witam szanownych kolegow posiadam scanie r 420 2007 rok 6x4 i mam pytanko jak odpowietrzyc uklad zasilania po wymianie filtra niema tam zadnej pompki recznej jka to bylo w starszych modelach dziekuje za szybka odpowiedz
Możesz nalać do filtrów paliwo, szybciej się odpowietrzy, jeśli niema żadnej pompki to później musisz 'chełtać' silnikiem
tak jak kolega napisał ewentualnie popuść przewody zasilające wtryski przy wtrysku, najlepiej niech jeden kręci silnikiem a drugi w międzyczasie zakręca przewody jak będzie sikać paliwem. podejrzewam że w baku będziesz miał pompke zasilającą.
odkręć mosiężną śrubę na pompie klucz 13, (dojście od tyłu kabiny - nawet budy nie trzeba wywracać) i troszkę pochechłaj silnikiem, -szybko idzie. Gdy zacznie lać paliwo zakręcasz śrubę i odpalasz. Filtry wcześnej dobrze jest zalać.
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
Przestance pisac o tym zalewaniu filtrow ... Jak zalac filtr skoro tam jest wklad, a przy sprawnym ukladzie po wyciagnieciu wkladu paliwo ucieka z obudowy filtra do zbiornika ?
Rejestracja:23 maja 2007, 17:56 Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa
koledzy przy wymianie filtra w scani r należy zalac paliwem i zakręcic pokrywe w miare szybko. i nic nie trzeba odpowietrzac poniewarz ona sama sie odpowietrza. pozdrawiam.
_________________ Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!
Rejestracja:23 maja 2007, 17:56 Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa
kolego jeśli była by potrzebna to producent napewno by ją założył. robicie z igły widły,bo odpowietrzenie skani nie wymaga ani jednej szarej komórki,wymieniasz filtr zakręcasz i pare razy przekręc kluczykiem i odpalaj. proste i koniec
_________________ Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!
W SCANI R420 E3 wymieniłem filtra paliwa i odpowietrzyłem tak jak jest w instrukcji, a samochód dalej nie odpala. Prysnąłem mu plakiem to załapał, chodził na wolnych obrotach ok. pół godziny potem było przejechane 5km silnik pracuje normalnie a mimo to po zgaszeniu nie odpali bez plaka. Przed wymianą filtra było wszystko ok. powietrze już nie idzie z odpowietrznika. Może jest jeszcze jakiś inny odpowietrznik niż ten przy filtrze paliwa?
Dobrze poskladales ? musi oddalać, coś źle zrobiłeś.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
A dekielka nie tlukles młotkiem bo odkręcić nie mogłeś ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rozbieraj to co za obudową filtra, i myślę że znajdziesz przyczynę.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 33 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę