Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

Witam. Jaki jest prawidłowy kąt przyspieszenia zapłonu? (chodzi mi o prawidłowo ustawiony zapłon) Mam ustawiony kąt 27,5 stopnia i wydaje mi się że jest zbyt przyspieszony. Jeśli ktoś się orientuje to proszę o pomoc.
Pozdrawiam


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ja to nie pamietam jak tam bylo ale w pompie bez edc byly chyba fasolki, do tego masz jeden stopien tolerancji.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

Fasolki tzn co konkretnie? zaczynam dopiero sie z tym bawic i jestem w pewnym stopniu laikiem. Dzieki z gory za odp


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Podaj nr z tabliczki silnika .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

ie ma żadnej tabliczki na silniku. Jedyne numery jakie są to są nr z bloku:
51.01101-3284 l 3
02 05 33


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Musi być kod silnika np d28 lf01 .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

gdzie to znajdę? tabliczki nie ma. jestem pewien


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Bez tego to ciężko ustalić w silnikach o tej mocy jest kilka :d2866 lf03 16-1 euro 0 , d2866 lf05 14-1 euro 1 , d2866 lf15 13+1 euro 1


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Euro 1 tom już chyba było z EDC :wink:

_________________
MAN


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

To chyba nic z tego bo tabliczki nie ma a kodu silnika nie potrafię ustalić. W osobowych VW to w nr win był kod silnika ale tu chyba jest inaczej. W każdym razie dzięki za pomoc i zainteresowanie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

A moglibyście mi podać wartości do euro 0 i euro 1? Chybił trafił. Napewno pompa nie jest z EDC


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Euro1 jest bez EDC, tabliczka znamionowa na silniku jest zamocowana na bloku po lewej stronie sprężarki powietrza a praktycznie za nią dlatego jest mało widoczna ta tabliczka
Podaj numer VIN to może po nim dojdę jaki masz silnik

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
A moglibyście mi podać wartości do euro 0 i euro 1? Chybił trafił. Napewno pompa nie jest z EDC
Przecież ci podałem .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

Nr VIN:
WMAF02M208M137375


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Wg. mojego MANtisa Vin jest nie prawidłowy :/

_________________
MAN


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

2 razy sprawdzałem ale sprawdze jeszcze raz jutro i jak bedzie trzeba to spezarke zdemontuje zeby do tabliczki sie dostac

A co powiecie na to:
http://forum-mechanika.pl/threads/man-1 ... #post-7700
tam pisza o 17-18 stopniach a ja mam 27
auto nie jedzie a wydech ma jak fiat 126p
Przed remontem przy "przygazówce" wydech zamiatał kamienie z parkingu a teraz lipa :/

D2866 lf05 rozumiem ze 14 stopni i tolerancja jeden w dol. Dzieki wam wielkie

No i ustawiłem 13 na kole zamachowym, założyłem pompę, godzinę odpowietrzałem układ, drugą sprawdzałem czy wszystkie przewody rurki i rureczki są poprawnie podłączone i.... Nie odpaliłem... baterie od kręcenia padły i nic. Z tłumika wydobywa się dym więc paliwo jest. Silnik się nie odezwie. Czy to może być wina braku świecy płomieniowej? na 27* palił bez niej i przed "remontem też" więc o co teraz chodzi? Zapłon całkiem za późny? Już nic mi do głowy nie przychodzi. Podaję dane z tabliczki raz jeszcze:
D2866 LF05
motor number: 3786537029B181
49R- 0083047


Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 19:28 przez MechanikSochaczew, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pisz posta pod postem, masz funkcje zmień


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

pompę ustawiłeś na płetwie? (przyrząd czy blokada) - praca pierwszego cylindra
ustawiłeś pierwszy cylinder na pracę (szósty cylinder przejście)?
na kole zamachowym 14 stopni przed GMP - tolerancja minus 1 stopień sprawdź czy nie masz ustawione za GMP

Podaję może proste i oczywiste rzeczy ale naprawdę warto sprawdzić jeszcze raz.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeszcze pytanie na którym otworze w obudowie sprzęgła ustawia koło zamachowe?

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 21:14
Posty: 9

Być może to wina kolejności cylindrów bo tego tylko nie sprawdziłem. Reszta na bank jest dobra. Czeski błąd. Jutro sprawdzę i dam znać raz jeszcze

Witam raz jeszcze. Okazało się że to wina kolejności cylindrów. Auto wróciło do "życia" tylko dzięki wam. Wielkie wam dzięki i mam nadzieję że kiedyś uda mi się zrewanżować


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: