Jak w temacie.
Nie mogę zdzierżyć jakichś aktywnych błędów po włączeniu zapłonu. A mam aż dwa:
Irytuje mnie komunikat o braku płynu do spryskiwaczy. Po zmostkowaniu czujki nie ginie. Może ktoś podpowie, gdzie i co zewrzeć, żeby nie wywalało?
Info o spalonych żarówkach (diody z przodu, za mały pobór prądu) Opornik ileś tam omów załatwia temat, tylko jest na tyle duży ( i tak się jebitnie grzeje), że nie można go zainstalować w górnym obrysie, więc wykminiłem, że może gdzieś pod maską pod tymi czarnymi "zaślepkami" są kable z prądem na obrysy, i tam go umieszczę.
Wie ktoś które to kable (lub chociaż czy po prawej czy po lewej stronie)?
Może ktoś już zgnębił ten temat, i wie jaki opornik jest wystarczający do tego, aby LCM myślał że jest ok, a nie był wielkości palca wskazującego chłopa, który 20 lat ładował ręcznie cement w 50kg workach?
Co się tyczy problemu z poziomem płynu do spryskiwaczy to Ci nie pomogę.
Z kolei co do komunikatu LCM-a: spróbuj w miejsce żarówki od oświetlenia tablicy rejestracyjnej wrzucić 21W. Może to go "oszuka" i będzie grało jak należy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę