Strona 48 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 146 47 48 49 5054 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 maja 2013, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Taka prawda. W Polsce taki zakup to nadal kosmiczny wydatek, więc dopóki tak będzie, najtańsze wersje będą najbardziej popularne. Na zachodzie/północy, z tego co zauważyłem, już tylko prywaciarze kupują "wypasione" wersje, floty to też szare i białe pojazdy. Niezłym szokiem dla mnie było, gdy zobaczyłem ostatnio na duńskich blachach nowego actrosa w najbiedniejszej wersji wizualnej z małą kabiną. Może to zaczyna także wymierać na zachodzie, mit pięknego samochodu-wizytówki przyciągającej klientów - chyba tak. Większości klientów w dzisiejszych czasach zwisa czy wóz jest cały w kolorze, czy szary, czy ma funkcję masażu i jacuzzi itd., towar ma być na czas i bezpieczny, to wszystko. A jak będzie wizualnie się prezentował pojazd który go przywiezie, dla klienta to i tak tylko ciężarówka. Grunt żeby była w miarę młoda - niezawodna.

Z jednej strony przykre, a z drugiej - praktyczne i sensowne.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 16 maja 2013, 20:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Za Actrosza w najbogatszej wersji z [wycenzurowano] koni jest dokładnie taka sama stawka za km jak za Actrosa z podstawowym silnikiem i mniejsza kabiną, który jest zauważalnie tańszy, a rata leasingowa mniejsza i szybciej się spłaca takie auto :) A jeśli producencie ustalają ceny za dodatki na niedorzecznie wysokim poziomie to nie dziwmy się że na droga jest szaro, a właściwie biało :)


Post Wysłano: 16 maja 2013, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

ciekawy jestem jaka jest różnica cenowa pomiędzy średnią kabiną a najwyższą?ma ktoś może dostęp do jakiegoś cennika ,katalogu ?
albo tak orientacyjnie ile tysi kosztuje taka impreza?


Post Wysłano: 19 maja 2013, 13:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2013, 13:07
Posty: 7
Samochód: ACTROS

Witam forumowiczów :)

Też miałbym prośbę, o jakiś cennik nowego Actrosa MPIV . Wiem że najlepiej do salonu pojechac lub zadzwonic ale wolałbym jeszcze tego nie robić... coś słyszałem ze różnica miedzy silnikiem E5 a E6 jest 20tys Euro


Post Wysłano: 02 cze 2013, 8:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Stał sobie

Obrazek


Post Wysłano: 09 cze 2013, 9:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Cytuj:
Witam forumowiczów :)

Też miałbym prośbę, o jakiś cennik nowego Actrosa MPIV . Wiem że najlepiej do salonu pojechac lub zadzwonic ale wolałbym jeszcze tego nie robić... coś słyszałem ze różnica miedzy silnikiem E5 a E6 jest 20tys Euro
U nas rónica między tymi motorami oscyluje koło 18k euro

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 09 cze 2013, 10:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ostatnio bylem ogladalem w autosie czesci do silnika dla mp4, bo juz są. Czekam kiedy pierwszy na remont zjedzie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 09 cze 2013, 10:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Ostatnio bylem ogladalem w autosie czesci do silnika dla mp4, bo juz są. Czekam kiedy pierwszy na remont zjedzie.
Cenowo pewnie zawrót głowy :twisted:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 09 cze 2013, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Uszczelka pod głowice reinza kosztuje +/- tyle co do FH d13

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 cze 2013, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 20:34
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: podlasie

Cytuj:
Cytuj:
Witam forumowiczów :)

Też miałbym prośbę, o jakiś cennik nowego Actrosa MPIV . Wiem że najlepiej do salonu pojechac lub zadzwonic ale wolałbym jeszcze tego nie robić... coś słyszałem ze różnica miedzy silnikiem E5 a E6 jest 20tys Euro
U nas rónica między tymi motorami oscyluje koło 18k euro
Mi sprzedawca mówił o różnicy około 7000 EUR


Post Wysłano: 21 cze 2013, 15:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 sie 2011, 23:17
Posty: 48
GG: 6834701
Samochód: Scanio

Coś wiadomo o tych nowych silnikach DD15 co maja mieć moce 460,480,650,700?


Post Wysłano: 22 cze 2013, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Coś wiadomo o tych nowych silnikach DD15 co maja mieć moce 460,480,650,700?
Kolego coś pomieszałeś 15,6l będzie miało 517KM, 578KM, oraz 625KM, a silniki będą dostępne pod koniec bieżącego roku, jak i kolejne konfiguracje napędów (min. 6x2/4).

_________________
MB :)


Post Wysłano: 16 lip 2013, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Obrazek
(c) Neil Jarrold
Co wy na to? :]

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 16 lip 2013, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Ja na to jak na lato-Miazga :D

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 20 lip 2013, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Do mnie do firmy przyszedł na testy ale w nie najwyższej kabinie - szkoda. Poleciał z chłodnią w świat zobaczymy jak wyjdzie spalanie.
Kabina fajna ale szafki na górze mniejsze niż w moim mańku XLX.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Mialem okazje sie kawalek przejechac MP4 na BDF i powiem tak srodek fajny materialy ok, ogolnie mi sie podoba ale zdziwila mnie miekkosc tego auta moze wynikalo to z tego ze nigdy nie jezdzilem 6x2 w calosci na poduszce ale auto sie buja przy malej predkosci jak okret na fali ale do rzeczy:
Jak jest z tymi silnikami? tu mowa o 450 koledzy na forum zachwalaja a kierowcy ktorzy zaczeli jezdzic na tych BDFach twierdza ze to takie zamulenie ze nie idzie jechac na Kudowe z 7 tonami ponoc tak skrzynia schodzi z biegow ze masakra.
Druga sprawa spalanie czytajac na naszym forum jestem pod sporym wrazeniem ale jak zobaczylem wskazania w obydwoch identycznych autach sprawa wychodzi wrecz odwrotnie chleja az strach. Podobno juz sie nowych silnikow nie dociera ale ja znam to z doswiadczenia ze silnik mozna powiedziec sie jeszcze "uklada" przez spory okres czasu samochody o ktorych mowie maja zaledwie po 12 tysiecy...moze one sa na programie jeszcze jakos przyblokowane?


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Mój brat jeździ 450, ok. 50 tyś. przebiegu. Spalanie jest zadowalające, a jeżdżą non stop A7 w górę i w dół. Ogólnie przyjemne auto, aczkolwiek dużo daje dodatkowe wyposażenie, bo ma tzw. wersję "demo".


Post Wysłano: 20 wrz 2013, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Jest i dla gabaryciarzy :wink:

Obrazek

Wraz z europejską premierą ciągnika siodłowego SLT, Mercedes-Benz Trucks kompletuje gamę nowych serii ciężarówek z 6-cylinrowymi jednostkami rzędowymi Euro VI. Najnowsza rodzina ciężarówek Mercedes-Benz dla transportu ciężkiego i ponadnormatywnego po raz pierwszy obejmuje modele Actros-SLT z zawieszeniem pneumatycznym oraz Arocs-SLT z zawieszeniem stalowym. Arocs oferowany jest także z napędem na wszystkie koła. SLT to najbardziej zaawansowane konstrukcyjnie połączenie genów i podzespołów z różnych serii modelowych nowych ciężarówek.

Za opracowanie oraz produkcję SLT odpowiada jednostka Custom Tailored Trucks (CTT) z Molsheim w Alzacji, współpracująca z fabryką ciężarówek w Wörth. Przeznaczony na rynki pozaeuropejskie Actros-SLT w wersjach Euro III i Euro V nadal będzie produkowany przez partnera CTT - firmę Titan.

Mercedes-Benz SLT to obecnie jedyny oferowany w Europie pojazd ciężarowy do transportu najcięższych ładunków, który posiada homologację Euro VI, a także seryjny turboretarder zintegrowany ze sprzęgłem oraz przekładnię Mercedes PowerShift 3 ze specjalnym programem jazdy "Heavy". Napędza go 6-cylindrowa jednostka rzędowa OM 473 Euro VI. Najmocniejszy wariant generuje moc 460 kW (625 KM) oraz 3000 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 1100 obr./min. Do cech szczególnych silnika należy technika Turbocompound z dodatkową turbiną, korzystającą z ciśnienia gazów wydechowych opuszczających turbosprężarkę.

Zautomatyzowana przekładnia Mercedes PowerShift 3 ze specjalnym programem jazdy "Heavy" została zaprojektowana w celu przenoszenia wysokiego momentu obrotowego i przewożenia ładunków o masie nawet do 250 ton. SLT to jedyny w klasie model z 16–biegową skrzynią biegów, a w konsekwencji - najszerszą rozpiętością przełożeń w sektorze transportu ciężkiego.

Kolejną unikatową zaletą nowego SLT jest turboretarder zintegrowany ze sprzęgłem. Zapewnia on ruszanie z miejsca bez zużycia ciernego oraz wykorzystuje retarder do hamowania, a przy tym jest lżejszy, bardziej wydajny i ma bardziej kompaktowe wymiary od sprzęgła hydrokinetycznego. W rezultacie ciągnik siodłowy SLT wyróżnia się znakomitą zwrotnością oraz nieograniczonymi możliwościami jazdy w zakresie niskich prędkości i pełzania i zapewnia elastyczność w eksploatacji.

Actros-SLT z zawieszeniem pneumatycznym oferowany jest z kabinami GigaSpace lub BigSpace; Arocs-SLT z zawieszeniem stalowym występuje z kabinami BigSpace (2,5 m) lub StreamSpace (2,3 m).

Dealerzy Mercedes-Benz rozpoczęli już zbieranie zamówień na nowe pojazdy do transportu ciężkiego SLT. Dostawy bazowych podwozi dla Actrosa-SLT z zawieszeniem pneumatycznym i Arocsa-SLT z zawieszeniem stalowym rozpoczną się w grudniu 2013 roku. Arocs-SLT z napędem na wszystkie koła będzie dostępny od kwietnia 2014 roku.

zródło- truckfocus.pl


Post Wysłano: 20 wrz 2013, 20:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Słynne ze Scanii Turbocompound :D
Serwisy już zacierają ręce.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 09 paź 2013, 19:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

http://www.youtube.com/watch?v=wEnRkCh_Ygk

Zanim ktoś napisze o scanii królowa szos :lol:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 48 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 146 47 48 49 5054 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: