Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 maja 2013, 16:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2009, 15:27
Posty: 77
GG: 0
Samochód: osobówka
Lokalizacja: Przedmieścia Krakowa

Witajcie
Prosiłbym o pomoc.
Przyjąłem się do pracy w hurtowni, rozwożę wodę po sklepach ciężarówką więc mam co chwila przerwy (przynajmniej na tarczce) bo jeżdżę z tachem ustawionym na poz łóżko. Przychodzę do pracy mam auto załadowane, wkładam tarczkę przeważnie koło 7 i rozwożę towar kończę przeważnie koło 16 i tu się rodzą moje dwa pytania :
1 czy to prawda ze w takiej pracy mogę jeździć 11 godz na taczce ????
2 czy po tym jak zjadę na bazę np o 16 i wyciągnę tarczkę z tacho to mam ręcznie na odwrocie rysować ze mam tak jakby pauzę do następnego dnia do 7 rano ??

Dodam ze pracuję od poniedziałku do piątku
Proszę o poradę i pozdrawiam

_________________
Jak przyjdzie ochota to i pies kota, wyłomota


Post Wysłano: 19 maja 2013, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Cytuj:
(...)
1 czy to prawda ze w takiej pracy mogę jeździć 11 godz na taczce ????
2 czy po tym jak zjadę na bazę np o 16 i wyciągnę tarczkę z tacho to mam ręcznie na odwrocie rysować ze mam tak jakby pauzę do następnego dnia do 7 rano ??

Dodam ze pracuję od poniedziałku do piątku
Proszę o poradę i pozdrawiam
"POMOCY!!!!" <=== jesteś aż takim desperatem?
Miałeś kursy, czy Kwalifikację znalazłeś w paczce płatków śniadaniowych?

1) Kto Ci to powiedział? Obowiązują Cię takie same zasady jak innych kierowców (AETR)
2) Tak. Lub brać z firmy zaświadczenia (urlopówki)


Post Wysłano: 19 maja 2013, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2009, 15:27
Posty: 77
GG: 0
Samochód: osobówka
Lokalizacja: Przedmieścia Krakowa

Cytuj:
Cytuj:
(...)
1 czy to prawda ze w takiej pracy mogę jeździć 11 godz na taczce ????
2 czy po tym jak zjadę na bazę np o 16 i wyciągnę tarczkę z tacho to mam ręcznie na odwrocie rysować ze mam tak jakby pauzę do następnego dnia do 7 rano ??

Dodam ze pracuję od poniedziałku do piątku
Proszę o poradę i pozdrawiam
"POMOCY!!!!" <=== jesteś aż takim desperatem?
Miałeś kursy, czy Kwalifikację znalazłeś w paczce płatków śniadaniowych?

1) Kto Ci to powiedział? Obowiązują Cię takie same zasady jak innych kierowców (AETR)
2) Tak. Lub brać z firmy zaświadczenia (urlopówki)

Kurs robiłem 4 lata temu i od tamtego czasu nie jeździłem zawodowo więc mogło się coś pozmieniać i wole dopytać a o tych 11 godz to kilka osób mi mówiło ze tak jeżdżą np po budowach i w zaopatrzeniu właśnie, w poprzedniej robocie też mi gość co jeździł ciężarówką tak mówił ze może być ogólnie 11 godz w robocie bo nie jeździ ciągle tak jak tirem tylko jedzie na sklep tam musi poczekać aż będzie jego kolej, rozładować towar i jechać na następny sklep itd i ogólnie będzie np 10 godz w robocie z czego samej jazdy ma 4 godz
I nie jestem aż takim desperatem poprostu nie jeździłem zbyt wiele ciężarówką i wolę zapytać niż popełniać błędy

_________________
Jak przyjdzie ochota to i pies kota, wyłomota


Post Wysłano: 19 maja 2013, 17:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Konrad chłopie, no fajnie, że pytasz, kto pyta nie błądzi. Ale na Najwyższego, zadajesz pytania o podstawy podstaw, o rzeczy najprostsze i najbardziej oczywiste.

Idź oddaj te prawko i inne papiery, powiedz że nic cię na tych kursach nie nauczyli i niech oddadzą ci pieniądze.


Potem się dziwimy że zawód kierowcy schodzi na psy, cóż kiedy niektórzy z nas to zwykli debile.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 19 maja 2013, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2009, 15:27
Posty: 77
GG: 0
Samochód: osobówka
Lokalizacja: Przedmieścia Krakowa

Cytuj:
Konrad chłopie, no fajnie, że pytasz, kto pyta nie błądzi. Ale na Najwyższego, zadajesz pytania o podstawy podstaw, o rzeczy najprostsze i najbardziej oczywiste.

Idź oddaj te prawko i inne papiery, powiedz że nic cię na tych kursach nie nauczyli i niech oddadzą ci pieniądze.


Potem się dziwimy że zawód kierowcy schodzi na psy, cóż kiedy niektórzy z nas to zwykli debile.
No właśnie kto pyta nie błądzi
więc co z tymi 11 godz bo to słyszałem od doświadczonych kierowców ??

A od debili mnie nie musisz wyzywać bo jednak trochę za mało mnie znasz zeby takie rzeczy mówić !!

_________________
Jak przyjdzie ochota to i pies kota, wyłomota


Post Wysłano: 19 maja 2013, 18:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Cytuj:
1 czy to prawda ze w takiej pracy mogę jeździć 11 godz na taczce ????
Taczki nie podlegają ustawie o transporcie drogowym, więc możesz jeździć 24 h/d :)

Tak poważnie to nie ma innych przepisów dla dystrybucji, zaznajom się więc z "normalnymi". Wrzucałem już parę razy tego linka, niektórzy mieli zastrzeżenia, ale i tak myślę, że są to dobre podstawy

http://www.csk.szczecin.pl/czas-pracy-k ... -w-pl-i-ue

Ewentualnie sięgnij po źródłowe rozporządzenie, jak będziesz miał jeszcze pytania, to wal.


Post Wysłano: 19 maja 2013, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 20:34
Posty: 42
GG: 121345
Samochód: ford

Ja pracuje w poczcie polskiej i mogę max 12h pracować a w godzinach nocnych 10h
jak jeździłem po kraju to mogłem mieć 15h pracy
więc sam niewiem czy sie coś pozmieniało


Post Wysłano: 19 maja 2013, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Ja pracuje w poczcie polskiej i mogę max 12h pracować a w godzinach nocnych 10h
jak jeździłem po kraju to mogłem mieć 15h pracy
więc sam niewiem czy sie coś pozmieniało
Nie mieszaj Prawa pracy z AETR


Post Wysłano: 21 maja 2013, 11:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1364
Lokalizacja: BIA

Cytuj:
Nie mieszaj Prawa pracy z AETR

Ale dlaczego AETR, a nie WE 561/2006 ?
wg. tego co napisał konrad20
Cytuj:
mam co chwila przerwy (przynajmniej na tarczce)
AETR ma zasadniczą różnicę w porównaniu z WE 561, jeżeli chodzi o pauzy 45 min. dzielone. W AETR 3x 15 min. w ciągu 4,5 godz. jazdy = 45 ok., co w WE 561 jest niedopuszczalne.
I jeszcze ważna rzecz, w AETR "dzień pracy" moze wygladać np. tak
4,5 godz. jazdy 1 godz. przerwy 4,5 jazdy 8 godz. przerwy = 9 godz. przerwy w dobie można zaczynać następny "dzień pracy".

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 21 maja 2013, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Ja pracuje w poczcie polskiej i mogę max 12h pracować a w godzinach nocnych 10h
jak jeździłem po kraju to mogłem mieć 15h pracy
więc sam niewiem czy sie coś pozmieniało

W poczcie polskiej też możesz mieć 15h "czasu pracy" (zaznaczam że chodzi o dzienny okres prowadzenia bo 15h PRACOWAĆ NIKOMU NIE WOLNO, nawet Edziowi listonoszowi z kiepskich i temu co jeździ po kraju).

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 23 maja 2013, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 20:34
Posty: 42
GG: 121345
Samochód: ford

No dobra a co jeśli np.
Zaczynam pracę 4:00 robię 2 punkty.
Wracam na bazę i mam przerwę 1h i potem znowu jazdę zaczynam o 9
to mogę pracować do 14 tylko? (godziny nocne od 6:00).


Post Wysłano: 24 maja 2013, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
No dobra a co jeśli np.
Zaczynam pracę 4:00 robię 2 punkty.
Wracam na bazę i mam przerwę 1h i potem znowu jazdę zaczynam o 9
to mogę pracować do 14 tylko? (godziny nocne od 6:00).
co to za godziny nocne "od 6:00".
tu znajdziesz wyjaśnienie pojęcia godziny nocne:
http://transtica.pl/news/13/65/Pora-noc ... 012-r.html

za www.transtica.pl

jak przeczytasz to sprecyzuj pytanie poprawnie.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: