Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 lis 2013, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2013, 12:12
Posty: 19
Samochód: FH12
Lokalizacja: Mazowieckie

Witam,
Samochód jak w temacie, przestała się otwierać lewa szyba, okazało się że to wina panela. Kupiłem zamiennik za 400zł (o połowę tańszy od oryginału, dlatego się skusiłem). Na nowym działają wszystkie funkcje, z tym że na podgrzewaniu lusterek mam teraz 12V zamiast 24. Oczywiście lusterka już nie grzeją.
Czy może ktoś się spotkał z takim problemem? Szkoda teraz wydać kolejne 800 na oryginał, może da się coś wykombinować?
Nie mogę zareklamować, bo nosi już ślady użytkowania.


Post Wysłano: 29 lis 2013, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Ze mnie żaden elektryk, ale jeśli na wejściu jest 24V, to nie bardzo możliwe jest żeby na wyjściu było 12V. Musiała by tam być przetwornica, a razem z nią odpowiedniej wielkości radiator.
Może coś nie styka w kostce? Może któryś pin się wcisnął? Masz możliwość sprawdzić ten panel na innym aucie?

Napięcie mierzyłeś na wyjściu z panelu, czy na kostce przy lusterkach?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 29 lis 2013, 18:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2013, 12:12
Posty: 19
Samochód: FH12
Lokalizacja: Mazowieckie

Napięcie mierzyłem na kablach przy lusterkach - 12,3V. Zakładam stary panel i mam 24V. Dziwna sprawa. Jeszcze nie zakładałem do drugiego auta ale zaraz to zrobię.


Post Wysłano: 29 lis 2013, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Zmierz na wyjściu z panelu, może gdzieś po drodze jest przebicie i ginie prąd.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 29 lis 2013, 18:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2013, 12:12
Posty: 19
Samochód: FH12
Lokalizacja: Mazowieckie

Właśnie teraz mierzyłem, chyba całkiem sie skopcił, bo już mam zero V. Widocznie jak było 12V to były jego ostatnie chwile.
Tak to jest z podróbami, że chytry traci dwa razy.
Dzięki.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: