Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 maja 2013, 12:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

Witam mam problem z obrotami na biegu jałowym. Samochód Volvo FL6 1999 rok silnik D6A180. silnik na biegu jałowym ma ok 750 rpm i zauważyłem że do mechanizmu dodawania gazu jest podłączona linką z urządzeniem(taka szara puszka z plombą na wtyczce, przyspieszacz? regulator pompy ?) na górze silnika. czy to ona jest odpowiedzialna za obroty. jeśli tak to jak ją sprawdzić? Dodam że jak ręcznie delikatnie odciągnę mechanizm to obroty spadają. jeśli coś niejasno napisałem postaram się wkleić zdjęcia. Auto pali na dotyk. jeśli potrzebny podaję VIN: YV2E4C3A5XB232291. Z góry dziękuję pozdrawiam.


Post Wysłano: 22 maja 2013, 12:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ta puszka to chyba kaganiec. Moze sie nie cofa.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 maja 2013, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

dzięki, pod koniec tygodnia będę miał auto na placu to zrobię zdjęcie


Post Wysłano: 28 maja 2013, 11:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
witam zamieszczam obiecane zdjęcia. urządzenie z pierwszych trzech zdjęć jest połączone właśnie z mechanizmem dodawania gazu (ostatnie zdjęcie). i teraz mam pytanie czy jest możliwość regulacji naciągu tej linki ?


Post Wysłano: 28 maja 2013, 11:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Równie dobrze może to być urządzenie, które podnosi obroty po włączeniu przystawki odbioru mocy, spróbuj to całkiem odłączyć, lub nawet odkręcić by zluzować linkę. Wtedy odpal auto i zobacz co się będzie działo.

FL'ek nie robiłem w ogóle, ale to proste auto.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 28 maja 2013, 12:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

rozkręciłem cały mechanizm zalałem WD bo było tam sporo rudej. wieczorkiem skręcę ale bez zapięcia linki. zobaczymy efekty.


Post Wysłano: 28 maja 2013, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

W dzień na warsztacie wbijałem numer z naklejki na tym czymś w impacta ale nie wchodził...


Czekam na efekt sam

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 maja 2013, 9:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

Na efekt będziemy musieli chwilę poczekać ale co zauważyłem to ta linka ma odwrotne działanie jak cięgno gazu, czyli jeśli nie ma jej założonej sprężyna jest w skrajnie końcowej pozycji. Więc aby dociągała cięgno na pompie do końca powinna być naciągnięta. Wczoraj próbowałem też znaleźć coś po numerze tego urządzenia w google. Niestety bez efektu. Przejrzałem chyba ze sto zdjęć z silnikami od fl'a i żaden nie ma takiego ustrojstwa. Ogólnie auto dopiero co kupiliśmy i jest przerabiany na wywrotkę. Na tą chwilę auto zostało rozebrane prawie na części pierwsze do malowania ramy. Myślę że w przyszłym tygodniu je poskładam.


Post Wysłano: 18 cze 2013, 11:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 22:33
Posty: 8
GG: 0

Problem rozwiązany. Jak się okazało wystarczyło wszystko wyczyścić i poskładać. Mechanizm (z ostatniego zdjęcia)przykręciłem ale w momencie przykręcenia przekręciłem go w skrajną pozycję bo miał na śrubach 2-3 mm luzu i to wystarczyło aby obroty były nawet za niskie. Podkręciłem na pompie i jest ok. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: