Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 maja 2013, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2013, 21:12
Posty: 40
Samochód: atego1218

Witam Panowie

potrzebuję porady odnośnie atego 1218 2004 już 1,5 miesiąca mam problem z wywalaniem płynu chłodniczego przez zbiornik wyrównawczy od spodu wycieka przez ten króciec a nie przez korek. Na początku ciekła pompa wody więc ją wymieniłem, później rozszczelnił się zbiornik wyrównawczy wiec jest teraz nowy, w poniedziałek wymieniłem uszczelkę kompresora. Problem dotyczy tylko jak zgaszę silnik. wtedy ciśnienie w zbiorniczku jest duze i wywala płyn przez zawór ten od dolu. czasami jezdze 2 dni i jest ok a dzis tak wywaliło mi płyn ze po drodze musiałem dolac ok 4 l. jak odkręce korek zbiorniczka to czasami tylko troche syknie a czasami podnosi sie poziom pod sam korek. Glowicy w sprezarce powietra nie planowałem sama uszczelka byla tylko wymieniana. na zapalonym silniku widac niewielkie babelki powietrza w zbiorniczku boje sie czy to nie upg albo sama glowica. dodam jeszcze że auto nie kopci. prosze o porde.


Post Wysłano: 04 maja 2013, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Przeniosłem temat w odpowiedni dział.



Możesz wymieniać głowiczkę sprężarki, mówie ci w ciemno i jestem tego pewien w 200%

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 04 maja 2013, 23:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2013, 21:12
Posty: 40
Samochód: atego1218

Cytuj:
Przeniosłem temat w odpowiedni dział.



Możesz wymieniać głowiczkę sprężarki, mówie ci w ciemno i jestem tego pewien w 200%

mówisz kolego,ze to pomoże? uszczelke tez chyba juz pasuje kupić nowa prawda? orientujesz się kolego ile taka głowiczka może kosztować i czy kupić nową głowice czy lepiej używaną całą sprężarkę?


Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 23:23 przez marmik2001, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 04 maja 2013, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie mam pojęcia, uszczelkę też nową.

Albo kup drugi kompresor to załatwi sprawę.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 04 maja 2013, 23:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2013, 21:12
Posty: 40
Samochód: atego1218

Cytuj:
Nie mam pojęcia, uszczelkę też nową.

Albo kup drugi kompresor to załatwi sprawę.


dzięki kolego za pomoc. Bede chciał jak najszybciej załatwić ten problem i mam nadzieje ze to bedzie z winy sprezarki dodam jeszcze ze kolega mial taki sam przypadek i tez w atego i u niego obeszlo sie na wymianie samej uszczelki kompresora. ja dowiem sie ile kosztuje nowa glowica a ile uzywana cala spręzarka. dzieki raz jeszcze.


Post Wysłano: 06 maja 2013, 18:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2013, 21:12
Posty: 40
Samochód: atego1218

Cytuj:
Cytuj:
Nie mam pojęcia, uszczelkę też nową.

Albo kup drugi kompresor to załatwi sprawę.


dzięki kolego za pomoc. Bede chciał jak najszybciej załatwić ten problem i mam nadzieje ze to bedzie z winy sprezarki dodam jeszcze ze kolega mial taki sam przypadek i tez w atego i u niego obeszlo sie na wymianie samej uszczelki kompresora. ja dowiem sie ile kosztuje nowa glowica a ile uzywana cala spręzarka. dzieki raz jeszcze.

koledzy pytałem dzis o głowiczke do spręzarki kosztuje ok 900 zł + zestaw uszczelek jeden za 87 a drugi za 150 zl jakis markowy czyli wychodzi ok 1000 zl. caly kompresor kosztuje 2400 brutto. zastanawiam sie juz na calym kompresorem, co myslicie o tym dzis juz 3 razy mi wywalilo plyn na postoju. myslicie ze nowa uszczelka i glowiczka pomoze? jutro jestem umowiony jeszcze na sprawdzenie co2 w ukladzie tak na wszelki wypadek. co byscie zrobili w tej sytuacji?


Post Wysłano: 06 mar 2017, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2017, 19:30
Posty: 2

Witam podłączając się pod temat, mam ten sam problem w 1217 tzn. startując od początku jak jest zimny silnik nic się nie dzieje temperatura rośnie normalnie kiedy osiągnie 78, 80 stopni i zgaszę silnik i po jakimś czasie go uruchomię, to podczas jazdy temperatura nagle idzie na 110 i zaczyna mi wywalać płyn i zanika ogrzewanie po paru sekundach spada na 78 i ogrzewanie powraca. Dzieje sie tak nawet po wyciągnięciu termostatu tyle że przy niższych temperaturach 50- 60 stopni. Dylemat jest taki, czy uszczelka pod głowicą czy głowiczka kompresora, dodam że uszczelka pod głowiczką była wymieniana. Dzieje się już tak, od dłuższego czasu. Od czego zacząć szukać przypadłości?


Post Wysłano: 06 mar 2017, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Sprawdź najpierw opary płynu w chłodnicy na obecność CO2. Będziesz miał pewność czy to uszczelka pod głowicą ,czy sprężarka.Jest do tego taki patent http://allegro.pl/zestaw-tester-szczeln ... 87979.html


Post Wysłano: 06 mar 2017, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2017, 19:30
Posty: 2

Cytuj:
Sprawdź najpierw opary płynu w chłodnicy na obecność CO2. Będziesz miał pewność czy to uszczelka pod głowicą ,czy sprężarka.Jest do tego taki patent http://allegro.pl/zestaw-tester-szczeln ... 87979.html
No tak będe musiał zacząć, choć nie wygląda mi to na uszczelkę bo by się już tak działo od samego początku jak tylko go odpalę, ale zawsze tańszy koszt sprawdzenia na obecność CO2


Post Wysłano: 06 mar 2017, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Może oberwany wirnik na pompie płynu :idea:

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 06 mar 2017, 21:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

To na pewno nie. Płyn nie mial by obiegu. Na postoju by sie ten wóz zagotował.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 56 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: