kwestia wysokości siodła. Czy 125cm będzie wystarczające pod Tiefbett'a?


Witaj Andrzeju teraz napisałeś co chcesz robić, myślałem że wanna i ładować 50t równo z nadstawkami..... :D Na zachodzie dużo jeździ takich 6x4 +2 i tak jak piszesz to dobre rozwiązanie. Co do wysokości siodła to raczej dobierz pod naczepę, bo jak przesadzisz to "wanna" będzie jeździć jedna oska w gorze.. :lol: jak za nisko to nie podniesiesz "tiefbeta", a tu każdy centymetr ratuje tyłek... Siodło 3,5 to raczej nie koniecznie małe mają do 120T...

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2013, 21:39 przez DamLen, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę pisać poprawnie po polsku.


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 16:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Nie przesadzajmy znowu z tym ładowaniem tyle :) Ta wanna jest tylko uzupełnieniem.
Siodło 3,5", ponieważ i wywrotka i tiefbett mają czopy 3,5. Nie chce zmieniać.
Wysokość z rysunku Tiefbett'a odczytałem 1230mm. Dlatego zapytałem czy siodło na wysokości 125cm wystarczy.


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2010, 14:04
Posty: 21
GG: 0
Samochód: Saab
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Oglądając ostatnio odcinek konwoju zauważyłem BEDMET,y i Chem-Sped, czy ten transport czasem nie pilotował FOX :?:
I takie tam https://www.youtube.com/watch?v=J09RI3t ... cg&index=1
Podobno Manik po tym transporcie trafił do aso zaledwie po paru miesiącach od kupna


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Nie przesadzajmy znowu z tym ładowaniem tyle :) Ta wanna jest tylko uzupełnieniem.
Siodło 3,5", ponieważ i wywrotka i tiefbett mają czopy 3,5. Nie chce zmieniać.
Wysokość z rysunku Tiefbett'a odczytałem 1230mm. Dlatego zapytałem czy siodło na wysokości 125cm wystarczy.
skoro juz masz takie czopy to OK lepiej nie zmieniac ale ciezko bedzie podpiac cos na szybko....(wymiana szczek "pieska" lub "adapter") wysokosc siodla tez bedzie OK....

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

No wolałbym, żeby te czopy zostawić. Jaką markę polecacie? Jakie wersje silnikowe?


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Jaką markę polecacie? Jakie wersje silnikowe?
Ciezkie pytanie, jezdzilem MAN-em 480 i 530, Scania 480, obecnie Volvo 660 i 700...... Wszystkie daja rade z 130 tonami.... :D Najwygodniejszy MAN pomimo ze skrzynia manual, najoszczedniejsze Volvo pomimo ze wozi najwiecej..... Firmy gabarytowe maja wszytkie marki, wiec trudno jednoznacznie wskazac ktora pod taka robote sie nadaje... ja nie chcialbym stac przed takim wyborem..... na http://www.parkvista.pl jest kilka ciekawych propozycji....i ceny jakie fajne.... :lol:

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 23:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

Szkoda, że wszystko ciągle stoi gdzieś za granicą. Słyszałem, że podobno Man lub Scania byłyby najlepsze. No zobaczymy co wpadnie. Poszukiwania trwają. Strasznie nie lubię pośredników, którzy za to, że dodają ogłoszenie już sobie doliczają kilkanaście tysięcy.
Od kilku miesięcy obserwuję rynek i mogę stwierdzić, że jeśli coś sensownego się pojawi to natychmiast znika. Czyżby taki zbyt i taka podaż na rynku pracy na te wozy? Czy to może jakaś nisza rynkowa?
Może ktoś w Waszych Firmach planuje zmiany taboru?


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 23:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Szkoda, że wszystko ciągle stoi gdzieś za granicą. Słyszałem, że podobno Man lub Scania byłyby najlepsze. No zobaczymy co wpadnie. Poszukiwania trwają. Strasznie nie lubię pośredników, którzy za to, że dodają ogłoszenie już sobie doliczają kilkanaście tysięcy.
Od kilku miesięcy obserwuję rynek i mogę stwierdzić, że jeśli coś sensownego się pojawi to natychmiast znika. Czyżby taki zbyt i taka podaż na rynku pracy na te wozy? Czy to może jakaś nisza rynkowa?
Może ktoś w Waszych Firmach planuje zmiany taboru?

W poprzedniej firmie mielismy Mercedesy 6x4 2644 (staruszki SK) byly jeszcze w trasie a "pan w turbanie" i walizka pelna $ juz czekal na ich powrot..... :lol: i Scanie 6x4 G142 500-ki ktore odstaly troche czasu nim znzlazl sie na nie amator.... taki rynek....takie czasy.... mysle ze wyjazd do NL czy D to nie jest jakas tragedia a rzeczywiscie mozna troche grosza zaoszczedzic.... w MAN-ach padaja EGR-y, a do "Scani" nigdy sie nie przekonalem....Powodzenia

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 0:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 20:13
Posty: 41

No wyjazd rzeczywiście problemem nie jest. Kwestia stanu tego samochodu i jego przebiegu. Ciągle mi się wydaje, że to najważniejsze kryterium. Co najgorsze nie koniecznie stan pojazdu jest adekwatny do ceny. Zastanawiam się, co takiego w tym samochodzie jest? Silnik, skrzynia, mosty, trochę elektroniki, a ceny jednak spore. Wydawałoby się, że to nic takiego i nic skomplikowanego.


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 9:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:04
Posty: 18
Lokalizacja: Zgorzelec

Cytuj:
Cytuj:
Oglądając ostatnio odcinek konwoju zauważyłem BEDMET,y i Chem-Sped, czy ten transport czasem nie pilotował FOX :?:
I takie tam https://www.youtube.com/watch?v=J09RI3t ... cg&index=1
Podobno Manik po tym transporcie trafił do aso zaledwie po paru miesiącach od kupna
:shock:

Przecież MAN który wiózł tą tarcze (Jest to ten niebieski,pierwszy 680 konny w BEDME'CIE) to on już pierwszej nowości nie jest.
Wiem że to była nówka ale w którym roku kupiona to nie pamiętam :?:
Ale patrząc na niektóre fotki tego MAN'A to data zdjęć najstarszych jakie widziałem to 2008 rok.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 106 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1104 105 106 107 108139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: