Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sie 2013, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lip 2013, 22:56
Posty: 4

Witam. Pytanie jak w temacie. Czy praktykujecie taką metodę czy wkręcacie na sucho, bo dużo opinii już się nasłuchałem i chciałbym poznać wasze. Pozdrawiam.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

olejowe zawsze zalewam.
paliwowe przelewam pompką (we wszystkich samochodach miałem ręczną) w nowszych widzę że mechanicy kręcą rozrusznikiem i tak odpowietrzają filtry ( a może im się nie chce pompować?).

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Czy praktykujecie taką metodę czy wkręcacie na sucho

Zalewać w silnikach volvo do filtrów oleju wchodzi dobre 10L.
Cytuj:
paliwowe przelewam pompką (we wszystkich samochodach miałem ręczną) w nowszych widzę że mechanicy kręcą rozrusznikiem i tak odpowietrzają filtry ( a może im się nie chce pompować?).
W starej premium są dwa małe filtry (kc24), tak jak w starych manach, i je da się przelać pompką. Za to np dxi jest cholernie ciężko odpowietrzyć pompką, ale tu też jest sposób. Scania hpi nie ma pompki ręcznej, jak się zapowietrzy i jest słabsza pompa to potrzebuje wagon akumulatorów. W dafie na silniku paccara jak się w odpowiedni sposób nie założy filtrów to można rozrusznik spalić i tak nie zapali. Katowanie na rozruszniku aż załąpie to idiotyzm, lepiej wspomóc placzkiem, i ma dużo łatwiej.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ja tez zawsze zalewam - olejowe i paliwowe rowniez dzieki czemu w 99% przypadkach silnika nie zapowietrze przy rozruchu

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Cytuj:
[...]W dafie na silniku paccara jak się w odpowiedni sposób nie założy filtrów to można rozrusznik spalić i tak nie zapali. Katowanie na rozruszniku aż załąpie to idiotyzm, lepiej wspomóc placzkiem, i ma dużo łatwiej.
Eeee panie, w sto-piątce (nie wiem jak w innych modelach DAFa) bardzo łatwo odpala się auto po wymianie filtrów. Bez plaka, bez żadnych wspomagaczy. Wystarczy włączyć zapłon, podpompować ręczną pompką, a później jeden pompuje pompką, drugi popuszcza nakrętki na wtryskach. Odpowietrzy wszystkie 6 i nie ma bola, żeby nie odpalił od strzała. 3 razy już byłem autem na obsłudze i za każdym razem tak było robione.
Inna sprawa, to taka, że w DAFie nie bardzo da się zalać filtry paliwowe, bo odkręca się obudowę filtra i wymienia wkład filtrujący...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Cytuj:
adam256 pisze:
Czy praktykujecie taką metodę czy wkręcacie na sucho

Zalewać w silnikach volvo do filtrów oleju wchodzi dobre 10L.
Co sie moze stac jesli nie bedziemy zalewali filtrow oleju w FH ?? Pytam poniewaz mamy w firmie tylko FH, 20sztuk i w zadnym po gwarancji nie byly zalewane filtry , najstarsze auto ma 860tys i chodzi bez zarzutu.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2009, 11:50
Posty: 20
GG: 0
Samochód: daf

Cytuj:
Cytuj:
[...]W dafie na silniku paccara jak się w odpowiedni sposób nie założy filtrów to można rozrusznik spalić i tak nie zapali. Katowanie na rozruszniku aż załąpie to idiotyzm, lepiej wspomóc placzkiem, i ma dużo łatwiej.
Eeee panie, w sto-piątce (nie wiem jak w innych modelach DAFa) bardzo łatwo odpala się auto po wymianie filtrów. Bez plaka, bez żadnych wspomagaczy. Wystarczy włączyć zapłon, podpompować ręczną pompką, a później jeden pompuje pompką, drugi popuszcza nakrętki na wtryskach. Odpowietrzy wszystkie 6 i nie ma bola, żeby nie odpalił od strzała. 3 razy już byłem autem na obsłudze i za każdym razem tak było robione.
Inna sprawa, to taka, że w DAFie nie bardzo da się zalać filtry paliwowe, bo odkręca się obudowę filtra i wymienia wkład filtrujący...
niepopuszczaj czasem rurek przy głowicy,bo później ciekną .lepiej odkręć dekielek,wymień filtr, podpompuj aż przelewać się będzie,zakręć dekielek , podpompuj jeszcze ,az pompka twarda będzie.odpali na strzała ;)

_________________
mechanik DAF


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: