Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lis 2013, 18:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 paź 2013, 19:39
Posty: 4
Samochód: MAN TGA

Witam co morze oznaczać w MAN TGA kod EDC 00094-01 zapala się i gaśnie, samochód chodzi bez zmian.


Ostatnio zmieniony 23 lis 2013, 19:03 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia!


Post Wysłano: 24 lis 2013, 0:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Jeśli EDC to coś z układem paliwowym. Na chomikuj.pl są książki z kodami błędów poszukaj może znajdziesz. Diagnostyka komputerowa w profesjonalnym warsztacie nie kosztuje dużo a od razu będziesz wiedział.


Post Wysłano: 25 lis 2013, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

EDC 94 to blad cisnienia paliwa w filtrze , przewaznie zbyt niskie :) .


Post Wysłano: 25 lis 2013, 20:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
EDC 94 to blad cisnienia paliwa w filtrze , przewaznie zbyt niskie :) .
Potwierdzam :mrgreen: Zwłaszcza na rondzie można się go spodziewać kiedy leci się na oparach :wink:


Post Wysłano: 26 lis 2013, 18:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 paź 2013, 19:39
Posty: 4
Samochód: MAN TGA

Wyskakuje mi jeszcze EDC 03779-10 kontrolka na czerwono


Post Wysłano: 28 lis 2013, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Jedno wiaze sie z drugim , jezeli jest za niskie cisnienie na filrze to i po stronie wysokiego cisnienia , na listwie common rail , bedzie za malo paliwa :)


Post Wysłano: 21 sty 2014, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2014, 21:10
Posty: 23

94-01 to jest zbyt wysokie ciśnienie. i to jest błąd z którym można się często spotkać. w takim wypadku wystarczy tylko jedną operację wykonać i po kłopocie. a 3770 to przeciek z powodu wyrównania ilości. i jesli po wykonaniu tej pierwszej operacji dalej bedzie sie oświecał to jest układ common rail do diagnozy.


Post Wysłano: 23 sty 2014, 1:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
94-01 to jest zbyt wysokie ciśnienie. i to jest błąd z którym można się często spotkać. w takim wypadku wystarczy tylko jedną operację wykonać i po kłopocie. a 3770 to przeciek z powodu wyrównania ilości. i jesli po wykonaniu tej pierwszej operacji dalej bedzie sie oświecał to jest układ common rail do diagnozy.
Napisz łaskawie jaką !!

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 sty 2014, 17:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2014, 21:10
Posty: 23

Wymiana filtrów paliwa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: