Cytuj:
mk61 - idąc Twoim tokiem rozumowania ... nie mogłyby wyjeżdżać bezpośrednio na S3 z zakładu (przecież to 30m od drogi) ??
Mogłyby i miasto Goleniów samo zajęło się tą sprawą - ponoć ciągle "przekonuje" ministerstwo infrastruktury, czy co tam, bo jeśli LM dostanie bezpośredni wyjazd na południe, to zwiększy produkcję i zatrudni więcej ludzi. Taka jest przynajmniej oficjalna wersja.
Cytuj:
Nie da się wjechać od drugiej strony na S3 (jakby od Klinisk i parku przemysłowego), bo raz że, sam wjazd do góry po ślimaku jest duuuuuuuużo za ciasny, dwa że, z parku przemysłowego w lewo się nie skręcisz, bo stoi płot od firmy która nie jest związana ze śmigłami - i to jej płot
I o to mi chodziło, z tym, że...
Cytuj:
Nie da się wjechać od drugiej strony na S3 (jakby od Klinisk i parku przemysłowego), bo raz że, sam wjazd do góry po ślimaku jest duuuuuuuużo za ciasny,
Nie chodzi o wjazd tam na ślimaka, tylko jechać dalej na rondo i zawrotka na zjeździe na Stepnicę, tak, jak jest teraz.
Ale...
Cytuj:
z parku przemysłowego w lewo się nie skręcisz, bo stoi płot od firmy która nie jest związana ze śmigłami - i to jej płot
Choćby się ze...ć, to tego się nie przeskoczy. Następnie, czy na tym zakręcie pod S3 między skrętem na ślimaka i rondem skrzydła by przeszły? Bo chyba jednak taniej byłoby dogadać się z tymi od płotu i ewentualnie trochę poszerzyć skrzyżowanie, niż ciągnąć całą nową drogę i most. Ale to w sumie nie moja brocha.
Cytuj:
Nie da się też zbudować wyjazdu bezpośrednio na S3, bo to S3 i ma swoje przepisy co do odległości zjazdu od zjazdu, tematy bezpieczeństwa i wyjazdu w stronę Świnoujścia (jazda pod prąd do końca obwonicy Ostromic ??).
Dobrze wiesz, że ta droga jest poza przepisami. 2 skrzyżowania (Kliniska, Dąbie), wyjazd z Orlenu koło Klinisk bez pasa rozbiegowego, domy mieszkalne praktycznie przy samej krawędzi drogi i idiotyczny ślimak (Chociwel) na normalnej S-ce raczej nie powinny istnieć.