Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 sie 2013, 19:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 11:32
Posty: 75
Lokalizacja: Elbląg

Witam. Mam problem z silnikiem D6. Jest tam pompka elektryczna do której nie dochodzi zasilanie. Jak podamy prąd z akumulatora to jest ok. Jak odłączymy to po dodaniu gazu zaczyna kopcić i zachowuje się jakby brakowało mu paliwa. Czy ta pompka ma działać cały czas? a jeśli nie to co ją steruje? Nie mam schematu i tak szukam po omacku. Kable od niej idą do sterownika i są ok. Czy może to być sterownik?


Post Wysłano: 20 sie 2013, 22:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Sprawdz usterki w sterowniku i czujnik ciś. paliwa . Jakie jest ciśnienie w parametrach ?


Post Wysłano: 20 sie 2013, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 11:32
Posty: 75
Lokalizacja: Elbląg

I właśnie tu mam problem bo mam jaltesta i nie chce się połączyć z tym sterownikiem. W inne systemy wchodzi bez problemu a sterownik silnika nie chce.


Post Wysłano: 20 sie 2013, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Wyświetlacz jest ?


Post Wysłano: 20 sie 2013, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 11:32
Posty: 75
Lokalizacja: Elbląg

A jest i nie pomyślałem o nim {a mówią że myślenie nie boli} rano to zobaczę. Najlepsze to to że musi jutro jechać w trasę a ja jeszcze w polu.

Pokazało nam tak: uruchamiacz pompy paliwa
Gdzie on się znajduje i co nim steruje? do czujnika na filtrze dochodzi 5v do pompki dochodzi 24v od razu po włączeniu zapłonu ale jak obciążę to znika prąd z pompki. Kabel który idzie od pompki do sterownika jest ok.


Post Wysłano: 21 sie 2013, 22:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 11:32
Posty: 75
Lokalizacja: Elbląg

Problem rozwiązany
Jeden przewód idzie do sterownika drugi do kabiny i ten drugi był uszkodzony i sama pompka też już się przycinała.
Dzięki dominik za naprowadzenie.
Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: